28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Quaresma skrev:
phpBB [video]


Filipe er helt gone
Der skal nok være en del som siger at det er film... Er der en der ved hvor man kan finde stats på messi straffespark? Kassow er ude med riven igen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af emo »

Mener at han med i dag har misset 4 i ligaen siden han begyndte at tage dem. Men langt fra sikker...
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af # 23 »

Hvordan kunne Diego Costa egentligt ikke blive udvist for den der truende adfærd, han fremviste ved dommeren, da han stod 5 centimeter fra hans fjæs?

Respekt herfra til dommeren i den situation. Havde det været mig ,havde jeg smasket Costa en.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Mener at han med i dag har misset 4 i ligaen siden han begyndte at tage dem. Men langt fra sikker...
Ok... Kan ikke finde stats. Pisse nederen!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Michman »

# 23 skrev:Hvordan kunne Diego Costa egentligt ikke blive udvist for den der truende adfærd, han fremviste ved dommeren, da han stod 5 centimeter fra hans fjæs?

Respekt herfra til dommeren i den situation. Havde det været mig ,havde jeg smasket Costa en.
Jeg fatter det heller ikke ..?! Det virkede jo som om han truede ham..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af emo »

# 23 skrev:Hvordan kunne Diego Costa egentligt ikke blive udvist for den der truende adfærd, han fremviste ved dommeren, da han stod 5 centimeter fra hans fjæs?

Respekt herfra til dommeren i den situation. Havde det været mig ,havde jeg smasket Costa en.
Så du en overordnet linje i hans fløjten i dag? Barca brokker sig = gult, de brokker sig = intet, de laver virkelig en million milliard tusind frispark, 1 gult, Barca ende på 3-4 inden det 75 min hvor det hele eksploderer.

Denne dommer var latterlig, håber at han aldrig igen dømmer en kamp. Føj.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af # 23 »

Michman skrev:
# 23 skrev:Hvordan kunne Diego Costa egentligt ikke blive udvist for den der truende adfærd, han fremviste ved dommeren, da han stod 5 centimeter fra hans fjæs?

Respekt herfra til dommeren i den situation. Havde det været mig ,havde jeg smasket Costa en.
Jeg fatter det heller ikke ..?! Det virkede jo som om han truede ham..
Jeg har, af hvad jeg kan huske, ikke set noget lignende. Ikke engang i engelsk fodbold, hvor der er brændte spillere. eller Joey Barton for den sags skyld. Det var virkelig hovedrystende at se en spiller virke så truende for dommeren. Selv Balotelli ville sige "Chiiiiiiill, homie".
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af # 23 »

emo skrev:
# 23 skrev:Hvordan kunne Diego Costa egentligt ikke blive udvist for den der truende adfærd, han fremviste ved dommeren, da han stod 5 centimeter fra hans fjæs?

Respekt herfra til dommeren i den situation. Havde det været mig ,havde jeg smasket Costa en.
Så du en overordnet linje i hans fløjten i dag? Barca brokker sig = gult, de brokker sig = intet, de laver virkelig en million milliard tusind frispark, 1 gult, Barca ende på 3-4 inden det 75 min hvor det hele eksploderer.

Denne dommer var latterlig, håber at han aldrig igen dømmer en kamp. Føj.
Ja ja, det gjorde jeg. Men det er ikke første gang, jeg har set en kamp, hvor dommeren har tabt den fuldstændig. Det var dog første gang, jeg har set en spiller stå og direkte fronte en dommer og nærmest overfalde ham.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Vi glemmer helt at give neymar ros for at skaffe en pokal. Måske fordi han var skidt i dag (nye støvler!!) men hans mål afgjorde det. Så tak til neymar for årets første pokal!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af # 23 »

Piquénbauer skrev:Vi glemmer helt at give neymar ros for at skaffe en pokal. Måske fordi han var skidt i dag (nye støvler!!) men hans mål afgjorde det. Så tak til neymar for årets første pokal!
Haha. Men han var virkelig, virkelig Bambi på glatis. Jeg tror, han nåede 11-12 gange over antal han skøjtede rundt i.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Michman »

Ja, men jeg sidder virkelig også bare og er rystet oven på den kamp. Altså jeg blev virkelig aggressiv af at se på den kamp. For det var bare frispark på frispark. Cesc får gult kort for at takle en bold. Jeg har heller aldrig set en spiller gå så langt over stregen at han står 3-4 cm fra dommeren og står og råber ham ind i hovedet. Og som du siger, Joey Barton har ingen gang gået så langt der.. Det er en ting at han går så meget amok. Men at dommeren ikke smider ham ud giver jo ingen mening..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

# 23 skrev:
Piquénbauer skrev:Vi glemmer helt at give neymar ros for at skaffe en pokal. Måske fordi han var skidt i dag (nye støvler!!) men hans mål afgjorde det. Så tak til neymar for årets første pokal!
Haha. Men han var virkelig, virkelig Bambi på glatis. Jeg tror, han nåede 11-12 gange over antal han skøjtede rundt i.
Haha ja! Kan ikke huske jeg har set noget lignende (alexis til tider). Og det er ikke just smart for en spiller som lever på sine hurtige ryk ikke at kunne stå fast. Men han kæmpede!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af # 23 »

Piquénbauer skrev:
# 23 skrev:
Piquénbauer skrev:Vi glemmer helt at give neymar ros for at skaffe en pokal. Måske fordi han var skidt i dag (nye støvler!!) men hans mål afgjorde det. Så tak til neymar for årets første pokal!
Haha. Men han var virkelig, virkelig Bambi på glatis. Jeg tror, han nåede 11-12 gange over antal han skøjtede rundt i.
Haha ja! Kan ikke huske jeg har set noget lignende (alexis til tider). Og det er ikke just smart for en spiller som lever på sine hurtige ryk ikke at kunne stå fast. Men han kæmpede!
Altid noget han ikke skøjtede så meget, at han lige fik flækket korsbåndet eller lignende. Så win-win i sidste ende. For sådan noget der kan roligt ende helt galt. Men så må Nike sponsore nogle længere knopper i hvert fald. For han lå seriøst mere ned end han stod op i dag.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Samtlige brugere inde på Madridista.dk mener at Barcelona spillerede havde ret i at Atletico gik aaaaalt for hårdt til Barcelona spillerne og at det kan være svært ikke at overspille situationerne når man står overfor så hårde hunde.

Syntes lige I skulle vide det: Plus point til Barcelona og minus point til Atletico fra Madrid lejren i Danmark. (Kassow)

Wtf?! Det siger noget om dagens kamp!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af abx »

Skydefinten skrev:Forventer at se et hestehoved blive smidt på banen! (Abx).
Fik sgu ikke lov :( måtte gå tilbage med den. Bor heldigvis 200 meter fra
Próxima Estación.... Parallel!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster