22/10 AC Milan - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17798
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Blaugrana92 skrev:
Lopezzz skrev:
Barcelona line-up (official): Lopezzz - BarcaDK Piquenbauer PuyolErGud JonasV - Emo Heartbreaker Brombi - Blaugrana92 Skydefinten abx #fcblive

Edit:
Bench Barcelona: Culé, Bager, Visca el Barca, Storken, OliverDK, Elbarca, Nyhuus, #fcblive
Dumt med emo på midten, det har han ikke udholdenheden til.
Hvem siger at jeg skal løbe? Løber Xavi måske, hvaaa?
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Snupper sgu Celtic-Ajax i stedet, når C.Poulsen starter inde.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Sv: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:
Blaugrana92 skrev:
Lopezzz skrev:
Barcelona line-up (official): Lopezzz - BarcaDK Piquenbauer PuyolErGud JonasV - Emo Heartbreaker Brombi - Blaugrana92 Skydefinten abx #fcblive

Edit:
Bench Barcelona: Culé, Bager, Visca el Barca, Storken, OliverDK, Elbarca, Nyhuus, #fcblive
Dumt med emo på midten, det har han ikke udholdenheden til.
Hvem siger at jeg skal løbe? Løber Xavi måske, hvaaa?
Jaaaaa? Han løber i hvert fald mere end Valdés.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:Fuck dig Tito. Han har skiftet hele holdet ud. Nu gider jeg ikke at se kampen :devil:
Tror nu ikke at Tito har taget beslutningen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

miklas1911 skrev:Hvorfor tror folk kun på uafgjort? Milan har fået en vanvittig tam start, mens vi har vundet alt på nær tre kampe, som vi har spillet uafgjort (2 af dem mod Atletico, som jeg lige nu ser som et klart bedre hold end Milan). Virker da som et oplagt 2-tal. Jeg tror, at vi vinder med 2+.
Det samme kunne siges om osasuna... Man kan ikke bruge form til en skid når det er de store kampe. Milan vil kæmpe røven ud af bukserne. Tror det bliver rigtig svært. Men en sejr ville da være dejlig!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17798
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Er i sikre på at det er Barca på 3+ og ikke FCK?
Allez...

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Culé »

Nogen der ved om det er muligt at streame kampen (TV3+) uden at det koster en noget? Eller som vil "låne" sin Viaplay konto ud til en som mig der ikke lige har pengene til abonnement pt.

PuyolErGud
Indlæg: 10787
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Fatter ikke hvorfor der er så meget FCK med i optakten i dag, og alle de andre gange. De spiller jo ikke i dag! Gem det dog til i morgen, og fokuser på dagens kampe!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Blaugrana92 skrev:
Lopezzz skrev:
Barcelona line-up (official): Lopezzz - BarcaDK Piquenbauer PuyolErGud JonasV - Emo Heartbreaker Brombi - Blaugrana92 Skydefinten abx #fcblive

Edit:
Bench Barcelona: Culé, Bager, Visca el Barca, Storken, OliverDK, Elbarca, Nyhuus, #fcblive
Dumt med emo på midten, det har han ikke udholdenheden til.
Haha. Han tager ti minutter, river et gult og sætter sig ud og drikker bajere fra Christian 4-tal i drikkedunk.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

emo skrev:Er i sikre på at det er Barca på 3+ og ikke FCK?
Jeg dropper optakten og laver en manhood dinner.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17798
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Heartbreaker skrev:Haha. Han tager ti minutter, river et gult og sætter sig ud og drikker bajere fra Christian 4-tal i drikkedunk.
Lyder som noget der foregår i Hjallese.
Allez...

miklas1911

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af miklas1911 »

Piquénbauer skrev:Det samme kunne siges om osasuna... Man kan ikke bruge form til en skid når det er de store kampe. Milan vil kæmpe røven ud af bukserne. Tror det bliver rigtig svært. Men en sejr ville da være dejlig!
Njaaah, vi spillede Osasuna-kampen uden Messi, Sanchez og Alves og med et centralt forsvar bestående af en netop tilbagevendt Puyol og Bartra. Synes ikke, at man kan sammenligne de to opstillinger.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

miklas1911 skrev:
Piquénbauer skrev:Det samme kunne siges om osasuna... Man kan ikke bruge form til en skid når det er de store kampe. Milan vil kæmpe røven ud af bukserne. Tror det bliver rigtig svært. Men en sejr ville da være dejlig!
Njaaah, vi spillede Osasuna-kampen uden Messi, Sanchez og Alves og med et centralt forsvar bestående af en netop tilbagevendt Puyol og Bartra. Synes ikke, at man kan sammenligne de to opstillinger.
Men milan er vel også et bedre hold end osasuna? Du kan ikke forvente at man tager til san siro og vinder med 2+ ligemeget hvor skidt milan er startet. Det er et stort hold som har masser af rutine. Det ville være en lækker overraskelse med en stor sejr men det bliver svært. Sidste år var der også en del der forventede at vi vandt sikkert over dem og vi husker alle hvordan det gik.

Det jeg prøver på at sige er at de store hold har en tendens til spille bedre når de møder andre store hold. De kan løfte deres spil når det virkelig gælder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Kan nogen forklare mere om det bødesystem, Pep indførte? Evt takster.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/10 AC Milan - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Heartbreaker skrev:Kan nogen forklare mere om det bødesystem, Pep indførte? Evt takster.
Som jeg husker det var det alt fra 500 til 6000 euro for feks at komme for sent til træning.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 21 gæster