9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Det irriterer mig, at selvom Pique ikke var skadet, så var Masch startet inde alligevel. Tata har tilfældigvis lang snor til sin landsmand kort inden VM. #nytrænertak
Arh. Hold nu lige op, Brombi. Hvem skulle han ellers have startet med? Helt ærligt, meget kan du kritisere ham for, men at han starter med Mascherano bør der altså ikke være et eneste løftet øjenbryn over. Puyol ville højst sandsynligt ikke engang holde 90 minutter, før end han var skadet igen. #komligeindikampentak

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Det irriterer mig, at selvom Pique ikke var skadet, så var Masch startet inde alligevel. Tata har tilfældigvis lang snor til sin landsmand kort inden VM. #nytrænertak
Arh. Hold nu lige op, Brombi. Hvem skulle han ellers have startet med? Helt ærligt, meget kan du kritisere ham for, men at han starter med Mascherano bør der altså ikke være et eneste løftet øjenbryn over. Puyol ville højst sandsynligt ikke engang holde 90 minutter, før end han var skadet igen. #komligeindikampentak
Aha. Jeg læser åbenbart ikke hele indlægget. Men i stedet vil jeg så sige, at vi af gode grunde ikke aner om han ville starte med Bartra eller Mascherano. Jeg synes ikke der er nogen grund til at begynde at lege gættelege, i et forsøg på at stille Tata i et dårligt lys.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Fuldstændig enig. Det er lidt underligt for inden kampen sagde jeg til kæresten at jeg egentlig hellere ville ryge ud til atl end chelsea eller real. Og efter at have set denne kamp er jeg overbevist om at vi ikke ville have haft en chance mod de hold. Så kan godt leve med et nederlag til atl madrid da det imo giver os en fordel i ligaen.

Men igen. Det sundeste for vores klub ville nok være hvis vi ikke vandt en skid. Det ville presse ledelsen til at handle.
Enig. Selvom det ville gøre ondt, ville ledelsen som du selv nævner, være tvunget til at handle. Hvis vi derimod vinder ligaen og copa'en, ser ledelsen vel ikke vores forsvar som værende et problem. Det kan
man ihvertfald frygte. Men at dømme udfra nogen af de seneste udtalelser, kan det dog tyde på at de
som minimum vil hente en CB til sommer, hvis vi da får lov til det.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Lopezzz skrev:
B-Freak skrev:Skal da ellers lige love for at alle min Madrid "venner" på facebook går amok i glædesrus....
Jeg har aldrig haft en puta ven og tror mig, de holder kun med Gustav og ikke med holdet.
Twitter går også amok. Alle er glæde undtagen os men jeg har noget at sige til jer:
Billede
Er direkte pinligt at så mange danske Real Madrid fans jubler over en Atletico sejr, de er jo hamrende ligeglade med Real Madrid når de kan juble over en sejr til en klub Real Madrid hader.

De går mere op i at hade Barca end at holde med deres klub og dens værdier....
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af j´♥ le foot »

Kubala skrev:
j´♥ le foot skrev:
Kubala skrev:Man giver spillerne skylden, men man burde også kigge på Tata. Skylden er i højere grad hans i dette tilfælde.
Ja lige præcis. Hvordan kan han satse på indlæg fra kanterne, uden en plan for at være først på returboldene? sidste år vandte vi 4-0 over Milan ved hjælp af anticipation( to mål) i retuboldene.
Hør godt efter kommentatoren: anticipación de Mascherano ;-) http://goo.gl/fH4KwN
Iniesta: http://goo.gl/EbeSf4

Tata mangler koncepter og ikke personlighed.

Ja, han mangler koncept, men det vidste man, før man skrev under med ham; at han godt kunne benytte sig af forskellige taktikker, hvis det skulle blive nødt for at vinde kampe. Bare kig på det første opgør mod Real eller for den sags skyld det andet, eller Rayo-kampen osv.
Jeg snakker ikke om taktik, men de interne regler og koncepter som styrer vores filosofi. F.eks: man kan ikke spille 4-3-3 uden fløjspillere eller at forsvaret ikke skal bestemme retning af angrebet...Taktik er noget andet

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8374
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

FCBarcelonaChr skrev:Har du forgiftet ham eller lign.? ;-)
Dog ikke, en sygdom i nervesystemet er jeg bange for..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Bare hent Benatia, Esben Ruud og Peter Utaka, så er vi klar til næste sæson.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Michman skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Har du forgiftet ham eller lign.? ;-)
Dog ikke, en sygdom i nervesystemet er jeg bange for..
Det lyder ikke helt rart. Nok er han Real-fan, men det er de færreste mennesker jeg ønsker noget ondt for, Real-fan eller ej.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

A$AP skrev:Bare hent Benatia, Esben Ruud og Peter Utaka, så er vi klar til næste sæson.

:lol: :grin:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:
Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Det irriterer mig, at selvom Pique ikke var skadet, så var Masch startet inde alligevel. Tata har tilfældigvis lang snor til sin landsmand kort inden VM. #nytrænertak
Arh. Hold nu lige op, Brombi. Hvem skulle han ellers have startet med? Helt ærligt, meget kan du kritisere ham for, men at han starter med Mascherano bør der altså ikke være et eneste løftet øjenbryn over. Puyol ville højst sandsynligt ikke engang holde 90 minutter, før end han var skadet igen. #komligeindikampentak
Aha. Jeg læser åbenbart ikke hele indlægget. Men i stedet vil jeg så sige, at vi af gode grunde ikke aner om han ville starte med Bartra eller Mascherano. Jeg synes ikke der er nogen grund til at begynde at lege gættelege, i et forsøg på at stille Tata i et dårligt lys.
haha wtf... Men ok, jeg kan godt lide at gætte. Jeg ved dog at Masch er en af dem som sjældent bliver roteret.

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

j´♥ le foot skrev:
Kubala skrev:
j´♥ le foot skrev:
Kubala skrev:Man giver spillerne skylden, men man burde også kigge på Tata. Skylden er i højere grad hans i dette tilfælde.
Ja lige præcis. Hvordan kan han satse på indlæg fra kanterne, uden en plan for at være først på returboldene? sidste år vandte vi 4-0 over Milan ved hjælp af anticipation( to mål) i retuboldene.
Hør godt efter kommentatoren: anticipación de Mascherano ;-) http://goo.gl/fH4KwN
Iniesta: http://goo.gl/EbeSf4

Tata mangler koncepter og ikke personlighed.

Ja, han mangler koncept, men det vidste man, før man skrev under med ham; at han godt kunne benytte sig af forskellige taktikker, hvis det skulle blive nødt for at vinde kampe. Bare kig på det første opgør mod Real eller for den sags skyld det andet, eller Rayo-kampen osv.
Jeg snakker ikke om taktik, men de interne regler og koncepter som styrer vores filosofi. F.eks: man kan ikke spille 4-3-3 uden fløjspillere eller at forsvaret ikke skal bestemme retning af angrebet...Taktik er noget andet
Aha, på den måde. Det er vel også taktik, et eller andet sted.


Edit: I øvrigt var der flere ting i dag på den måde. Samme var tilfældet mod Real begge gange og Rayo osv.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg trøster mig selv med at vi kan knuse atl's liga drømme hjemme på campen... Det giver altså lidt glæde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Jeg trøster mig selv med at vi kan knuse atl's liga drømme hjemme på campen... Det giver altså lidt glæde.
Det ville hjælpe lidt på det hele!

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Hvis Tata kan finde opskriften på at slå Atleti i denne sæson, så ja.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi vinder ligaen. Det er jeg sikker på. CdR kommer vi i problemer men den pokal betyder intet for mig. Det er en real pokal ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster