1/10 Celtic - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Vi er åbenbart ringe i Skotland, med eller uden Messi. Det er seriøst lidt pinligt at vi ikke kan slå sådan et knoldsparkerhold.

I øvrigt skal vi have trukket et gult kort på Scott Brown, så han ikke kan presse så aggressivt. Det burde snildt kunne lade sig gøre at trække et gult, for han er tæt på at være decideret overtændt.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:
Blaugrana92 skrev:LOL at en eller anden skotte skulle kunne slå Adriano i en løbeduel!
Det er Adam Matthews. Han er stjernepsykopat hurtig. Det er helt vildt, hvor hurtig han kan løbe.
Dog er han en boldmongol, ligesom resten af sine holdkammerater.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Rigtig fin første halvleg! Holder bolden godt i gang og vores midt/forsvar har fået lukket ned for celtic.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

# 23 skrev:
Blaugrana92 skrev:LOL at en eller anden skotte skulle kunne slå Adriano i en løbeduel!
Det er Adam Matthews. Han er stjernepsykopat hurtig. Det er helt vildt, hvor hurtig han kan løbe.
Men hurtigere end Adriano, I think not. Kun Aubameyang kan det. Resten af verdens spillere er overvurderede hvad angår fart. I hvert fald sammenlignet med Adriano.

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Håber Tata giver dem motivationstalen så de bliver helt crazy i anden halvleg. Vil ikke se Celtic vinde og anti Barca folk kæfte højt om hvor smukt Celtic spillede og hvor fortjent det var.

Sendt fra min GT-N7000 med Tapatalk 4

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg vil mene at det er virkelig nemt at spille sådan, når omgivelserne ikke har andre forventninger end, at man stiller sig foran eget felt og forsvarer med alle mand. Celtic hyldes for det, og så er det dejlig nemt. Det er den nemmeste måde at spille fodbold på.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:Vi er åbenbart ringe i Skotland, med eller uden Messi. Det er seriøst lidt pinligt at vi ikke kan slå sådan et knoldsparkerhold.
Hvis ikke det var fordi, Messi1832 læste med herinde fra tid til anden, ville jeg skrive, at jeg ville ønske vi kunne se hvad Messi kunne gøre i en kamp som denne. Hans korte, kraftfulde aftræk kunne være ganske brugbart i et felt der er så pakket at man af sikkerhedmæssige årsager burde sætte bølgebrydere op.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8386
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Hvis vi taber melder jeg mig syg imorgen.. (Min chef er Gud forbyde det Real fan..)
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Det skal dog siges, at Celtic kun har tabt 1 ud af de seneste 21 C.L kampe på hjemmebane. Det sagde min kommentator i hvert fald. Deres seneste nederlag var mod os.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Michman skrev:Hvis vi taber melder jeg mig syg imorgen.. (Min chef er Gud forbyde det Real fan..)
Gud forbyde at han er Real fan? Ja det kunne være ret dejligt. Jeg er spændt på hvordan Kassow ville reagere, hvis Gud forbød at være Real fan.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Visca El Barca skrev:Jeg vil mene at det er virkelig nemt at spille sådan, når omgivelserne ikke har andre forventninger end, at man stiller sig foran eget felt og forsvarer med alle mand. Celtic hyldes for det, og så er det dejlig nemt. Det er den nemmeste måde at spille fodbold på.
Er det i virkeligheden ikke nærmere kulissen/fankulturen, samt David vs. Goliat-romantikken, der tænder medierne, mere end det er Celtics spil?

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8386
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Visca El Barca skrev:
Michman skrev:Hvis vi taber melder jeg mig syg imorgen.. (Min chef er Gud forbyde det Real fan..)
Gud forbyde at han er Real fan? Ja det kunne være ret dejligt. Jeg er spændt på hvordan Kassow ville reagere, hvis Gud forbød at være Real fan.
Ja, men desværre ham Gud har ikke meget at skulle have sagt hvad angår fodbold, og dog.. Han gav os Messi..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Jo, er det vel. Men burde ikke være længere, Celtic er ingen miniput i CHL mere, der er markant mindre og svagere hold.

Der er bare noget, forsvar du dig imod Barca så er det godt gået. Celtic har jo ikke gjort andet end at sparke væk, de har intet skabt, ikke været farlige. Ville forstå rosen hvis de havde skabt farlige situationer, og straffet os omstillingsmæssigt.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

JonasV skrev:
Visca El Barca skrev:Jeg vil mene at det er virkelig nemt at spille sådan, når omgivelserne ikke har andre forventninger end, at man stiller sig foran eget felt og forsvarer med alle mand. Celtic hyldes for det, og så er det dejlig nemt. Det er den nemmeste måde at spille fodbold på.
Er det i virkeligheden ikke nærmere kulissen/fankulturen, samt David vs. Goliat-romantikken, der tænder medierne, mere end det er Celtics spil?
Aner det ikke, men jeg synes tit hold hyldes for at stå 11 mand foran eget felt, når de spiller mod os.

Med Celtic er det ikke kun medier, alle i og omkring Celtic virker ret så tilfreds med at de bare står eget felt og forsvarer med alt de har. Det betyder så ingenting, at de ikke kan strikke 3 sammenhængende afleveriner sammen. Ja de nærmest hylder hver aktion. Det er efter min mening den nemmeste måde at spille fodbold på.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg elsker Roy Keane, har altid elsket den mand. Han har lige svinet Celtic til. Han siger nogenlunde det samme som jeg sagde. Det er nemt at forsvare sig, når det eneste man forventer fra Celtic er at de stiller sig foran eget felt. Han siger de intet har skabt fremadrettet, at de ikke kan finde ud af at aflevere og de er awful. Sådan Keano.
Senest rettet af Visca El Barca tirs okt 01, 2013 9:51 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster