8/3 Valladolid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:Man kan svine tata men når et så stærkt hold ikke kan slå valladolid så er der noget helt galt. Jeg ved seriøst ikke hvad de laver?
Ja, at træneren ikke gør sit arbejde godt nok? Kunne det egentlig tænkes, at det var en fjern mulighed og det ikke bare er spillerne, der er skyld i det hver evig eneste gang?

Hvordan var denne indsats meget anderledes end størstedelen af de andre i denne sæson? Hvis man lige ser bort fra det negative resultat.
Man kunne starte med at kunne aflevere bolden? De kunne jo ikke ramme hinanden. Det er sgu ikke tatas skyld at bussi, xavi, cesc ikke kan ramme noget som helst.
Så kan du spørge dig selv, hvorfor man ser disse tendenser hos spillere, som hører til blandt de allerbedste, når det kommer til pasningspil? De bliver brugt som eksempel.

I min verden har Tatas tid og spillestil i klubben har været så rodet, at han og hans trup virker forvirret.

Når man hele tiden bevæger sig væk fra træneren, er det lidt det samme som de Man Utd fans, som ihærdigt forsøger at forsvare Moyes som Man Utd træner.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

amirjanzel

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af amirjanzel »

Hvilken træner vil I erstatte Tata med? Luis Enrique?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:Man kan svine tata men når et så stærkt hold ikke kan slå valladolid så er der noget helt galt. Jeg ved seriøst ikke hvad de laver?
Ja, at træneren ikke gør sit arbejde godt nok? Kunne det egentlig tænkes, at det var en fjern mulighed og det ikke bare er spillerne, der er skyld i det hver evig eneste gang?

Hvordan var denne indsats meget anderledes end størstedelen af de andre i denne sæson? Hvis man lige ser bort fra det negative resultat.
Man kunne starte med at kunne aflevere bolden? De kunne jo ikke ramme hinanden. Det er sgu ikke tatas skyld at bussi, xavi, cesc ikke kan ramme noget som helst.
Så kan du spørge dig selv, hvorfor man ser disse tendenser hos spillere, som hører til blandt de allerbedste, når det kommer til pasningspil? De bliver brugt som eksempel.

I min verden har Tatas tid og spillestil i klubben har været så rodet, at han og hans trup virker forvirret.

Når man hele tiden bevæger sig væk fra træneren, er det lidt det samme som de Man Utd fans, som ihærdigt forsøger at forsvare Moyes som Man Utd træner.
Du kan ikke sammenligne man u og os. Come on... Men jeg vil da give dig ret i at tatas taktiske ændringer muligvis har medført forvirring. Det ændre dog ikke på at det er spillerne som skal slå en aflevering, bevæge sig, vise gejst, score på deres chancer. Som jeg ser det er dette et kollektivt sammenbrud. Jeg vil simpelthen ikke give tata hele skylden.

Nu må vi se hvad der sker. Mesterskabet er væk men vi har stadig noget at spille for.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:Man kan svine tata men når et så stærkt hold ikke kan slå valladolid så er der noget helt galt. Jeg ved seriøst ikke hvad de laver?
Ja, at træneren ikke gør sit arbejde godt nok? Kunne det egentlig tænkes, at det var en fjern mulighed og det ikke bare er spillerne, der er skyld i det hver evig eneste gang?

Hvordan var denne indsats meget anderledes end størstedelen af de andre i denne sæson? Hvis man lige ser bort fra det negative resultat.
Forskellen er at denne kamp skabte vi jo INTET! Heller ikke da vi kom bagud.
Det har vi ellers set mange gange tidligere, Visca. Det kan du ikke undsige dig!

Når det så er sagt, så kan man da forhelved ikke støtte idioten mere. Jeg gav ham virkelig chancen, og troede på at når resultaterne var der, så måtte han da kunne udvikle på konceptet. Men NEJ.

Når korthuset vælter for Tata, så drømmer han sig væk til en segunda liga! Han skal fyres indenfor de næste 24 timer! Og ja! Fuck City kampen. Han skal bare ud!! Vi viste sidste år, at vi er bedre uden sådan en idiot som Tata! Han har ødelagt os
Der var ikke mange chancer ja, faktisk ikke nogen. Jeg er bare af den opfattelse, at det i sådan en situation er træneren, der har hovedansvaret for dette. I min verden er det ikke sådan, at når træneren har sendt spillerne på banen, er han fri for ansvar og det helle hænger på spillerne. Han har 90 minutter til at ændre på dette, men det har Tata ikke gjort synes jeg.

Det kan sagtens være, at jeg har et markant anderledes syn på fodbold, end mange andre herinde, men jeg kan simpelthen ikke se en idé i de ting, han vil implementere. Derudover er han ikke så god i pressen synes jeg. Nogengange kommer han med lidt paniske udtalelser, hvilket alt andet lige må sprede lidt usikkerhed i truppen.

Jeg er næsten nået til et punkt, hvor jeg føler mig overbevist om, at Tata og Barca er en dårlig kombi.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Hvis vi henter 3-4 store spillere til sommer så skal Tata nok lave underværker.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

abx skrev:
Storken skrev:Emo kan du huske hvad du skrev tidligere ? ;-)

4.500kr lige ned i lommen...
Awesome situationsfornemmelse. I en kamptråd efter nederlag til bundprop og mulugvis smudt nederlaget væk - så skal du fryde over nederlaget fordi du vandt på din odds
Fryder mig over nederlaget?

Nej, jeg var bare realistisk inden kampen, under kampen og efter kampen.

Det er virkelig længe siden vi har spillet godt, men alligevel opfører størstedelen herinde som om, at vi skal vinde hver evig eneste weekend. Folk må snart indse, at vores storhedstid er slut, og trofæer er ikke længere en guddommelig ret.

amirjanzel

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af amirjanzel »

Vi skal have nogle balls på bænken. Umiddelbart lader til det, at Luis Enrique besidder en del større karisma end Tata, men om hans taktiske formåen rækker til Barça, er jeg ikke sikker på. Vi mangler i hvert fald en mand med lederevner - noget der har karakteriseret samtlige af historiens toptrænere, og en egenskab jeg ikke ser i Tata, og bestemt heller ikke så i Tito. Pep har det, Mourinho har det, Ferguson havde det.

Nogen der kender noget til en mand som Rudi Garcia?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

A$AP skrev:Hvis vi henter 3-4 store spillere til sommer så skal Tata nok lave underværker.
Hvad underbygger du denne påstand med?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Den næste Barca træner bliver Everton manager Roberto Martinez. Hvis ikke til sommer, så kort tid efter.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Storken skrev:
abx skrev:
Storken skrev:Emo kan du huske hvad du skrev tidligere ? ;-)

4.500kr lige ned i lommen...
Awesome situationsfornemmelse. I en kamptråd efter nederlag til bundprop og mulugvis smudt nederlaget væk - så skal du fryde over nederlaget fordi du vandt på din odds
Fryder mig over nederlaget?

Nej, jeg var bare realistisk inden kampen, under kampen og efter kampen.

Det er virkelig længe siden vi har spillet godt, men alligevel opfører størstedelen herinde som om, at vi skal vinde hver evig eneste weekend. Folk må snart indse, at vores storhedstid er slut, og trofæer er ikke længere en guddommelig ret.
Fornuftige ting at skrive, men er du enig i, at man som Barca fan skal forvente trofæer næsten hver sæson?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:Den næste Barca træner bliver Everton manager Roberto Martinez. Hvis ikke til sommer, så kort tid efter.
Se det kunne jeg godt bakke op om. Jeg er dog stadig af den overbevisning at tata skal have mulighed for at rydde ud i truppen. Men puha hvor er vi dårlige for tiden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

amirjanzel

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af amirjanzel »

Storken skrev:Den næste Barca træner bliver Everton manager Roberto Martinez. Hvis ikke til sommer, så kort tid efter.
Kunne jeg faktisk også godt se for mig. Han har faktisk alle kvaliteterne, der skal til. Ligner også i langt højere grad en leder end Tata/Tito.
Senest rettet af amirjanzel lør mar 08, 2014 7:24 pm, rettet i alt 1 gang.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Storken skrev:Emo kan du huske hvad du skrev tidligere ? ;-)

4.500kr lige ned i lommen...
Ja for fanden... jeg prøvede ikke at være ond, jeg ønskede jo blot en Barca sejr, ikke mere :( .
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er forresten pisse bange for kampen på onsdag! Og kampen på bernabeu tør jeg slet ikke tænke på!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

amirjanzel

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af amirjanzel »

Xavi: “The field was in an irregular condition and it didn't allow us to play our game.
Shut the fuck up.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster