Ny træner

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Mon ikke Xavi vil være til at snakke med omkring løn? Jeg tvivler på at en klubmand som ham vil være interesseret i at presse klubben.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Ny træner

Indlæg af EasyBuddhist »

Og så synes jeg egentlig din modstand overfor Xavi er voldsomt overraskende. For en person der går så meget op i spillestil, værdier osv så burde Xavi være det oplagte valg.
Jeg er ikke modstander af Xavi, men jeg må indrømme, jeg er skuffet over, hvordan han har forvaltet den første del af hans trænerkarriere. Det udviser hverken ambitioner eller passion for Barca og spansk fodbold, det han laver. Jeg bryder mig ikke om Qatar og de andre oliestater, som udviser mange ting, som jeg overhovedet ikke ville stå på mål for og jeg kan derfor heller ikke se de værdier hos Xavi, som du så gerne vil tale op. Det er meget simpelt.
Alle de andre emner er forbundet med et markant større usikkerhed.
Usikkerhed i forhold til hvad? Der er utvivlsomt 100 trænere derude, der har vist langt mere, end Xavi har og som har nogle langt mere veldokumenterede faglige kundskaber. Hvis vi snakker om sikkerhed for at kunne levere et stykke professionelt stykke håndværk, så er der bedre emner. I forhold til spillestil, så er der mange, der vil mange af de samme ting og for mig handler det langt mere, om de formår at formidle deres stil til spillerne og til holdet.

Denne gang vil jeg gerne se en træner, der virkelig formår at brænde igennem. Der skal en kæmpe mængde energi til at få det her projekt ordentlig sat på skinner og det gælder i alle detaljer af spillet og i særdeleshed i træningen, som man har på fornemmelsen bare kører på rutinen. De sidste tre trænere har været ca. lige så sindsoprivende som en pose nødder og det er ikke fordi, jeg ikke kan lide nødder, men det er bare ekstremt kedeligt i længden, hvis det er det eneste, man bliver spist af med. Jeg vil eddersparkemig have noget energi på banen igen. Det der søvndyssende fodbold, man har praktiseret siden Lucho, det skal stoppe, lige nu. Jeg ved ikke, om Xavi kan det, for han sidder nede i Qatar, uden nogen form for sportslige ambitioner og tjener røven fuld af oliepenge. Kan Xavi gøre det her?



eller det her?



Fordi, det er det, der skal til. Passion, glæde, vilje, professionalitet, håndværk, stolthed og hårdt, hårdt arbejde. Mange har spillestilen, som foretrukken præference, men meget, meget få formår at få den formidlet gennem træning og med ud på banen. Xavi har utvivlsomt de rette grundelementer i hans fodboldideologi, men jeg er langt fra sikker på, han er manden, der kan få det ud på banen hos Barca. Der tænker jeg at der er langt mere "sikre" emner, man kan henvende sig til i den nuværende situation og jeg kan sagtens forstå, hvis Laporta tøver med at smide alle sine æg i én kurv, der kan vise sig at være hullet som en si.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er ikke modstander af Xavi, men jeg må indrømme, jeg er skuffet over, hvordan han har forvaltet den første del af hans trænerkarriere. Det udviser hverken ambitioner eller passion for Barca og spansk fodbold, det han laver. Jeg bryder mig ikke om Qatar og de andre oliestater, som udviser mange ting, som jeg overhovedet ikke ville stå på mål for og jeg kan derfor heller ikke se de værdier hos Xavi, som du så gerne vil tale op. Det er meget simpelt.
Jeg er på ingen måder fan af Qatar eller at Xavi render rundt dernede. Men jeg kan vitterligt ikke se de store forskelle niveaumæssigt i forhold til at træne b-holdet og så træne i Qatar.

Og når jeg snakker om værdier så snakker jeg om det Xavi viste i klubben - de værdier han er opdraget med igennem la masia. Præcis som Pep der også var en tur forbi mellemøsten før han blev træner for os.
Usikkerhed i forhold til hvad? Der er utvivlsomt 100 trænere derude, der har vist langt mere, end Xavi har og som har nogle langt mere veldokumenterede faglige kundskaber. Hvis vi snakker om sikkerhed for at kunne levere et stykke professionelt stykke håndværk, så er der bedre emner. I forhold til spillestil, så er der mange, der vil mange af de samme ting og for mig handler det langt mere, om de formår at formidle deres stil til spillerne og til holdet.
Der er ingen kandidater der har samme indsigt i klubben, i ligaen, i måden barca spiller på og som samtidig kender til det enorme pres man er under i en klub som barca og har den form for autoritet. Du kan finde kandidater der kan passer på et eller to af de kriterier mange fans gerne vil have til klubben men Xavi passer på flere.

Ja så tager man en chance i forhold til hvordan Xavi evner at formidle men vi er i en position hvor der er plads til det og hvor Xavi kunne vokse med opgaven.
Denne gang vil jeg gerne se en træner, der virkelig formår at brænde igennem. Der skal en kæmpe mængde energi til at få det her projekt ordentlig sat på skinner og det gælder i alle detaljer af spillet og i særdeleshed i træningen, som man har på fornemmelsen bare kører på rutinen. De sidste tre trænere har været ca. lige så sindsoprivende som en pose nødder og det er ikke fordi, jeg ikke kan lide nødder, men det er bare ekstremt kedeligt i længden, hvis det er det eneste, man bliver spist af med. Jeg vil eddersparkemig have noget energi på banen igen. Det der søvndyssende fodbold, man har praktiseret siden Lucho, det skal stoppe, lige nu. Jeg ved ikke, om Xavi kan det, for han sidder nede i Qatar, uden nogen form for sportslige ambitioner og tjener røven fuld af oliepenge. Kan Xavi gøre det her?
Vi skal ikke trænes af en eller anden råbende tosse. Vi skal trænes af en træner der ved hvordan man får det bedste ud af spillere i Barca. Jeg er personligt hamrende ligeglad med at trænere skaber sig på sidelinjen. Det vigtigste er at de har respekt blandt spillerne og kan få dem med sig. Og jeg kan endnu ikke se hvorfor Xavi skulle have svære ved det end de kandidater du nævnte (Gallardo og schmidt).

Det vigtigste for klubben er at vi får en træner ind der kan få klubben tilbage på rette kurs og som kan få etableret et system der får det bedste ud af vores unge spillere. Og der kan jeg simpelthen ikke se en bedre kandidat end Xavi.
Der tænker jeg at der er langt mere "sikre" emner, man kan henvende sig til i den nuværende situation og jeg kan sagtens forstå, hvis Laporta tøver med at smide alle sine æg i én kurv, der kan vise sig at være hullet som en si.
Hvem? Gallardo og Schmidt?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 632
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 131 gange

Re: Ny træner

Indlæg af PeterPedal »

Jeg må nok erkende, at jeg heller ikke er 100% på Xavi-holdet. Sådan lige pt.

Jeg er gammel nok ti lat have set Xavi lave en dårlig aflevering. Jeg har også set ham være banens bedste samtidig med at både Ronaldinh og Messi var på banen. Jeg har set lidt af hvert.

Jeg er også gammel nok til at vide, at bare fordi man er en gudsbenådet fodboldspiller, er man ikke nødvendigvis en fuldstændig vidunderlig træner.

Set fra min lænestol, så synes jeg at Xavi Hernandez bliver talt alt for meget op. Vi har set, hvad han kunne med en bold, vi har intet bevis for, hvad han kan med et hold. Måske er han verdens 8. vidunder. Men har har ikke bevist ret meget endnu.

Og - når man nu elsker Xavi for den han var, mere end for den han er (jeg er heller ikke tilhænger af den der accept af Qatar og alt det de står for), så er det fandeme også en ordentlig klods at sætte omkring hans gamle forboldben at forvente, at han løser klubbens problemer. Han ville - som n træner - have 90% chance for at fejle og max 10% chance for succes. Det har altsammen være beskrevet før. Pep startede med verdens måske bedste materiale. Det vil Xavi ikke gøre.

Måske er Roberto Martinez en god træner i en 2-3 årig periode, mens Xavi får lidt hår på brystet i Betis eller Everton eller Leverkusen eller Marseille eller et andet sted på hylden under den absolutte top. Det vil under alle omstændigheder ikke skade ham at prøve kræfter med noget lidt større end Qatar's liga.

Om det så lige skal være Martinez, det kan man jo altid diskutere. Det skal efter min ringe mening være en, der har trænererfaring fra en tsørre klub, og en der spiller noget biod som vi kan lide at se. Bare som eksempler kunne det være Hjulamand eller Ten Haag eller en type som dem - boldbesiddelse og offensivt fodbold. Mange pasninger. Angreb fra alle vinkler. Kollektivets dominans.

Det vil altid tage nogen år at justere et hold som har været vandt til at alle bolde, alt spil, alle angreb (og ingen forsvar) skal gå gennem en bestemt spilstation. Sådan et fyrtårn har vi ikke emre. Derfor skal det hele laves om. Det kræver overblik, strategi, psykologi og idé.
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er gammel nok ti lat have set Xavi lave en dårlig aflevering. Jeg har også set ham være banens bedste samtidig med at både Ronaldinh og Messi var på banen. Jeg har set lidt af hvert.
Ja det er vi flere der er.

Jeg gider ikke bruge mere tid på det her. Når det kommer til trænere så er alt spekulativt og vi vægter tydeligvis forskellige ting. Jeg ser truppen som et projekt og vi kan ligeså godt have en træner som selv er et projekt men med det rigtige syn på spillet. For det er det vi mangler. En der kan få os tilbage til det der gjorde klubben speciel.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Ny træner

Indlæg af EasyBuddhist »

Ja så tager man en chance i forhold til hvordan Xavi evner at formidle men vi er i en position hvor der er plads til det og hvor Xavi kunne vokse med opgaven.
Og hvis man tager den chance, så støtter jeg projektet fuldt ud, det kan du være 100% sikker på. Jeg stoler dog på, at Laporta og den sportslige ledelse tager den rigtige beslutning. Hvis de vurderer at det ikke er nu, Xavi skal være træner, så stoler jeg at den beslutning er taget på en grundig analyse af, hvad der er brug for her og nu. Både sportsligt og økonomisk.
Vi skal ikke trænes af en eller anden råbende tosse.
Nå, nu er Klopp og Pep nogle råbende tosser. Så har man hørt det med.
Hvem? Gallardo og Schmidt?
Det er ud fra, hvem jeg personligt ville vælge lige nu og her, når/hvis nu Xavi er fundet for let til opgaven.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Og hvis man tager den chance, så støtter jeg projektet fuldt ud, det kan du være 100% sikker på. Jeg stoler dog på, at Laporta og den sportslige ledelse tager den rigtige beslutning. Hvis de vurderer at det ikke er nu, Xavi skal være træner, så stoler jeg at den beslutning er taget på en grundig analyse af, hvad der er brug for her og nu. Både sportsligt og økonomisk.
Og det gør jeg ikke. Slet ikke når martinez bliver nævnt som et alternativ.
Nå, nu er Klopp og Pep nogle råbende tosser. Så har man hørt det med.
Nej de er nogle af verdens bedste trænere. Trænere som vi ikke kommer i nærheden af. Men hvis det er et krav at en træner er god til at hoppe rundt på sidelinjen så ser jeg langt større chancer for at vi ender med en tosse end en toptræner.
Det er ud fra, hvem jeg personligt ville vælge lige nu og her, når/hvis nu Xavi er fundet for let til opgaven.
Hvis Xavi bliver fundet for let til opgaven så skal de jo også. De har ikke præsteret noget som helst som skulle gøre dem attraktive for klubben. Og de har ikke engang en baggrund som spiller vi kan bruge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Ny træner

Indlæg af EasyBuddhist »

Og det gør jeg ikke. Slet ikke når martinez bliver nævnt som et alternativ
Martinez har nøjagtig de samme spillemæssige præferencer som Xavi og bliver af mange set som en pioner i forhold til at bringe possession baseret fodbold til England. Han har taget den hårde vej til toppen og har dermed ikke fået noget foræret. Hvis Xavi kommer til Barca, så er det udelukkende pga fortidens merritter som fordobldspiller.
Men hvis det er et krav at en træner er god til at hoppe rundt på sidelinjen så ser jeg langt større chancer for at vi ender med en tosse end en toptræner.
Det skal være et krav, at en ny træner formår at banke noget passion, vilje og energi ind i holdet. Trænere, der har et energisk udtryk eller en energisk adfærd, er oftest også i spidsen for hold, der har et meget højt energisk udtryk på banen. Det er vel ikke så svært at forstå? Og vi mangler det, i den grad. Jeg har faktisk sjældent set et barcahold mangle det så meget. Hoppende tosse... :roll:
Hvis Xavi bliver fundet for let til opgaven så skal de jo også. De har ikke præsteret noget som helst som skulle gøre dem attraktive for klubben. Og de har ikke engang en baggrund som spiller vi kan bruge.
Wow, bare wow. Det her bliver virkelig op ad bakke, hvis man tror at ingen udefrakommende kan bidrage til en udvikling i Barca. Nu har man i årevis rekrutteret internt eller blandt trænere med den "rette" spillemæssige indstilling og hvad har det bragt med sig? Ikke en skid, andet end en konstant nedadgående spiral og med elendighed som foreløbig endestation. Jeg har meget svært ved at se, at endnu en af "vores egne", skulle være et godt skridt lige nu. Og nu skal vi så endnu en gang høre på at Xavi´s meritter som fodboldspiller skulle kvalificere ham over trænere som har langt mere på CV'et. Hvad har Klopp, Nagelsmann, Ferguson, Wenger, Mourinho eller vores egen Hjulmand nu gjort siden de skal diskvalificeres som toptrænere? Dine argumenter er søgte og mangler sagligt grundlag. Måske har Roberto Martinez, Roger Schmidt eller Gallardo ikke samme spillemæssig glorværdighed bag sig og deres navne klinger ikke på samme måde i pressen og blandt sponsorerne, men deres kvalifikationer og meritter som træner står lang mere ud end Xavi´s gør og deres spillemæssige præferencer diskvalificerer dem på ingen måde fra et job i Barca, tværtimod, så kunne det være, de kunne bringe noget yderst tiltrængt nyt til bordet i stedet for meget mere af det samme, det samme, det samme..... :yawn:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Martinez har nøjagtig de samme spillemæssige præferencer som Xavi og bliver af mange set som en pioner i forhold til at bringe possession baseret fodbold til England. Han har taget den hårde vej til toppen og har dermed ikke fået noget foræret. Hvis Xavi kommer til Barca, så er det udelukkende pga fortidens merritter som fordobldspiller.
Argh det er vidst at overdrive en smule. Ja han fik swansea og wigan til at spille god fodbold. Efter det var han skidt med Everton og har floppet med Belgien som ikke spiller i nærheden af den form for fodbold vi vil se.

Hvis Xavi kom til Barca så er det fordi man satser på at finde tilbage til det der gjorde klubben anderledes. Xavi er opvokset i la masia og kender filosofien ud og ind. Det kan godt være det er meritterne som spiller der vil være det mest afgørende men de er så også så voldsomme at han allerede fra starten vil have en markant fordel.
Det skal være et krav, at en ny træner formår at banke noget passion, vilje og energi ind i holdet. Trænere, der har et energisk udtryk eller en energisk adfærd, er oftest også i spidsen for hold, der har et meget højt energisk udtryk på banen. Det er vel ikke så svært at forstå? Og vi mangler det, i den grad. Jeg har faktisk sjældent set et barcahold mangle det så meget. Hoppende tosse... :roll:
Ja og det kan man gøre på andre måder end at hoppe rundt på sidelinjen. Det vigtigste er at træneren kan sælge sine ideer til spillerne. De skal gerne kunne levere uden at der står en træner og skriger af dem.
Wow, bare wow. Det her bliver virkelig op ad bakke, hvis man tror at ingen udefrakommende kan bidrage til en udvikling i Barca. Nu har man i årevis rekrutteret internt eller blandt trænere med den "rette" spillemæssige indstilling og hvad har det bragt med sig? Ikke en skid, andet end en konstant nedadgående spiral og med elendighed som foreløbig endestation. Jeg har meget svært ved at se, at endnu en af "vores egne", skulle være et godt skridt lige nu. Og nu skal vi så endnu en gang høre på at Xavi´s meritter som fodboldspiller skulle kvalificere ham over trænere som har langt mere på CV'et. Hvad har Klopp, Nagelsmann, Ferguson, Wenger, Mourinho eller vores egen Hjulmand nu gjort siden de skal diskvalificeres som toptrænere? Dine argumenter er søgte og mangler sagligt grundlag. Måske har Roberto Martinez, Roger Schmidt eller Gallardo ikke samme spillemæssig glorværdighed bag sig og deres navne klinger ikke på samme måde i pressen og blandt sponsorerne, men deres kvalifikationer og meritter som træner står lang mere ud end Xavi´s gør og deres spillemæssige præferencer diskvalificerer dem på ingen måde fra et job i Barca, tværtimod, så kunne det være, de kunne bringe noget yderst tiltrængt nyt til bordet i stedet for meget mere af det samme, det samme, det samme.....
Jamen jeg ville da tage imod en træner som pep med åbne arme. Klopp og Nagelsmann er også velkomne. Ja selv hjulmand kunne være spændende. Men det er ikke emner.

At du så kalder mine argumenter for søgte og nævne Gallardo, schmidt og martinez må stå for egen regning. Gallardo har ikke trænet et hold i europa og schmidt/martinez karriere minder om koemans. Så kan du påstå at deres "meritter" overstråler xavis som træner men disse meritter er på ingen måder imponerende nok til at man kan stole på at de kan lede Barca.

Det er filosofien og "klubbens rødder" der skal føre Barca videre og der er Xavi bare det mest oplagte navn af dem der bliver nævnt. At du mener noget andet er fint og hvis nogle af de navne du nævner var kandidater så kunne det også være jeg så anderledes på det. Men Gallardo, schmidt og martinez? De har aldrig været under det pres der er i Barca og de vil falde præcis som dem der kom før dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Being reluctant at this option at first, President Laporta is now much more open to the appointment of Xavi Hernández as the next manager. The former Barça captain is now among the big candidates to take over the team in the not too distant future. [md]
Kom så!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

nosslo15
Indlæg: 1044
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 152 gange

Re: Ny træner

Indlæg af nosslo15 »

Piquénbauer skrev:
fre sep 24, 2021 9:29 am
Being reluctant at this option at first, President Laporta is now much more open to the appointment of Xavi Hernández as the next manager. The former Barça captain is now among the big candidates to take over the team in the not too distant future. [md]
Kom så!
Kære Pique.

Jeg tror ikke du skal være så optimistisk med hensyn til en ny træner og slet ikke Xavi, min fornemmelse siger mig, at Laporta allerede har solgt denne sæson og bare gerne vil så billigt igennem den som muligt, det er også derfor Martinez er inde i billedet, da han ikke koster så meget. Selvom vi ikke har spillet godt, så har vi jo alligevel høstet nogle point og jeg tror ikke vi kommer til at se nogen træner fyring før tidligst efter et muligt, gigantisk nederlag til Real.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7277
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1900 gange
Blevet takket: 1137 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

Barcelona have spoken to Roberto Martínez about him becoming their new manager. The Belgium manager is Barça's first choice after they decided to dispense with Ronald Koeman at the first opportunity.

They are so keen on Martínez, they are willing to wait until after he leads Belgium to the UEFA Nations League finals in October. Martínez, likewise, wants to move to Barcelona, and has informed the Belgian FA about his intentions. [Goal]

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: Ny træner

Indlæg af VicValde »

Dytrax skrev:
fre sep 24, 2021 4:33 pm
Barcelona have spoken to Roberto Martínez about him becoming their new manager. The Belgium manager is Barça's first choice after they decided to dispense with Ronald Koeman at the first opportunity.

They are so keen on Martínez, they are willing to wait until after he leads Belgium to the UEFA Nations League finals in October. Martínez, likewise, wants to move to Barcelona, and has informed the Belgian FA about his intentions. [Goal]
Hvis det viser sig at være sandt, så træffer Laporta jo ligeså håbløse beslutninger som Bartomeu.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7277
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1900 gange
Blevet takket: 1137 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

Raymond Domenech (former France coach) spoke about the idea of Thierry Henry taking over as Barcelona coach:

"Why not? He’s a coach, he's been there. He has the capability. He would have the advantage of being at a club he knows, he understands the philosophy and the principles.”

"Everyone who goes to Barcelona will suffer, because it would be better if they had a great team. In Barça, there are good players but not very good players. If they don’t get the players back, I’m not sure they will be in the top five.” [L'Equipe]

Kvoller
Indlæg: 5182
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 798 gange
Blevet takket: 587 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Kvoller »

VicValde skrev:
fre sep 24, 2021 5:05 pm
Dytrax skrev:
fre sep 24, 2021 4:33 pm
Barcelona have spoken to Roberto Martínez about him becoming their new manager. The Belgium manager is Barça's first choice after they decided to dispense with Ronald Koeman at the first opportunity.

They are so keen on Martínez, they are willing to wait until after he leads Belgium to the UEFA Nations League finals in October. Martínez, likewise, wants to move to Barcelona, and has informed the Belgian FA about his intentions. [Goal]
Hvis det viser sig at være sandt, så træffer Laporta jo ligeså håbløse beslutninger som Bartomeu.
Det ville være fuldstændig hovedløst at ansætte ham. Fatter ikke, at han overhovedet er rygtet til os.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster