Ernesto Valverde

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Blaugrana al vent »

whidgee skrev:
Blaugrana al vent skrev:
Blaugrana92 skrev:Du har ret i at Cholo ikke spiller smart uden for banen. I stedet nøjes han med at opfordre sine spillere til at spille direkte beskidt og voldeligt.
Jeg tror ikke der er nogen trænere der går fri af beskidte tricks. Det kan godt være vi i Barcelona ikke spiller voldeligt, men til gengæld filmer og overspillere vores spillere af og til. Dette TROR jeg er en helt bevidst taktik, og er i mine øjne ligeså slemt - omend ikke ligeså skadestruende.
Og der er ingen der siger at han skal tilføre Barcelona lige netop det. Jeg synes han ville være utrolig interessant. Med det han har skabt i Atletico, hvad kunne han så ikke skabe i Barcelona?
Han har ikke skabt noget i Atletico
Uden argumenter går debatten lidt i stå. Kan du prøve at uddybe?
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af zqa »

Du får det til at lyde som om, at Atl har et helt middelmådigt hold. Det er bestemt ikke tilfældet. Tværtimod.
Han er uanset hvad ikke en hvis spillestil forbinder mig med mit Barca.
#jesuisSheep

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Blaugrana al vent »

zqa skrev:Du får det til at lyde som om, at Atl har et helt middelmådigt hold. Det er bestemt ikke tilfældet. Tværtimod.
Han er uanset hvad ikke en hvis spillestil forbinder mig med mit Barca.
Atletico er ikke et middelmådigt hold. Men Atleticos kvalitet er ikke deres individualisme. Tværtimod er det deres holdånd og figtherindstiling. Sammenligner man Barcas budget og spillere med Atleticos, har Barcelona de bedste kort på hånden for at klare sig bedre. Hvilket vi også gør for det meste.
Desuden er Barcelona en klub hvor spillestilen næsten er fastlagt uanset hvilken træner du er. Og helt ærligt. Atletico er afhængig er deres spillestil fordi de har de spillere de har. Ingen træner i verden ville gøre Barcelona til et park-the-bus hold, med det spillermateriale vi har.
Jeg bløder Blaugrana

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Piquénbauer »

Velkommen til Valverde!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Michman »

Man kan håbe på noget bedre end sidste sæson.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Storken »

Jeg bliver harm, hvis vi spilder de sidste gode år i Messis karriere. Vi skal smede mens jernet er varmt.

Jeg frygter lidt, at Valverde bliver en overgangstræner inden vi finder noget bedre. Man havde vel heller ikke givet ham en to-årig kontrakt, hvis han var the bee's knees.

Kort sagt: Mehh

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af B-Freak »

Velkommen Valverde!

Er sikker på at vores spillestil krydret med Valverdes genpres og generelt hans evne til at sætte sit hold op, nok skal blive en succes!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:Jeg bliver harm, hvis vi spilder de sidste gode år i Messis karriere. Vi skal smede mens jernet er varmt.

Jeg frygter lidt, at Valverde bliver en overgangstræner inden vi finder noget bedre. Man havde vel heller ikke givet ham en to-årig kontrakt, hvis han var the bee's knees.

Kort sagt: Mehh
Hvilke af vores seneste trænere har fået en lang kontrakt?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:Jeg bliver harm, hvis vi spilder de sidste gode år i Messis karriere. Vi skal smede mens jernet er varmt.

Jeg frygter lidt, at Valverde bliver en overgangstræner inden vi finder noget bedre. Man havde vel heller ikke givet ham en to-årig kontrakt, hvis han var the bee's knees.

Kort sagt: Mehh
Hvilke af vores seneste trænere har fået en lang kontrakt?
Det skyldes jo netop, at vi tager nogle sats med vores trænere. Det er ikke sikre kort i stil med Pep (efter at have bevist sit værd), Ancelotti, Klopp, Conte osv. De ville nok få en 3-årig kontrakt (uden option).

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:Jeg bliver harm, hvis vi spilder de sidste gode år i Messis karriere. Vi skal smede mens jernet er varmt.

Jeg frygter lidt, at Valverde bliver en overgangstræner inden vi finder noget bedre. Man havde vel heller ikke givet ham en to-årig kontrakt, hvis han var the bee's knees.

Kort sagt: Mehh
Hvilke af vores seneste trænere har fået en lang kontrakt?
Det skyldes jo netop, at vi tager nogle sats med vores trænere. Det er ikke sikre kort i stil med Pep (efter at have bevist sit værd), Ancelotti, Klopp, Conte osv. De ville nok få en 3-årig kontrakt (uden option).
Det er ikke til at sige. Synes det er fornuftigt at give trænere korte kontrakter. Og så er det ligemeget om det er Pep eller tata. Man skal kunne af med dem uden at blive ruineret hvis det ikke fungerer.

Jeg mener forresten ikke at der findes sikre kort når det kommer til trænere eller transfers generelt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Jesni »

Det giver da kun mening at give ham en kort kontrakt. Hvorfor give ham fem år, inden han har vist noget som helst?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:Jeg bliver harm, hvis vi spilder de sidste gode år i Messis karriere. Vi skal smede mens jernet er varmt.

Jeg frygter lidt, at Valverde bliver en overgangstræner inden vi finder noget bedre. Man havde vel heller ikke givet ham en to-årig kontrakt, hvis han var the bee's knees.

Kort sagt: Mehh
Hvilke af vores seneste trænere har fået en lang kontrakt?
Det skyldes jo netop, at vi tager nogle sats med vores trænere. Det er ikke sikre kort i stil med Pep (efter at have bevist sit værd), Ancelotti, Klopp, Conte osv. De ville nok få en 3-årig kontrakt (uden option).
Det er ikke til at sige. Synes det er fornuftigt at give trænere korte kontrakter. Og så er det ligemeget om det er Pep eller tata. Man skal kunne af med dem uden at blive ruineret hvis det ikke fungerer.

Jeg mener forresten ikke at der findes sikre kort når det kommer til trænere eller transfers generelt.
Jeg er da enig i, at det er smart med to år plus en option på endnu et år. Jeg er bare ikke sikker på, at toptrænerne ville acceptere disse options-ordninger, da det indikerer manglende tillid til vedkommende.

Der findes selvfølgelig ikke sikre kort, men man ved nogenlunde hvad man får fra de her toptrænere. Det er sgu et stort :?: hvad Valverde vil bidrage med.
Senest rettet af Storken man maj 29, 2017 8:16 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Piquénbauer »

Jesni skrev:Det giver da kun mening at give ham en kort kontrakt. Hvorfor give ham fem år, inden han har vist noget som helst?
Sådan har jeg det også. Og sådan mener jeg egentlig det skal være med alle trænere. Man har ingen anelse om hvordan det kommer til at fungere med truppen osv og man skal have muligheden for at komme af med dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:Jeg bliver harm, hvis vi spilder de sidste gode år i Messis karriere. Vi skal smede mens jernet er varmt.

Jeg frygter lidt, at Valverde bliver en overgangstræner inden vi finder noget bedre. Man havde vel heller ikke givet ham en to-årig kontrakt, hvis han var the bee's knees.

Kort sagt: Mehh
Hvilke af vores seneste trænere har fået en lang kontrakt?
Det skyldes jo netop, at vi tager nogle sats med vores trænere. Det er ikke sikre kort i stil med Pep (efter at have bevist sit værd), Ancelotti, Klopp, Conte osv. De ville nok få en 3-årig kontrakt (uden option).
Det er ikke til at sige. Synes det er fornuftigt at give trænere korte kontrakter. Og så er det ligemeget om det er Pep eller tata. Man skal kunne af med dem uden at blive ruineret hvis det ikke fungerer.

Jeg mener forresten ikke at der findes sikre kort når det kommer til trænere eller transfers generelt.
Jeg er da enig i, at det er smart med to år plus en option på endnu et år. Jeg er bare ikke sikker på, at toptrænerne ville acceptere disse options-ordninger, da det indikerer manglende tillid til vedkommende.

Der findes selvfølgelig ikke sikre kort, men man ved nogenlunde hvad man får fra de her toptrænere. Det er sgu et stort :?: hvad Valverde vil bidrage med.
Jeg synes seriøst det er et ligeså stort spørgsmål med flere toptrænere. Jeg har f.eks. ingen anelse om hvad klopp og conte (er de toptrænere forresten?) kunne give os. Samtidig har de ofte kæmpe egoer og med en trup som vores med så mange stjerner så kunne det gå galt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:
Jesni skrev:Det giver da kun mening at give ham en kort kontrakt. Hvorfor give ham fem år, inden han har vist noget som helst?
Sådan har jeg det også. Og sådan mener jeg egentlig det skal være med alle trænere. Man har ingen anelse om hvordan det kommer til at fungere med truppen osv og man skal have muligheden for at komme af med dem.
Præcis. Faktisk vil jeg sige, at det virker mere velovervejet at finde en træner, som Valverde, end bare at rushe ud og finde det næste store trænernavn alle kender. Det her viser at de har haft nogle grundige overvejelser, og virker til at have gennemarbejdet det her. Jeg kender ikke Valverde super meget, udover at han har gjort det godt, og så står han for presspil, og ret aggressiv fodbold - og det passer jo perfekt på vores hold, og giver associationer tilbage til Pep-tiden.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster