18/8 FC Barcelona - Levante

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Jamial »

Drake skrev:
Jamial skrev:
Drake skrev:Fuck hvor er det nice at vi fortsætter Tiki-Tata effekten fra pre-season :grin:

Det eneste jeg lige aver mig lidt over er, at Tata skifter for sent ud, og ikke giver noget spilletid til Roberto, Montoya og Bartra :sørgelig:

Men hvis planene er at de så skal spille fra start på onsdag, så er det i orden ;-)
På onsdag??
Ja Supercup mod Atlético Madrid
Oh, right. Tak. :p

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Skydefinten »

@barcastuff: ]Xavi:"Last season, when Tito wasn't there, we didn't train tactics as much, how to put pressure, we lost our marks." #fcblive]
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Levante

Indlæg af SirJonas »

Nogen der kan finde, neymars temposkift? Gad godt lige se den sekvens igen..

Afellay99

Re: 18/8 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Afellay99 »

Fedtmule skrev:Nogen der kan finde, neymars temposkift? Gad godt lige se den sekvens igen..

phpBB [video]

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Skydefinten »

Fedtmule skrev:Nogen der kan finde, neymars temposkift? Gad godt lige se den sekvens igen..
phpBB [video]
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Levante

Indlæg af SirJonas »

Tak drenge ;-)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1125 gange
Kontakt:

Re: 18/8 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Lopezzz »

Shit en dårlig start :eek: .....Vi må gøre det bedre i 2. runde :cool:
MDCCCXCIX

Parla
Indlæg: 785
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Parla »

Lopezzz skrev:Shit en dårlig start :eek: .....Vi må gøre det bedre i 2. runde :cool:
Ja, ham Martino der kan ikke være tilfreds med en 7-0. Vi må ligesom holde en standard.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Skydefinten »

Det handler om positionering!

http://twitpic.com/d93fyh

Billede
@barcastuff: After tonight's games Barcelona have scored 5 goals more in this century than Real Madrid: 1146 - 1141 #fcblive [via @infostradalive]
Billede

Dejlig kamp - dejlig genpres. Fra alle rækker. Messis pres gav 3-0 målet.
Billede
Cesc blev MoTM. Fortjent.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Levante

Indlæg af JonasV »

Jeg er stadig fodboldhøj. Og muligvis stadig lidt fuld.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Blach »

Visca El Barca skrev:Godkendt. Neymar var lidt stille, men det er svært at lave det vilde, når stort set alle ens holdkammerater er gået over på autopilot.

Positive ting fra kampen må først og fremmest være genpres. Vi var igen aggressive, organiseret og gempres var koordineret over hele linjen, dejligt at se. Det var ligeledes positivt at se, at vi gik ind i alle nærkampe med 100% intensitet og vilje, noget som jeg synes manglede sidste sæson. Positivt er det også at Tata tager Leo ud, når han ikke er 100% klar. På plus siden hører det også til, at vores angreb virker målfarlig. Både Alexis og Pedro virker skarpe, det er godt nyt, lad os håbe det fortsætter. Der er selvfølgelig mange flere positive ting efter dagens præstation, men selvom vi vinder 7-0, synes jeg der er ting der kan forbedres.

Jeg synes vi sløsede med afleveringer nogen gange, det kan vi ikke tillade os at gøre mod en bedre modstander. Jeg synes stadig Xavi virker lidt tung i det, både med benene men også i tanken. Pasningsspillet kan også forbedres, synes jeg, men det er ikke overraskende. Vi har kun spillet en turneringskamp.

Sidst men ikke mindst, jeg synes vi spiller utrolig offensivt og meget mere direkte end Titos og Peps Barca. Jeg synes faktisk vi i aften spillede mere offensivt (hele tankegang, hvor vi presser højt oppe og sender en hav af spillere afsted i angreb), end vi har gjort de sidste mange år.
Jeg tror vi bliver blandt de mest offensive hold i historien, hvis vi bliver ved som i dag! Nogen gange havde vi jo 7-8 spillere i feltet, næsten alle klar til at putte bolden ind! Det bliver vildt. :grin:
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Levante

Indlæg af emo »

Nu hvor jublen har lagt sig har jeg en ting som irriterer mig en smule. Hvorfor var vi så offensive og for direkte i vores spil? Sådan så det ud på tv, og jeg håber selvf. ikke at det er trenden, men blot en svag modstander der var årsagen til dette.

En ting jeg dog kunne tænke mig at se er stats på Xavi. Hvor mange aflv. havde han i kampen, dette kunne måske opklare lidt om vi virkelig var direkte, eller det bare så sådan ud. Blau, stat?
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Quaresma »

emo skrev:Nu hvor jublen har lagt sig har jeg en ting som irriterer mig en smule. Hvorfor var vi så offensive og for direkte i vores spil? Sådan så det ud på tv, og jeg håber selvf. ikke at det er trenden, men blot en svag modstander der var årsagen til dette.

En ting jeg dog kunne tænke mig at se er stats på Xavi. Hvor mange aflv. havde han i kampen, dette kunne måske opklare lidt om vi virkelig var direkte, eller det bare så sådan ud. Blau, stat?
Fordi det er federe at se på Xavi varme bolden i 60 minutter end at se 7 scoringer og offensivt spil?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Levante

Indlæg af emo »

Du kan tolke det sådan hvis du vil. Igen, så tror jeg at det skyldtes en ringe modstander, at vi kunne spille som vi gjorde uden risiko. Men mindes ikke at vi havde nogle etablerede angreb i går. De kom bare lige pludselig ud af det blå.
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Quaresma »

emo skrev:Du kan tolke det sådan hvis du vil. Igen, så tror jeg at det skyldtes en ringe modstander, at vi kunne spille som vi gjorde uden risiko. Men mindes ikke at vi havde nogle etablerede angreb i går. De kom bare lige pludselig ud af det blå.
Det er noget af en påstand med tanke på at vores boldbesiddelse (som sædvanligt) endte på 70-75%.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster