1/10 Celtic - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Messi1987 skrev:
JonasV skrev:Messi1987, kan du lige ridse op, hvorfor du tror, Celtic vinder?
Messi1987 skrev:fordi vi spiller uden Messi...
Billede

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Jurij »

JonasV skrev:Messi1987, kan du lige ridse op, hvorfor du tror, Celtic vinder?
Celtic kampen kan blive en rigtig svær affære. Jeg ville ikke satse mine penge på nogen af holdene. Husk at de scorede 3 mål mod os i 2 kampe sidste år, og vandt på hjemmebane. Det var med nød og næppe, at vi slog dem med 1 mål hjemme. Kan huske, at de havde et godt hold, og en fantastisk målmand. En af de bedste målmands præstationer jeg har set i meget lang tid, ønsker ham stadigvæk til Barca.

De spillede også op mod Milan i 80 minutter i deres sidste CL kamp. Kun fodbold ukyndige ville satse blindt på Barca i denne kamp. Jeg tror dog alligevel på 1-1 eller en mulig 1-2 til Barca, hvis alt flasker sig, og fodboldguden er på vores side. Vi er i lidt bedre form end Celtic, så kom så drenge!
Genopbygning status: færdig.

BarçaDK

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

@ Messi1987
Billede

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Tror Celtic vinder :cry: :cry: fordi vi spiller uden Messi.

Håber jeg tager helt fejl :grin: :mrgreen: :devil: :glad: :ned: :venstre: :op: :højre: :højre: :sørgelig: :?: :twisted: ;-) :oops: :roll: :mad: :mrgreen: :sad: :smile: :!: :eek: :cry: :cool: :? :glad: :grin: :mrgreen:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Sidste år med Messi gik alt vores angreb i stå, og vi producerede ikke nok, imod et pakket hold som Celtic. Uden Messi tror jeg vi er stærkere, imod et hold som Celtic.
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Jurij skrev:
JonasV skrev:Messi1987, kan du lige ridse op, hvorfor du tror, Celtic vinder?
Celtic kampen kan blive en rigtig svær affære. Jeg ville ikke satse mine penge på nogen af holdene. Husk at de scorede 3 mål mod os i 2 kampe sidste år, og vandt på hjemmebane. Det var med nød og næppe, at vi slog dem med 1 mål hjemme. Kan huske, at de havde et godt hold, og en fantastisk målmand. En af de bedste målmands præstationer jeg har set i meget lang tid, ønsker ham stadigvæk til Barca.

De spillede også op mod Milan i 80 minutter i deres sidste CL kamp. Kun fodbold ukyndige ville satse blindt på Barca i denne kamp. Jeg tror dog alligevel på 1-1 eller en mulig 1-2 til Barca, hvis alt flasker sig, og fodboldguden er på vores side. Vi er i lidt bedre form end Celtic, så kom så drenge!
Jeg er helt med på, at det formentlig bliver en særdeles svær kamp mod Celtic - det er bare ironi, som ikke virker vildt godt på skrift ;-) Beklager!

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af SirJonas »

emo skrev:Sidste år med Messi gik alt vores angreb i stå, og vi producerede ikke nok, imod et pakket hold som Celtic. Uden Messi tror jeg vi er stærkere, imod et hold som Celtic.
Hvis messi var fit, var det bedre at sætte ham på bænken, det kan jeg godt se :roll: :roll:

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af emo »

... jeg tror vi har samme tanke, hvis du/man læser mit indlæg i relation til M87s... ;-)

Ooouh d ajråniii...
Allez...

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

3 point ville være ekstremt vigtige. Neymar skal åbne deres forsvar op og Bartra skal være vores forsvarskæmpe. Vamos!

Hardgrove

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Hardgrove »

Hey,

Semi off-topic, men er der nogen, der ved, om TV3 Sport i sin dækning "spoiler" andre resultater (eller kommer med dumme teasers a la "Og husk, at I efter kampen her kan se Celtic-Barca, hvor I både kan forvente mål, kontroversielle dommerkendelser etc."? Vil gerne også se Arsenal-Napoli, men da det kun er Celtic-Barcelona, der genudsendes, overvejer jeg Ars-Nap først og så Barca-kampen bagefter. Dette kræver dog selvfølgelig, at man med nær-sikkerhed ved, at resultatet ikke bliver nævnt.

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Tello skrev:3 point ville være ekstremt vigtige. Neymar skal åbne deres forsvar op og Bartra skal være vores forsvarskæmpe. Vamos!
Bartra skal åbne deres forsvar op!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

kklaus skrev:
Tello skrev:3 point ville være ekstremt vigtige. Neymar skal åbne deres forsvar op og Bartra skal være vores forsvarskæmpe. Vamos!
Bartra skal åbne deres forsvar op!
Haha. Det gjorde han også fint i weekenden :D

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

“@barcastuff: At 15.00, Barcelona Juvenil A face Celtic in the 2nd group stage game of the U19 Youth League. Live stream at http://fcbarcelona.com.”
Hvis man undtagelsesvis ikke gider at se Beverly Hills 90210 genudsendelse på TV2.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

PuyolErGud
Indlæg: 10786
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Skydefinten skrev:
“@barcastuff: At 15.00, Barcelona Juvenil A face Celtic in the 2nd group stage game of the U19 Youth League. Live stream at http://fcbarcelona.com.”
Hvis man undtagelsesvis ikke gider at se Beverly Hills 90210 genudsendelse på TV2.
'

Det kan man i dag ikke uanset om man så vil eller ej, TV2 bliver 25 år, så der er Morten og Peter. Men det også kvalitets-tv.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Skydefinten skrev:
“@barcastuff: At 15.00, Barcelona Juvenil A face Celtic in the 2nd group stage game of the U19 Youth League. Live stream at http://fcbarcelona.com.”
Hvis man undtagelsesvis ikke gider at se Beverly Hills 90210 genudsendelse på TV2.
Du er en skat. Mens mine kyllingehjerter simrer, kan jeg se ung bold... Yezzz.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster