8/3 Valladolid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Bager skrev:Vores forsvar virker som om det er træt af at leve.

Jeg kræver faktisk Piques hoved på et sølvfad når vi endegyldigt har smidt ligaen. Bare for at statuere et eksempel over for de øvrige ellers udmærkede stamspillere.
Enig - og så alligevel ikke helt. Jeg synes nærmere at Mascherano skal krølles sammen. Piqué har rent faktisk været god i denne sæson. Spil Piqué og Bartra sammen i resten af sæsonen. Hver gang Puyol er til rådighed, så sæt Piqué på bænken og spil Puyi med Bartra.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Pique er faktisk den eneste, sammen med Messi, som kan være sin indsats bekendt; selvom det er svært at sige med den halvleg man har været vidne til.
Senest rettet af Kubala lør mar 08, 2014 5:58 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
tjomseh
Indlæg: 17
Tilmeldt: fre feb 21, 2014 9:00 pm
Geografisk sted: København
Blevet takket: 2 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af tjomseh »

Der var engang, hvor man nærmest ikke turde blinke i frygt for at misse et smukt opspil, smukke detaljer og lækre mål. Man var altid klinet helt tæt på skærmen for at opleve overlegenheden i drengenes sammenspil, som var så smukt, så legende let - for mig var tilfredsstillelsen i at se sammenspillet og opbygningen af angrebene langt bedre end at gå i biffen og se en fed film.

Men hold da op, hvor er det længe siden jeg har haft det sådan! Jeg keder mig helt vildt denne sæson. Det føles og ligner slet ikke det Barca man kender og elsker.

Savner Pep helt vildt. Øv!
"He’s an ordinary-looking guy, who not long ago in a Barcelona cafe was mistaken for a waiter by a woman who gave him her order. Iniesta went to the kitchen and got it for her."

¡Visca el Barca!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kubala skrev:Pique er faktisk det eneste, sammen med Messi, som kan være sin indsats bekendt; selvom det er svært at sige med den halvleg man har været vidne til.
Synes også Pedro har gjort det OK. Han har ihvertfald løbet rundt og presset ene mand.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

FCBarcelonaChr skrev:
Kubala skrev:Pique er faktisk den eneste, sammen med Messi, som kan være sin indsats bekendt; selvom det er svært at sige med den halvleg man har været vidne til.
Synes også Pedro har gjort det OK. Han har ihvertfald løbet rundt og presset ene mand.

Ja, Pedro har vist iver.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Iøvrigt tror jeg ikke der kommer den store jubel når vi vinder den her i næste halvleg. For Tata har bevist han ikke kan sætte holdet op til fight og vilje. Det holder ikke det her. Vi prøver igen næste år
Forumlegende

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Sv: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

SonicSpinner skrev: Måske er det fordi han får lov til at gøre det han vil og ik meget ping pong bold. Dnu
Han skal sku da bare gå til den skal han. Lidt ligesom Adriano. Når han kan se det ikke rigtig kører, så siger han fuck it og fyrer den ind. Messi gør det samme og tager en solotur.
Senest rettet af Tello lør mar 08, 2014 6:00 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kubala skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Kubala skrev:Pique er faktisk den eneste, sammen med Messi, som kan være sin indsats bekendt; selvom det er svært at sige med den halvleg man har været vidne til.
Synes også Pedro har gjort det OK. Han har ihvertfald løbet rundt og presset ene mand.

Ja, Pedro har vist iver.
Noget som størstedelen af holdet ikke engang har været tæt på at vise..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:
Blaugrana92 skrev:
Daluigi skrev:
A$AP skrev:Hvad har du dog gang I Busquets?
Endelig nogen der fanger hvor elendig tossen er i år! Vammel attitude. Pisser bolde væk konstant! Cesc er også fed og vammel i dag
Åh, pak dog din nedladende attitude væk, som om vi bare sidder og glor os blinde på Busquets. Jeg tror ikke der er nogen der er tvivl om at Busquets spiller fænomenalt ringe i dag.
Vidste du ville føle dig truffet - for ja du stirrer dig ufattelig blind på mandens elendighed. Det er ikke kun denne kamp, det er det meste af denne sæson

Men fred være med det, du har selv indrømmet du kunne dræbe en Bjørn. Så skal ikke skændes med dig
Hahahaha, goddaw do. Hvis jeg stirrer mig blind på mandens elendighed, ville den eneste logiske mening at have om ham, sjovt nok være at han er gennemført elendig. For stirrer jeg mig blind på elendighederne, kan jeg naturligt nok ikke lægge mærke til de positive ting han foretager sig.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Håber Tata har fået spillerne til at græde i halvlegen. Det er kraftedme ikke iorden det de har leveret.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

FCBarcelonaChr skrev:Håber Tata har fået spillerne til at græde i halvlegen. Det er kraftedme ikke iorden det de har leveret.
Håber også at det var det argentinske temperament der fik frit løb. Simone havde vel hentet en hundehvalp ind og kvalt den for øjnene af sine spillere. Han var i hvert fald gået godt og grundigt amok.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Det hjælper at høre Journeys 'Don't Stop Believing' for fuld drøn. Barca vinder 3-2!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Cesc... :roll:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Blaugrana92 skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Håber Tata har fået spillerne til at græde i halvlegen. Det er kraftedme ikke iorden det de har leveret.
Håber også at det var det argentinske temperament der fik frit løb. Simone havde vel hentet en hundehvalp ind og kvalt den for øjnene af sine spillere. Han var i hvert fald gået godt og grundigt amok.
Det kan man kun håbe. Tata ser bare lidt for ''morfar-agtig'' ud, til at han efter min mening kan levere
den opsang der skal til. Kan selvfølgelig tage fejl, men han ser bare alt for rar ud. Modsat Simeone.
Senest rettet af FCBarcelonaChr lør mar 08, 2014 6:05 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Sommetider pisser Alves mig af med hans latterlige frispark og når han ligger sig ned og spilder tiden efter en tackling.
Senest rettet af A$AP lør mar 08, 2014 6:06 pm, rettet i alt 1 gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster