24/7 Bayern München - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Brombz, jeg tror det er tid til at du sviner Kassow til endnu engang. Han fortjener det, ligesom sidste gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Tw Pinto: "First game of the preseason finished, result wasn't good, but the main thing is it helps us to improve and get into the rhythm."
PInto har talt og Pinto har altid ret.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Quaresma skrev:
Kubala skrev:
Der er selvfølgelig forskel på holdenes startopstilling. Især efter en startende i Barcelona skiftede til en stilling i Bayern, hvor han også starter."


Billede
Seriøst, tænk over hvor fuldkommen irrelevant og random ting, det er at skrive - udover selvfølgelig også at være 100% forkert.

Jeg fatter ikke - hvad han prøver på at sige med den der sætning...hahaha.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Visca El Barca skrev:Brombz, jeg tror det er tid til at du sviner Kassow til endnu engang. Han fortjener det, ligesom sidste gang.
Joh.. Men manden er 26-27 år og stadig komplet retarderet, det er bare spild af tid og kræfter at svine ham..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Nogen der kort kan fortælle hvordan de unge gjorde det. Samper, Dongou, Espinosa, Grimaldo, etc..?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:
Visca El Barca skrev:Brombz, jeg tror det er tid til at du sviner Kassow til endnu engang. Han fortjener det, ligesom sidste gang.
Joh.. Men manden er 26-27 år og stadig komplet retarderet, det er bare spild af tid og kræfter at svine ham..

:lol: :lol: :lol: :lol:

Men det er nu lidt sjovt, synes jeg i hvert fald. Sidste gang elskede jeg det.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Hvis Espinosa får nok spilletid, især på a-holdet, så bliver han seriøst en ny verdensstjerne. Damn hvor er han bare kølig og på trods af hans unge alder og mangel på spilletid, så ligner det at han er yderst rutineret.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Espinosa var fremragende, Dongou var usynlig, hvilket Samper og Grimaldo også var. De to sidstenævnte var dog undskyldt.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Er Grimaldo egentlig kommet tilbage fra skaden?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Glæder mig at høre med Espinosa - kan rigtig godt lide ham, glimrende spiller! De andre må lige oppe sig!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

FCBarcelonaChr skrev:Nogen der kort kan fortælle hvordan de unge gjorde det. Samper, Dongou, Espinosa, Grimaldo, etc..?
Som du kan læse herinde var Espinosa rigtig god. Jeg lagde slet ikke mærke til Grimaldo, var han inde? Samper fik desværre ikke spiletid, Dongou var meget anonym, primært fordi han ikke fik meget at arbejde meget. Je lagde mærke til, at han sådan utålmodigt gestikulerede med armene at han vil have bolden. Han droppede ned et par gange for at få fat i bolden plus tog ud på kanterne for at gøre sig spilbar. Det vidner om, at han ikke er bange og tror på sig selv. Man fik dog ikke set meget til ham.

Det var det. Jo ham Espinosas makker på midtbanen imponerede mig også meget. Hvis jeg ikke tager fejl, var det ham der skiftede trøjen med Boateng. De to i midterforsvaret gjorde det også godt, bedre end Bartra og Masch.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:Hvis Espinosa får nok spilletid, især på a-holdet, så bliver han seriøst en ny verdensstjerne. Damn hvor er han bare kølig og på trods af hans unge alder og mangel på spilletid, så ligner det at han er yderst rutineret.

Ja, har altid ment at knægten har talent og det var en fornøjelse at se ham i dag. Jeg håber han får spilletid på a-holdet i denne sæson. Der burde være muligheder, med tanke på at Thiago er væk og satser på 3 turneringer.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af emo »

Grimaldo er vel stadig ved at komme sig over sin endnu engang en slemme skade.

Makker på midten, måske Ilie ?
Allez...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Visca El Barca skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Nogen der kort kan fortælle hvordan de unge gjorde det. Samper, Dongou, Espinosa, Grimaldo, etc..?
Som du kan læse herinde var Espinosa rigtig god. Jeg lagde slet ikke mærke til Grimaldo, var han inde? Samper fik desværre ikke spiletid, Dongou var meget anonym, primært fordi han ikke fik meget at arbejde meget. Je lagde mærke til, at han sådan utålmodigt gestikulerede med armene at han vil have bolden. Han droppede ned et par gange for at få fat i bolden plus tog ud på kanterne for at gøre sig spilbar. Det vidner om, at han ikke er bange og tror på sig selv. Man fik dog ikke set meget til ham.

Det var det. Jo ham Espinosas makker på midtbanen imponerede mig også meget. Hvis jeg ikke tager fejl, var det ham der skiftede trøjen med Boateng. De to i midterforsvaret gjorde det også godt, bedre end Bartra og Masch.

Det er vist ham, Joan Àngel Román - som man hentede tilbage eller sådan noget.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Hverken Samper eller Grimaldo spillede. Illie gjorde det sgu også godt. Som sagt, hvis man sælger Masch, Song, JDS og Pedro, så vil man få plads til, Planas, Illie, Espinosa. Patric gjorde det sgu også godt på venstrebacken. Meget bedre end han plejer.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster