11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Det bliver en vanskelig kamp, og især med ham dommeren, som vil tillade meget. Vinder man kampen, så har man et rigtig godt udgangspunkt mht. mesterskabet, men det betyder ikke, at man vinder mesterskabet, hvis man "bare" vinder denne kamp, fordi der vil stadig restere 19 runder. Taber man kampen, så vil situationen ligeledes være den samme, altså at det vil være godt for Atleti, men skidt for Barca, dog uden at Atleti ville have vundet mesterskabet efter denne kamp. Sejren vil selvfølgelig være det bedste, men uafgjort vil ikke være skidt hellere. Taber man, så skal man enten tabe 1-0, tabe 2-1 eller 3-2, altså med nogle udebane mål, så man i returen kan have et nogenlunde udgangspunkt at arbejde ud fra.

brilleaben
Indlæg: 231
Tilmeldt: søn nov 27, 2011 2:03 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af brilleaben »


Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

A$AP skrev:
Martino: "Line-up v Atletico? Saddens me some players might feel less important. I'll probably make decisions that'll be unjust for some..."
According to @sport Messi will start on the bench against Atletico tomorrow. Martino does not want to take too many risks with him
Uuuh, tror vi starter med Sanchez, Pedro og Messi oppe i front og Busi, Iniesta og Xavi på midten. Vi skal spille op til vores bedste og så skal vi gå efter den sejr, selvom det bliver rigtig svært!
Hvor er Cesc? Man kan næsten ikke bænke ham, han har spillet fantastisk denne sæson.
Er jeg i øvrigt den eneste, som tror på en sejr?

Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Martino: "Cesc was our best player tonight. You all know Saturday's line-up is a big problem for me..."
Det er i hvert fald ikke nemt at være Tata disse dage.

Der er ingen tvivl om at Cesc har været en af de bedste spillere indtil videre men jeg er bare usikker på ham op til i morgen da det enten betyder at man skal sætte Iniesta eller Xavi på bænken og spille ham på midten eller som falsk 9'er hvilket jeg ikke er tilhænger af.

Xavi - Busi - Cesc

Iniesta - Busi - Cesc

Xavi - Busi - Iniesta

Personligt ville jeg foretrække det første foreslag eller det trejde, men nu kan det jo også ende med at blive noget helt andet..

Og så har han også noget af et dilemma med hensyn til de 3 forreste...

Nervøs.. :roll: :roll:

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Badabing »

Jeg havde en drøm, hvor en af mine venners bror, som er Atlético-fan havde sendt mig en SMS hvor han ønskede mig tillykke med sejren og kom med en mur af tekst omkring alt der gik galt mht. taktik, men jeg kan ikke huske specifikt hvad der stod. Barça havde åbenbart vundet 2-0, så jeg skyndte mig på Livescore for at se, hvem der havde scoret men nåede aldrig længere inden jeg vågnede.
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Det gør mig ikke noget hvis vi gemmer Messi til 2. halvleg, så de ikke for gennemtacklet ham genne hele 1. hvor de er friske, så denne opstilling ville ikke gøre mig noget:

Valle
Alle-Balle-PIlle-Alle
Bulle
Xalle-Ille
Salle-Celle-Nelle

...med D10S på bænken i 1. halvleg :cool:

Nu håber jeg ikke at vi har for meget respekt. Bortset fra super copa i denne sæson så har Barca haft godt fat i Simeones Atleti.

Hvis de får for mange dødbolde og dommeren suger maks så har de en god chance, ellers ligger den til Barca. DISCIPLIN OG MOD - VAMOS :cool:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

De vil vel ødelægge vores rytme med mange frispark, som RM også prøvede på under Mou. Vi får ikke et opstillingsspil, uden de laver frispark.
PS. Jeg forventer en sejr på min fødselsdag.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Skydefinten skrev:De vil vel ødelægge vores rytme med mange frispark, som RM også prøvede på under Mou. Vi får ikke et opstillingsspil, uden de laver frispark.
PS. Jeg forventer en sejr på min fødselsdag.
Ja, men hvis der ikke falder prompte kort på professionelle frispark, så suger dommeren også maks, rytmen bliver dræbt og Atletis chancer øges meget.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

PuyolErGud
Indlæg: 10788
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Damn. Skal til julefrokost i morgen. Men det heldigvis hos mig selv, så kan bare tænde tv'et når kampen kommer. Det må de sgu leve med. Ellers må de smutte.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Line-up used on training today: Valdes - Alves Pique Mascherano Alba - Xavi Busquets Iniesta - Alexis Cesc Pedro #fcblive [rac1]

Ingen bartra, neymar eller messi.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15148
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1709 gange
Blevet takket: 1135 gange
Kontakt:

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Hva så boys har i det svært med at komme op af sengen.
Det er en stor dag så let røven og se at får gjort noget fornuftigt.
Måske skulle vi starte dagen med en af abxs absolut favorit sange :glad:

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Drake
Indlæg: 4334
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Line-up used on training today: Valdes - Alves Pique Mascherano Alba - Xavi Busquets Iniesta - Alexis Cesc Pedro #fcblive [rac1]

Ingen bartra, neymar eller messi.
Jeg havde godt set den lidt komme, hvis det bliver den startopstilling.

Bartra er stadig for urutineret i for hold til Masch. Men jeg fortrækker Bartra, for synes han gør det bedre.

NeyNey fordi han ikke har spillet i noget tid, og Pedro og Cesc er i form lige nu, og gør det godt.

Så er der Messi. Han er lige kommet tilbage fra en lang skade, og har kunne spillet en time efter. Også har de andre i forreste række gjort det godt. SÅ kan Messi komme ind i anden halvleg eller sidste time, og score hattrick imod trætte AM spiller ;-) :grin: Det er i hvert fald mit bud..

Men jeg havde fortrukket denne her opstilling:

-------------Valdes-------------
Alves--Piqué--Bartra--Alba
------------Busquets-----------
--------Cesc-------Iniesta----
Alexis-----------------NeyNey
--------------Messi--------------

(Pedro kan jeg godt gå med til starter, fordi at han er i form. Men kan bedre lide NeyNey)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg glæder mig.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Glæder mig osse. Tror vi har en virkelig fed kamp i vente.

Lineup:
------------Valdés-----------
Alves----Piqué---Bartra----Alba
----------Busquets----------
-------Xavi------Iniesta-----
-Alexis----------------Pedro-
------------Cesc------------

Pinto, Adriano, Masch, Puyol, Song, Neymar, Messi
Montoya, Roberto, Tello, Afellay

Jeg synes man er nødt til at vise mod og satse på de spillere der har bragt os gode resultater på det seneste. Vi kender alle Neymars og Messis kvaliteter, men det ville være at tro på holdet at stille med Alexis, Pedro og Cesc i front - spillere som alle har vist storform. Lad Cesc starte på toppen og lad Messi komme ind i 2. halvleg afhængigt af hvordan kampen former sig. Jeg har valgt Bartra over Mascherano fordi Bartra er en bedre forsvarsspiller. Man bør vise ham noget tillid og give ham denne mulighed som han har gjort sig fortjent til. Bartra vil også være bedre i hovedspillet. Fysisk kan han også hamle op imod Costa.

Atletico Madrid:
-----------Courtois------------
Juanfran-Miranda-Godín-Filipe Luis
Turan----Tiago----Gabi----Koke
----------Villa---Costa---------

Jeg tror det bliver en kamp med få mål. Vi kommer til at have den overordnede boldbesiddelse, men kampen kommer til at foregå i perioder. I nogle perioder har vi momentum, mens i andre er det Atletico, der har momentum. De kommer til at være meget farlige på omstillinger. Det bliver svært for os at gennembryde deres organisation. Atletico kommer til at trække Villa ned på midtbanen, så de ligger 4-5-1 med Costa i front til at presse vores CBs. De får en kompakt midtbane, som bliver svært at overspille. På kanterne får vi det især svært fordi AM er vildt gode til at bakke hinanden op. AM spiller meget bredt, men også meget fladt. Vi kan med fordel sende nogle dybe stikninger afsted til vores frontangribere. Vi får svært ved at styre hovedspillet, både i offensiv såvel som defensiv. Jeg tror vi skal satse på at kombinere os igennem ved at ligge os mellem deres forsvarslinjer. De skal have et minimum af dødbolde nær vores målfelt.

Tror på en 1-0 til os. God kamp folkens.
Visca el Barca

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lular »

En skam at Pedro starter inde på venstrekanten imo...

Pedro har gjort det godt mod de dårligere defensive hold, hvor han FÅR PLADS ! Han har ikke scoret mod top-8 i tabellen i denne sæson. Pedro har brug for plads, og får han dét, så er han super god, da han er hurtig og en sikker afslutter.

Mod Atl Madrid i aften får vi meget lidt plads på deres banehalvdel, og Pedro er simpelthen ikke manden der kan skabe plads/chancer på egen hånd eller for andre.

Havde meget hellere set Neymar på venstrekanten eller Iniesta. Nøglen til at vinde aftens kamp i aften er helt klart at udnytte vores backs, Alba og Alves, da Atl Madrid vil gøre alt for at lukke af centralt, således at Xavi og Iniesta ikke kan udfolde sig. Det giver lidt plads på kanterne, og vi har før set at Inietsa og Alba har et fantastisk samspil på venstrekanten, så ærgrer mig virkelig over at Pedro starter inde.

I aften bliver Pedro udstillet.

Prove me wrong, Pedro.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster