21/8 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/8 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Puha hvor var iniesta forresten skidt i dag! Bussi var heller ikke voldsom god...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 21/8 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Ini var helt væk. Den dårligste kamp fra hans side af. I øvrigt er Villa den største svans. Han virkede rigtig indebrændt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/8 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Ini var helt væk. Den dårligste kamp fra hans side af. I øvrigt er Villa den største svans. Han virkede rigtig indebrændt.
Ja hvad skete der lige for ham? Han var pisse nederen... Vores midt var decideret elendig i store dele af kampen. Ingen kontrol fra ini, xavi og bussi. Cesc skal spille på midten fra nu af... Spændende at se om messi er blevet skadet. Selvom det bare var et slag så mener jeg at han skal spares i weekenden. Og så må han godt smile lidt mere... Han ligner en sur knægt og det er guf for bruun typer som ikke ved hvordan messi virkelig er (ked af det når han ikke spiller).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 21/8 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Elbarca »

Den eneste spiller i verden, der ikke er ked af at han ikke spiller, hedder Nicklas Bendtner. Alle ville vel være ked af det, men Messi skal ikke til at vise diva nykker, hvis han bliver skiftet ud engang imellem. Ikke at han virkede så slem i dag. endnu en sæson med +60 kampe vil dog slide ham op hen mod sæson afslutningen.

Derudover har M. Bruun altid været en taber at høre på.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 21/8 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Man skal være ligeglad med Bruun-typer(kan man ikke, så skal man gøre, som jeg har gjort; se kampene på andre kanaler. Det er ikke pga. at jeg ikke kan tåle at høre ham kritisere Barca, men jeg synes bare, at han er irriterende at høre på sådan generelt) og det er også helt fint, at Tata tager Messi ud, når risikoen for en skade kan opstå. Messi var sikkert sur over, at han var blevet skadet og ikke kunne hjælpe holdet - og mere skal man ikke lægge i det end at han var sur over situationen og sig selv. Jeg er glad for, at Tata tør tage sådanne beslutninger end i stedet for, at spille med en spiller, der muligvis kan blive alvorlig skadet. Det er også forfriskende, at han tager Messi ud, når man har afgjort en kamp.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 21/8 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af SirJonas »

Hvis nogen kan fremskaffe hele kampen ville jeg blive glad.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 21/8 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Fedtmule skrev:Hvis nogen kan fremskaffe hele kampen ville jeg blive glad.
Tro mig. Det ville du ikke
Forumlegende

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 21/8 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Ting:
- Det var tydeligt, at AM er et meget godt hold, meget bedre end Levante. De var løbestærke og virkelig kompakte i midten, og var ikke bange for at presse os. De gjorde det virkelig koordineret, hvilket gjorde at vi mistede mange bolde. Og så har de jo et giftigt angreb i Costa og Villa.
- Iniesta spillede skidt og Xavi var decideret anonym
- Pedro satte nærmest ikke et ben rigtigt. Hans indsats var skuffende
- I store perioder synes jeg, vi pressede os selv unødvendigt med nogle risikable og upræcise afleveringer. Vi kunne godt spille med større sikkerhed omkring midterlinjen
- Masch var et bæst. Mere af den slags
- Alves smed godtnok utrolig mange bolde væk virkede det til. Hans pasningsspil er faktisk ikke vildt godt. Ihvertfald ikke på det seneste.
- Alexis fortsætter de gode takter. Har smidt alibi-fodbolden væk, men han måtte SATME godt have udnyttet sin chance få meter foran Courtois.
- Neymar er afgørende. Fantastisk at han scorer et vigtigt mål.
- Håber Messi har det okay. Jeg må indrømme, at jeg stoler mindre og mindre på vores lægestab. De bliver ved med at sige at det er en "discomfort" i låret. Det er irriterende at man ikke bare kan sige hvad det er, nemlig en forstrækning. Afventer diagnosen idag, men gætter på han er ude 1-2 uge(r). Han er nødt til at holde sig i ro indtil han er ovre det.
- Et rigtig godt resultat omstændighederne taget i betragtning. Nu skal vi bare levere one helluva kamp på Campen

Lol:
Tw Alves: "Someone owes me at least a little dinner... http://ow.ly/i/2Wq3I " [@danialvesd2] #fcblive
Visca el Barca

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 21/8 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Ikke helt så meget træmand som Tito:

phpBB [video]

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 21/8 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Kan lide tilføje Alba til Bagers liste. Han var piv ringe i går, både offensivt og defensivt.

Observation ved 0:25,
phpBB [video]
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 21/8 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

emo skrev:Kan lide tilføje Alba til Bagers liste. Han var piv ringe i går, både offensivt og defensivt.
Enig. Pt. burde Adriano faktisk være førstevalg.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 21/8 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Lad ham nu liiiiige.. Det er stor forskel på at spille kamp mod Levante og mod Atl. Madrid, i deres - ifølge træner - bedste første halvleg nogensinde.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 21/8 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Heartbreaker skrev:Lad ham nu liiiiige.. Det er stor forskel på at spille kamp mod Levante og mod Atl. Madrid, i deres - ifølge træner - bedste første halvleg nogensinde.
Nu var det kun mod Levante, at Adriano spillede fremragende. Hele preseasonen har været en af holdets bedste, hvilket jeg i den grad synes burde belønnes, når nu Alba ikke ligefrem spiller sit livs fodbold.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 21/8 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Læste et tweet tidligere, hvor en redgjorde for at Albas spille bliver hæmmet af et ultra-defensivt hold som Atleti var i går efter deres føringsmål. Han kan ikke udnytte sine eminente overlap og flade indlæg, bag bagkæden. Til hold der spiller så defensivt skrev han at en Adriano type er at foretrække. Til dels enig, Adriano er en mere teknisk spiller og bedre til at holde på bolden i små rum. Men ingen kan løbe defensivt og offensivt som Alba, i den venstre side, kæft hvor har han reddet os mange gange i sidste sæson, ved at løbe en modspiller op.
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 21/8 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

emo skrev:Alba (...) Han var piv ringe i går, både offensivt og defensivt.
Det var virkelig ikke rart, at spillere som han og Iniesta, der plejer at være garanter for et fornemt bundniveau virkede helt ved siden af sig selv. Kom lige hjem fra ferie snarest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster