25/8 Malaga - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Føj for en skefuld, hvor er Neymars spil lækkert at se på. Han bliver så vild, når han får spillet sig ordentligt ind på holdet. En anden ting; Neymar må meget gerne dele frisparkene med Messi foran feltet. Alle Xavis halvtamme lobskud de seneste kampe, har tilsammen været lige så farlige som Neymars ene frispark i aftes.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:Barca vinder kun 1-0 over et så dårligt hold som Malaga, hvor de ovenikøbet har chancer. Hold kæft hvor er Barca dog ringe, det var jo ikke ligefrem Cardiff de mødte.

Man Utd, Man City, Chelsea, Arsenal havde smadret Malaga 7/8-0, siger noget om ligaernes niveau.
Hvad fanden sker der for din hæmoride, Visca? Hvor kommer denne vredesudbrud fra?
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Og ja, som jer andre også nævner: Stor cadeau til Neymar for ikke at lave en Alba på skallen.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

OliverDK skrev:
Det er en fornøjelse at se på hvordan Jesus Gamez sætter Neymar på plads! Brasilianeren skal nok gå hen og blive en hadet person på de spanske stadions.

Dummeste jeg nogensinde har læst.
Går ud fra at det er en real fan der har skrevet det pladder. Glæder mig allerede til at de skal forsvare bale konstant efter hans dives. Bale var dog ikke endt i samme situation som neymar i dag da han ikke var kommet op efter gamez' tackling. Han var blevet på jorden og havde rullet og rullet...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Piquénbauer skrev:
OliverDK skrev:
Det er en fornøjelse at se på hvordan Jesus Gamez sætter Neymar på plads! Brasilianeren skal nok gå hen og blive en hadet person på de spanske stadions.

Dummeste jeg nogensinde har læst.
Går ud fra at det er en real fan der har skrevet det pladder. Glæder mig allerede til at de skal forsvare bale konstant efter hans dives. Bale var dog ikke endt i samme situation som neymar i dag da han ikke var kommet op efter gamez' tackling. Han var blevet på jorden og havde rullet og rullet...

Bingo. Jeg får helt ondt indeni af at læse på madridista.dk, men jeg kan bare ikke lade være. Det er så sølle.

Om situationen med Gamez:
Flot filmet af Neymar. I to omgange endda. Påfugl!
En anden intelligent kommentar:
Neymar i barca: 3 kampe, 2 gule kort, 1 mål og over 4 forsøg på film. Godt han ikke kom til Madrid.
Jaaaa... Han har spillet 3 x 25 minutter. De to gule kort er selvfølgelig dumme, men han har været overtændt og ivrig efter at vise noget.
1 mål er vel ikke dårligt på 75 minutter.
4 forsøg på film? Vidste ikke, at der blev ført statistik over sådan noget, og erindrer det desuden heller ikke.
Senest rettet af OliverDK søn aug 25, 2013 11:39 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

OliverDK skrev:
Piquénbauer skrev:
OliverDK skrev:
Det er en fornøjelse at se på hvordan Jesus Gamez sætter Neymar på plads! Brasilianeren skal nok gå hen og blive en hadet person på de spanske stadions.

Dummeste jeg nogensinde har læst.
Går ud fra at det er en real fan der har skrevet det pladder. Glæder mig allerede til at de skal forsvare bale konstant efter hans dives. Bale var dog ikke endt i samme situation som neymar i dag da han ikke var kommet op efter gamez' tackling. Han var blevet på jorden og havde rullet og rullet...

Bingo. Jeg får helt ondt indeni af at læse på madridista.dk, men jeg kan bare ikke lade være. Det er så sølle.

Om situationen med Gamez:
Flot filmet af Neymar. I to omgange endda. Påfugl!
En anden intelligent kommentar:
Neymar i barca: 3 kampe, 2 gule kort, 1 mål og over 4 forsøg på film. Godt han ikke kom til Madrid.
Hold dig væk fra den tosse central. Man kan ikke få andet end hovedpine af at læse deres fjollede kommentare!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

OliverDK skrev:[
Flot filmet af Neymar. I to omgange endda. Påfugl!
Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

# 23 skrev:
Visca El Barca skrev:Barca vinder kun 1-0 over et så dårligt hold som Malaga, hvor de ovenikøbet har chancer. Hold kæft hvor er Barca dog ringe, det var jo ikke ligefrem Cardiff de mødte.

Man Utd, Man City, Chelsea, Arsenal havde smadret Malaga 7/8-0, siger noget om ligaernes niveau.
Hvad fanden sker der for din hæmoride, Visca? Hvor kommer denne vredesudbrud fra?
Jeg kan sgu godt forstå ham når man tænker på hvor meget lort barca (la liga) fans skal høre på fra PL fanboys...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg nyder faktisk at følge bitterheden fra madridista. Deres skribenter har hjernevasket dem med deres propaganda og de kan fordreje enhver situation fra Barcelona til noget skidt. Det er næsten imponerende stupidt, men meget komisk.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Alias-A »

Hvad med at vi byttede Song for Yaya Toure? :)
93' Iniesta

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Heartbreaker skrev:Jeg nyder faktisk at følge bitterheden fra madridista. Deres skribenter har hjernevasket dem med deres propaganda og de kan fordreje enhver situation fra Barcelona til noget skidt. Det er næsten imponerende stupidt, men meget komisk.

Præcis. Det er virkelig komisk meget af det! Men det er simpelthen så dumt, at jeg græmmer mig. Jeg er lykkelig for, at der ikke hersker en sådan tone her på forum og i nyhederne på siden. Ville skamme mig :eek:

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Mkj 77 »

Cesc var absolut ikke god nok, han mistede bolden et hav af gange og skabte ikke nok med sit overblik. Jeg ser ham dog gerne på midten når Xavi er træt.

Pique er stadig en skøjte prins, Valdes får vi sgu svært ved at undvære.
Neymar er sgu vild og fedt han har lagt divingen bag sig.

Var pepito med i dag?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

En anden ting. Hvordan kan det seriøst være muligt at skøjte så meget rundt på en bane, som Alexis gør?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Mkj 77 skrev:Cesc var absolut ikke god nok, han mistede bolden et hav af gange og skabte ikke nok med sit overblik. Jeg ser ham dog gerne på midten når Xavi er træt.

Pique er stadig en skøjte prins, Valdes får vi sgu svært ved at undvære.
Neymar er sgu vild og fedt han har lagt divingen bag sig.

Var pepito med i dag?
Er du seriøs med cesc? Tror du har set en anden kamp... Han var klart vores farligste spiller i dag og var manden bag flere af vores chancer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Valdés = Man of the Match. Lavede ingenting i 89 minutter, men var imponerende skarp da det gjaldt.

Jeg tør næsten ikke tænke på, hvad der vil ske, når en (til den tid) 22-årig tysker - der vel knapt kan sproget - skal ind og dirigere/rydde op efter Piqué og co.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster