25/8 Malaga - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Heartbreaker skrev:En anden ting. Hvordan kan det seriøst være muligt at skøjte så meget rundt på en bane, som Alexis gør?
Det er sindsygt! Samme problem hele sidste sæson.
De må da finde en løsning på det? Vi kan da umuligt være de eneste i verden der ser det?
MD burde skrive en 3siders artikel om det
Próxima Estación.... Parallel!

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Lortekamp! :mad:

Utroligt at Tiki-Tata effekten er helt væk. Vi havde den i næsten alle træningskampene og i første liga kamp.

Man skulle tro at Tito var kommet tilbage :?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
olearmsved
Indlæg: 65
Tilmeldt: tors jun 11, 2009 12:06 am
Blevet takket: 4 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af olearmsved »

Daluigi skrev:Jeg vil ikke brokke mig over spillet i dag, da resultatet offensivt gav 3 point, og vi skabte en del efter Neymar kom ind.

Men vores forsvar man! Det er simpelthen vanvid? Den hovedstødschance til slut giver ingen mening. Manden er helt alene foran mål! Sådan helt alene. Der står 3 mand og kigger på ham!...

Det er som at se Tanzania!... Og så vil jeg gerne lige udpege Pique - En mand som ledelsen tilsyneladende sukker efter at forlænge med!?!?... Det er så indspist og stærreblindt som noget kan være! Klodsmajoren skøjter jo rundt over det hele! Han lagde sig dog kun ned 2 gange for tidligt i dag... Det er fremskridt.
Jeg er rystet over den opdækning vi gang på gang oplever til slut i kampene. Man ved bare at modstanderen får en kæmpechance og situationen til slut i går var jo helt til grin.

Vi er jo så heldige med at få sejren i går.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

phpBB [video]

- tilsæt selv musik.

sonnybarca

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af sonnybarca »

Daluigi skrev:Jeg vil ikke brokke mig over spillet i dag, da resultatet offensivt gav 3 point, og vi skabte en del efter Neymar kom ind.

Men vores forsvar man! Det er simpelthen vanvid? Den hovedstødschance til slut giver ingen mening. Manden er helt alene foran mål! Sådan helt alene. Der står 3 mand og kigger på ham!...

Det er som at se Tanzania!... Og så vil jeg gerne lige udpege Pique - En mand som ledelsen tilsyneladende sukker efter at forlænge med!?!?... Det er så indspist og stærreblindt som noget kan være! Klodsmajoren skøjter jo rundt over det hele! Han lagde sig dog kun ned 2 gange for tidligt i dag... Det er fremskridt.
Jeg er helt enig i det du skriver! Og det med Pique er egentlig en ret spændene debat. Folk har snakket meget om en makker til Pique, som skulle kunne få "styr" på ham. Men hvorfor er Pique egentlig fredet? Måske han egentlig selv, er det største problem? I Guardiolas sidste sæson blev han jo faktisk også sat af holdet i en periode, til fordel for Puyol og Mascherano, pga. dårligt spil.

Det hænder jo at fodboldspillere, selv i deres bedste alder, falder i niveau. Når man tænker på hvor hurtigt legender som Rivaldo og Ronaldinho blev skippet væk, så har Pique sgu fået lang snor!

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Blach »

Jeg synes igår vi lider af at mangle en frontangriber. Jeg synes ikke Cesc skal spille pladsen som falsk 9'er mere, for vi fik meget mere ud af, at han spiller som imod Levante! Og her var han altså midt.

Nu bringer jeg to navne på bordet, den ene en gammel kending og den anden et stort talent: Samuel Eto'o og Jean Marie Dongou. Eto'o vil kunne gå ind i Henke-rolle og er vel ikke så dyr igen, med Anzhi's økonomi in mente, mens jeg synes det måske er lidt svært allerede nu at bruge Dongou, pga. hans unge alder. Dog foretrækker jeg at man brugte Dongou, så han bliver klar til når det engang er ham der skal være første valg.

Det en angriber af den type i en kamp som igår kan tilbyde er først og fremmest målfarlighed. Så vil han også kræve opmærksomhed fra begge centerbacks, og vil give fx Fabregas, Neymar, Alexis, m.fl. massere af plads at arbejde på. Jeg tror helt sikkert at de andre spillere i sig selv, ved en angribers blotte tilstedeværelse, vil skabe flere chancer.
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Forsvaret trænger til en vitamin-indsprøjtning! Eller måske skulle man sende Shakira på en lang ferie, således Pique kan få brugt energien der hvor han burde.

Neymar bliver til gengæld spændende - Jeg er allerede lidt forelsket i ham <3

Og Morten Bruun er en hat.....! Sådan, så er det sagt.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Málaga var nok pænt ærgerlige over ikke at få point i går. Det er åbenbart lige til en selv-olfert.

Billede

Mon ikke også mange madridistaer så sådan ud til sidst i går? :op:

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Schuster (coach Malaga): "We didn't use our 4-4-2, we played a lot more defensive, with a 4-5-1. It was the only way to close down spaces."
Intet nyt for os, men havde det været Pelles Malaga, havde de spillet mere offensivt, og vi kunne måske have endt med lignende kampe som sidste sæson, målrige.

Defensive Schuster, det må du have lært alle andre steder end i Barca.
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

sonnybarca skrev:
Daluigi skrev:Jeg vil ikke brokke mig over spillet i dag, da resultatet offensivt gav 3 point, og vi skabte en del efter Neymar kom ind.

Men vores forsvar man! Det er simpelthen vanvid? Den hovedstødschance til slut giver ingen mening. Manden er helt alene foran mål! Sådan helt alene. Der står 3 mand og kigger på ham!...

Det er som at se Tanzania!... Og så vil jeg gerne lige udpege Pique - En mand som ledelsen tilsyneladende sukker efter at forlænge med!?!?... Det er så indspist og stærreblindt som noget kan være! Klodsmajoren skøjter jo rundt over det hele! Han lagde sig dog kun ned 2 gange for tidligt i dag... Det er fremskridt.
Jeg er helt enig i det du skriver! Og det med Pique er egentlig en ret spændene debat. Folk har snakket meget om en makker til Pique, som skulle kunne få "styr" på ham. Men hvorfor er Pique egentlig fredet? Måske han egentlig selv, er det største problem? I Guardiolas sidste sæson blev han jo faktisk også sat af holdet i en periode, til fordel for Puyol og Mascherano, pga. dårligt spil.

Det hænder jo at fodboldspillere, selv i deres bedste alder, falder i niveau. Når man tænker på hvor hurtigt legender som Rivaldo og Ronaldinho blev skippet væk, så har Pique sgu fået lang snor!
Svaret ligger tydeligvis i hans fodboldopdragelse. Havde Piqué ikke haft La Masia-stemplet, var han røget ud for lang tid siden, men klubbens stædige foretrækken af egne talenter holder ham stadig inde i varmen.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Blach skrev:Jeg synes igår vi lider af at mangle en frontangriber. Jeg synes ikke Cesc skal spille pladsen som falsk 9'er mere, for vi fik meget mere ud af, at han spiller som imod Levante! Og her var han altså midt.

Nu bringer jeg to navne på bordet, den ene en gammel kending og den anden et stort talent: Samuel Eto'o og Jean Marie Dongou. Eto'o vil kunne gå ind i Henke-rolle og er vel ikke så dyr igen, med Anzhi's økonomi in mente, mens jeg synes det måske er lidt svært allerede nu at bruge Dongou, pga. hans unge alder. Dog foretrækker jeg at man brugte Dongou, så han bliver klar til når det engang er ham der skal være første valg.

Det en angriber af den type i en kamp som igår kan tilbyde er først og fremmest målfarlighed. Så vil han også kræve opmærksomhed fra begge centerbacks, og vil give fx Fabregas, Neymar, Alexis, m.fl. massere af plads at arbejde på. Jeg tror helt sikkert at de andre spillere i sig selv, ved en angribers blotte tilstedeværelse, vil skabe flere chancer.
Enig i det med Cesc!
Men i stedet for at købe Etoo, som i øvrigt ville være dyr i løn. Så ville jeg spille med Neymar som front angriber, også med Iniesta på venstre kant (Selv om jeg heller ikke er meget for at han skal spille der, men det er bedre ind med Cesc) Eller så spille med Alexis og Neymar/Pedro som front angribere, også med Cesc bag ved.
Eller sågar Alexis som front angriber hvis Neymar ikke spiller, selvom han ikke er skarpere ind Cesc, man han er i det mindste hurtigere.

------Xavi----Cesc-------
Alexis------------Iniesta
---------Neymar---------

Eller:

------Xavi----Iniesta----
----------Cesc-----------
----Alexis----Neymar/Pedro

Eller.

------Xavi----Cesc-------
Pedro-------------Iniesta
----------Alexis-----------
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

sonnybarca skrev:
Daluigi skrev:Jeg vil ikke brokke mig over spillet i dag, da resultatet offensivt gav 3 point, og vi skabte en del efter Neymar kom ind.

Men vores forsvar man! Det er simpelthen vanvid? Den hovedstødschance til slut giver ingen mening. Manden er helt alene foran mål! Sådan helt alene. Der står 3 mand og kigger på ham!...

Det er som at se Tanzania!... Og så vil jeg gerne lige udpege Pique - En mand som ledelsen tilsyneladende sukker efter at forlænge med!?!?... Det er så indspist og stærreblindt som noget kan være! Klodsmajoren skøjter jo rundt over det hele! Han lagde sig dog kun ned 2 gange for tidligt i dag... Det er fremskridt.
Jeg er helt enig i det du skriver! Og det med Pique er egentlig en ret spændene debat. Folk har snakket meget om en makker til Pique, som skulle kunne få "styr" på ham. Men hvorfor er Pique egentlig fredet? Måske han egentlig selv, er det største problem? I Guardiolas sidste sæson blev han jo faktisk også sat af holdet i en periode, til fordel for Puyol og Mascherano, pga. dårligt spil.

Det hænder jo at fodboldspillere, selv i deres bedste alder, falder i niveau. Når man tænker på hvor hurtigt legender som Rivaldo og Ronaldinho blev skippet væk, så har Pique sgu fået lang snor!
Enig, man burde købe Hummels, også have Pique som backup for ham, eller så sælge ham ;-)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jesus hvor går folk amok og vil købe den ene og anden + lave vores system om. Vi spillede en fin kamp og fik 3 point på en svær bane. Videre!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:Jesus hvor går folk amok og vil købe den ene og anden + lave vores system om. Vi spillede en fin kamp og fik 3 point på en svær bane. Videre!
Næ. Forsvaret er ikke godt nok
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Jeg ville prøve at spille med Cesc som defensiv midt, tror det klæder ham meget mere efter alle de år i det engelske. Han har kvaliteterne til det, altså rent boldfordelingsmæssigt, og derudover virker det også som at han klart er bedst længere nede på banen, end som en fremdrift som falsk 9'er.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster