26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:
Real Madrid had 45% possession in today's game, their highest average at the Camp Nou since 2005-2006 #fcblive #elclasico [via opta]
Ja tænk sig, da de slog os 1-3, da havde de ikke bolden så meget som i dag! Av hvor gør den statestik ondt hva?.. Det er meget bedre at tabe 1-3 end at vinde 2-1... uden tvivl.
Really? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jeg lader den bare stå. Det er godt klaret, du er dygtig.
Glimrende argumentation. Fornemt som altid.

Ja selvfølgelig. Men undskyld jeg ikke svarer på dit meget nuanceret og yderst saglige indlæg, fyldt med de mest kloge ord og sætninger såsom; Av hvor gør den statestik ondt hva?.. Det er meget bedre at tabe 1-3 end at vinde 2-1... uden tvivl. Du er en sjov fætter Daluigi.
Du svarer netop på det... du lader indlægget stå. Det er jo kanon, har du fået moderator beføjelser eller hvordan?

Men hvis du nu skal have penslet det ud, så forsøger jeg blot at illustrere, at dit evindelig fokus på boldbesiddelse er ret omsonst i forhold til hvordan holdet klarer sig.
Forumlegende

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8375
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Michman »

Visca El Barca skrev:
Tw Deulofeu (on loan at Everton): "Great clasico! 2-1 for Barça! Congratulations. Very happy for Jese's goal, you deserve it!"
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Kan man sige, at han ikke er den skarpeste kniv i skuffen?

Ikke så underligt, når hans store idol er Cristiano Ronaldo.
Han kan da også bare sige hvis han ikke gider at spille i Barca.. :s
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Michman skrev:
Visca El Barca skrev:
Tw Deulofeu (on loan at Everton): "Great clasico! 2-1 for Barça! Congratulations. Very happy for Jese's goal, you deserve it!"
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Kan man sige, at han ikke er den skarpeste kniv i skuffen?

Ikke så underligt, når hans store idol er Cristiano Ronaldo.
Han kan da også bare sige hvis han ikke gider at spille i Barca.. :s
De må være nære venner på landsholdet
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

phpBB [video]


Klart straffe på cesc... Så ingen grund til at real brokker sig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Tw Lineker: "Messi's home form has completely deserted him. Yet another league game at Camp Nou without a goal. The last was 358 days ago."
:lol: :lol: :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8375
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:
phpBB [video]


Klart straffe på cesc... Så ingen grund til at real brokker sig.

Så har de også lige slettet det video link-.-
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

emo
Indlæg: 17800
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af emo »

Visca El Barca skrev:Alves: "We knew Madrid can be dangerous at counter-attack and that we had to try to control that. That's why we changed some things."[/i] Dani siger det også selv. De blev ikke tvunget, det var en del af taktikken.
På intet tidspunkt og med ingen værktøjer overhoved kan du ud fra det udlede at det var meningen at vi 20 min af anden halvleg skulle stille os tilbage. Mon ikke Dani snakker om den alternative opstilling, om hans egen position som var mere tilbagetrukket, og generelt en mere "rigid" filosofi i de bagerste rækker.

Fucking fedt at Tata har kompetencer til mere. Han læste Real Madrid, han læste de problemer vi har haft imod dem i de seneste kampe, efter at "de havde læst os". Jeg har sjældent set Real producere SÅ lidt, måske en Osasuna kamp uden CR engang sidste sæson eller sårn.

Vi skaber nok til at vinde, og nok til at lave et eller to mål mere, men vi viser også at vi kan holde hovedet koldt, og arbejde defensivt, ALLE, også fucking Messi.

Det var alt fra mig. Jeg ser ingen fare, ser os ikke rykke væk fra Barca-kerne-filosofien, vi er ikke Pep mere, og Tata er ikke Pep, at spille identisk med Pep ville være skræmmende for alle andre end Pep.
Senest rettet af emo lør okt 26, 2013 10:04 pm, rettet i alt 1 gang.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:
Real Madrid had 45% possession in today's game, their highest average at the Camp Nou since 2005-2006 #fcblive #elclasico [via opta]
Ja tænk sig, da de slog os 1-3, da havde de ikke bolden så meget som i dag! Av hvor gør den statestik ondt hva?.. Det er meget bedre at tabe 1-3 end at vinde 2-1... uden tvivl.
Really? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jeg lader den bare stå. Det er godt klaret, du er dygtig.
Glimrende argumentation. Fornemt som altid.

Ja selvfølgelig. Men undskyld jeg ikke svarer på dit meget nuanceret og yderst saglige indlæg, fyldt med de mest kloge ord og sætninger såsom; Av hvor gør den statestik ondt hva?.. Det er meget bedre at tabe 1-3 end at vinde 2-1... uden tvivl. Du er en sjov fætter Daluigi.
Du svarer netop på det... du lader indlægget stå. Det er jo kanon, har du fået moderator beføjelser eller hvordan?

Men hvis du nu skal have penslet det ud, så forsøger jeg blot at illustrere, at dit evindelig fokus på boldbesiddelse er ret omsonst i forhold til hvordan holdet klarer sig.
Hvis du har fulgt en lille smule med herinde (og det har du), så poster jeg en masse ting fra kampen, stats, udtalelser, ja næsten alt. Det er nødvendigvis ikke for at få en pointe igennem.

Hvis du nu skal have det penslet det ud, er boldbesiddelsen ikke alfa-omega for mig. For mig handler det meget mere om mentaliteten, intentionen og hvordan man har tænkt sig at bruge boldbesiddelsen. Hvis man nu f.eks. har 60% boldbesiddelse, men har en defensiv tilgang, tilpasser sit spil efter modstanderen, spiller på modstanderens præmisser, vil jeg som Barca fan brokke mig over det. At du intet galt ser i det, ligesom mange andre, er sådan ligegyldigt for mig. Du anskuer og fortolker det at være Barca fan, meget anderledes end jeg, det skal der også være plads til.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:
Visca El Barca skrev:Alves: "We knew Madrid can be dangerous at counter-attack and that we had to try to control that. That's why we changed some things."[/i] Dani siger det også selv. De blev ikke tvunget, det var en del af taktikken.
På intet tidspunkt og med ingen værktøjer overhoved kan du ud fra det udlede at det var meningen at vi 20 min af anden halvleg skulle stille os tilbage. Mon ikke Dani snakker om den alternative opstilling, om hans egen position som var mere tilbagetrukket, og generelt en mere "rigid" filosofi i de bagerste rækker.

Fucking fedt at Tata har kompetencer til mere. Han læste Real Madrid, han læste de problemer vi har haft imod dem i de seneste kampe, efter at "de havde læst os". Jeg har sjældent set Real producere SÅ lidt, måske en Osasuna kamp uden CR engang sidste sæson eller sårn.

Vi skaber nok til at vinde, og nok til at lave et eller to mål mere, men vi viser også at vi kan holde hovedet koldt, og arbejde defensivt, ALLE, også fucking Messi.

Det var alt fra mig. Jeg ser ingen fare, ser os ikke rykke væk fra Barca-kerne-filosofien, vi er ikke Pep mere, og Tata er ikke Pep, at spille identisk med Pep ville være skræmmende for alle andre end Pep.
Godt, udover at du modsiger dig selv rimelig meget, kommer du til pointen. Tata er anderledes, han går på kompromis, han er en træner der spiller på modstanderens præmisser. Jeg kan se, at du er glad for det, fair nok. Det er jeg ikke, og jeg vil ytre mig ligeså meget jeg lyster.

Bare for at få noget på plads. Dani spiller ikke mere defensivt i aften, end de fleste El Claisco han spiller under Pep.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:
Real Madrid had 45% possession in today's game, their highest average at the Camp Nou since 2005-2006 #fcblive #elclasico [via opta]
Ja tænk sig, da de slog os 1-3, da havde de ikke bolden så meget som i dag! Av hvor gør den statestik ondt hva?.. Det er meget bedre at tabe 1-3 end at vinde 2-1... uden tvivl.
Really? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jeg lader den bare stå. Det er godt klaret, du er dygtig.
Glimrende argumentation. Fornemt som altid.

Ja selvfølgelig. Men undskyld jeg ikke svarer på dit meget nuanceret og yderst saglige indlæg, fyldt med de mest kloge ord og sætninger såsom; Av hvor gør den statestik ondt hva?.. Det er meget bedre at tabe 1-3 end at vinde 2-1... uden tvivl. Du er en sjov fætter Daluigi.
Du svarer netop på det... du lader indlægget stå. Det er jo kanon, har du fået moderator beføjelser eller hvordan?

Men hvis du nu skal have penslet det ud, så forsøger jeg blot at illustrere, at dit evindelig fokus på boldbesiddelse er ret omsonst i forhold til hvordan holdet klarer sig.
Hvis du har fulgt en lille smule med herinde (og det har du), så poster jeg en masse ting fra kampen, stats, udtalelser, ja næsten alt. Det er nødvendigvis ikke for at få en pointe igennem.

Hvis du nu skal have det penslet det ud, er boldbesiddelsen ikke alfa-omega for mig. For mig handler det meget mere om mentaliteten, intentionen og hvordan man har tænkt sig at bruge boldbesiddelsen. Hvis man nu f.eks. har 60% boldbesiddelse, men har en defensiv tilgang, tilpasser sit spil efter modstanderen, spiller på modstanderens præmisser, vil jeg som Barca fan brokke mig over det. At du intet galt ser i det, ligesom mange andre, er sådan ligegyldigt for mig. Du anskuer og fortolker det at være Barca fan, meget anderledes end jeg, det skal der også være plads til.
Fair nok. Enig, det er en smagssag
Forumlegende

BarçaDK

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Michman skrev:Så har de også lige slettet det video link-.-
Kun indlejring. Klik på "Se på YouTube".

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Tolquhon »

Kan I ikke blive ved med at skændes lidt mere oven på vores 2-1 sejr mod ærkefjenden? Så henter jeg en lille whisky imens - den er godt nok kun irsk, men hvad faen, det rækker til en gang forum-underholdning.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:
Visca El Barca skrev:Alves: "We knew Madrid can be dangerous at counter-attack and that we had to try to control that. That's why we changed some things."[/i] Dani siger det også selv. De blev ikke tvunget, det var en del af taktikken.
På intet tidspunkt og med ingen værktøjer overhoved kan du ud fra det udlede at det var meningen at vi 20 min af anden halvleg skulle stille os tilbage. Mon ikke Dani snakker om den alternative opstilling, om hans egen position som var mere tilbagetrukket, og generelt en mere "rigid" filosofi i de bagerste rækker.

Fucking fedt at Tata har kompetencer til mere. Han læste Real Madrid, han læste de problemer vi har haft imod dem i de seneste kampe, efter at "de havde læst os". Jeg har sjældent set Real producere SÅ lidt, måske en Osasuna kamp uden CR engang sidste sæson eller sårn.

Vi skaber nok til at vinde, og nok til at lave et eller to mål mere, men vi viser også at vi kan holde hovedet koldt, og arbejde defensivt, ALLE, også fucking Messi.

Det var alt fra mig. Jeg ser ingen fare, ser os ikke rykke væk fra Barca-kerne-filosofien, vi er ikke Pep mere, og Tata er ikke Pep, at spille identisk med Pep ville være skræmmende for alle andre end Pep.
"På intet tidpsunkt og med ingen værktøjer kan jeg ikke udlede, at det var meningen vi stillede os tilbage"`? Ikke med 20 minutter tilbage af kampen, men faktisk fra starten af halvlegen var det tydeligt. Værktøjet er mine øjne, jeg udleder dette fra den kamp jeg så på mit fjernsyn. Det er ikke et godt nok argument, hvis du har intentioner om at skyde mine argumenter ned til jorden.
Senest rettet af Visca El Barca lør okt 26, 2013 10:14 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Fair nok. Enig, det er en smagssag
[/quote]


;-) ;-)

Jeg takker.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

phpBB [video]


En sand legende. Ingen over, ingen ved siden, og så kan man snakke ligeså tosset om Pirlo og Scholes som man har lyst til. Xavi er above.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster