Quique Setién

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Quique Setién

Indlæg af SparetireDad »

Pyyha, jeg synes det bliver værre og værre med vores klub. Billedet falmer hastigt - og fanhjertet bliver i små bidder mere og mere berørt og påvirket. Det er godt nok svært at kæmpe i mod. Det er lidt som at miste følelser for en kæreste, der bliver mere og mere uattraktiv.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Quique Setién

Indlæg af Piquénbauer »

Setien… Jeg kan sgu godt forstå at truppen var nedtrykt. De havde lige hentet en af de mest ukvalificerede trænere i klubbens historie. Manden rendte vitterligt rundt og spillede med til træningerne. Ffs en kegle.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Quique Setién

Indlæg af EasyBuddhist »

Der var rigtig mange ting i vejen i truppen dengang. Bartomeu var på det tidspunkt hadet i truppen og spillerne var åbenbart så demotiveret at de knap gad at træne. Jeg kan huske at Setién indførte to træningspas mere end Valverede havde og selv det, var alt for lidt for Matin, da han kom til klubben og han indførte fra starten egne træningspas, fordi han syntes, der blev trænet for lidt. Koeman indførte yderligere træningspas, da han startede og det kunne ses i sidste sæson, hvor grundformen var bedre end længe set.

Nu snakkede vi for et par dage siden lidt om Mascherano og hans værdi i omklædningsrummet og på træningsbanen og man må bare sige at Barca har manglet dem, der er gået forrest i et godt stykke tid. De spillere som truppen skulle have hvilet på lige nu, er spillere som Umtiti, Dembélé, Coutinho, Semedo, Arthur og Lenglet og man må jo bare sige at ingen af dem har den vilje og professionalitet, der skulle til, måske lige med undtagelse af Lenglet, som så til gengæld har vist sig at mangle evnerne. Den foregående sportslige ledelse har været uhyggelig dårlige til trup sammensætning på mere end en måde og igen må jeg henvise til de spillere man har mistet de sidste 7 siden Puyol stoppede. det er altså ikke småting og den eneste, der er tilbage med en ordentlig professionel moral er sådan set Busquets. De andre gamle koryfæer har ikke den samme indstilling, selvom de er gode nok på andre måder og i den rette sammenhæng, som bare ikke er der lige nu. Man burde sende Piqué på pension, når han nu ikke kan tage det af sig selv og man burde sælge enten Roberto eller Alba, simpelthen for at få plads til et nyt hierarki.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Quique Setién

Indlæg af Madameskrald »

Piquénbauer skrev:
fre aug 13, 2021 10:45 am
Setien… Jeg kan sgu godt forstå at truppen var nedtrykt. De havde lige hentet en af de mest ukvalificerede trænere i klubbens historie. Manden rendte vitterligt rundt og spillede med til træningerne. Ffs en kegle.
Altså det gjorde vores egen Michael Laudrup altså også i både spanien og england - det diskvalificerer da ikke i sig selv en træner.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Quique Setién

Indlæg af Piquénbauer »

Barca er ikke Getafe eller Brøndby. Det er verdensklasse spillere der træner på højeste niveau. En “gammel” mand har intet at gøre med at spille med der. Jeg synes det er tåkrummende pinligt.

Udover det så er setien ikke Laudrup. Han har aldrig rigtigt opnået noget - hverken som træner eller spiller. At se ham rende rundt med gutter der har opnået så meget virkede latterligt.

Men altså hvis du synes det er fint så fred være med det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Quique Setién

Indlæg af Dytrax »

Hvis man spørger dig, PB, er Setien så den værste træner vi har haft? Altså, mens du har fulgt klubben, mener jeg.

Jeg var ikke vildt imponeret af ham, men det var jeg så heller ikke af Valverde. Om end, vi nu ved, at ledelsen helt sikkert også har påvirket strukturen og stemningen overalt i klubben.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster