Ny træner

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Storken »

Vi skal have en træner, der indgyder respekt. Det går simpelthen ikke, at MSN føler sig hævet over træneren, når det kommer til taktik og beslutninger.

Jeg tror Ferguson havde en pointe i sin tid, da han krævede at være den højest betalte i omklædningsrummet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Enig men det behøver ikke være en diktatorisk form for respekt. Det kan også være en der kan sælge sin ide og få spillerne med (Pep). Eller en der står bag dem og viser vejen (Simeone).

Sampaoli virker imo som en mand der brænder for det og kan få spillerne til at knokle. Jeg kan ikke se hvad valverde kan men har heller ikke det store kendskab til ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Kubala »

Jeg kender ikke helt Valverdes måde at spille på, men Sampaolis minder meget om det, man har set med LE i denne sæson. Der vil kræves en del fra alle spillere og midten vil være overflødig, så hvis man vil sådan form for fodbold, så er han den perfekte mand. Hvis LE ikke kunne få spillerne til at give det ekstra, så tvivler jeg på, at nogen anden kan, især hvis man skal arbejde mere i det defensive aspekt af spillet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Midten er da ikke overflødig under samp?

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Flere her (https://twitter.com/11tegen11?lang=da)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Kubala »

Angrebene er ellers fra kanterne, med 41% og 38%, mens midten er på 21%. Spillestilen minder utrolig meget om LEs i denne sæson. Desuden skal man også arbejde en del og have løbestærke spillere, så ved jeg ikke, om det er det rigtige for truppen og Barca. Hvis de var dovne under LE, så tvivler jeg på, at det ville kunne ændres under Sampaoli, men hvem ved?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Spillet kan godt foregå centralt og så med angreb over fløjene. Det er ret tydeligt at Nasri og Nzonzi har rigtig meget at gøre i det opbyggende spil.

Det er ret tydeligt at midten ikke er overflødig under Samp. Han bruger den utrolig meget til at sætte spillet op hvor især Nasri er vigtig.

Men nej det er ikke pepsk og en del mere dynamisk hvilket passer mig strålende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Kubala »

Det er jo fint nok, at det passer os fans, men vil det passe truppen? Folk klagede jo over LE, hvad vil de ikke gøre over Sampaoli? Det er jo hektisk fodbold og defensivt set er Sevilla jo vanvittig ustabile.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Kubala »

Poch og Cocu minder mere om det kontrollerede spil.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Ja jeg er sikker på at 4-2-3-1 vil kunne fungere. Det vil betyde at iniesta skulle på bænken og der skulle købes en kant (rafinha er ikke god nok), men en opstilling med: MAtS - ?, Pique, Umtiti, Alba - Bussi, Rak - ?, Messi, Neymar - Suarez ville imo være fremragende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Kubala »

Men melding er jo ellers, at man ikke har tænkt sig at købe nogen. Og skulle man det, så ville det være en højreback. Jeg tror, at folk hurtigt vil være efter Sampaoli, for spillet vil være kaotisk. Jeg er som sådan blevet lidt ligeglad efterhånden, men hvis man ikke kunne lide det, man så under LE i denne sæson, så bliver det også svært at kunne lide det, Sampaoli kommer med.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg snakker for mig selv. Jeg er personligt ret ligeglad med hvad andre mener. Og jeg var KÆMPE fan af det vi leverede under Lucho i 2015 og jeg tror samp vil kunne få os til at levere det samme. Men ja det er markant mere kaotisk end hvad vi tidligere har set. Det tror jeg så heller ikke vi kommer til at se igen (den dominerede midt) men det er bare min holdning.

Der har da ikke været nogen melding om hvad man vil købe? Det er mest os fans der spekulerer. Jeg tror også at en hb er det vigtigste og måske det eneste der kommer til. Men hvis det bliver samp og han vil spille 4-2-3-1 så skal vi have en kant.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Kubala »

Har der ikke været nogen melding?
Oscar Grau (Barcelona CEO): "The budget is what it is. If no-one leave, there will be no incomings." [SPORT]
Det er jo ikke kun spekulationer, når CEO kommer med sådan en udtalelse(aha, du mente omkring højreback, ja, det er rigtigt, men det ser ud til, at man ikke har tænkt sig hente nogen overhovedet). Som sagt, så er jeg lidt ligeglad også efterhånden, men jeg tror, at man kunne blive skuffet, hvis man regnede med noget andet end det, man har set under LE i denne sæson med Sampaoli. Måske kunne det være, at man ville kunne få det til at fungere lidt bedre, men det ville være hektisk og kaotisk.
Senest rettet af Kubala lør mar 04, 2017 5:20 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Har der ikke været nogen melding?
Oscar Grau (Barcelona CEO): "The budget is what it is. If no-one leave, there will be no incomings." [SPORT]
Det er jo ikke kun spekulationer, når CEO kommer med sådan en udtalelse. Som sagt, så jeg er lidt ligeglad også efterhånden, men jeg tror, at man kunne blive skuffet, hvis man regnede med noget andet end det, man har set under LE i denne sæson med Sampaoli. Måske kunne det være, at man ville kunne få det fungere lidt bedre, men det ville være hektisk og kaotisk.
Som jeg har skrevet før så kom den udmelding i forlængelse af snakken omkring Messis kontrakt. Det var ret tydeligt at økonomien skulle snakkes lidt ned. Men som jeg har linket til nogle gange efterhånden så er klubbens økonomi sund. Med det sagt så tror jeg ikke man går ud og bruger en formue men det er mere pga truppen end pga pengene.

Og jeg ved ikke hvorfor du bliver ved med at snakke om denne sæson? En bedre sammenligning ville være med Luchos hold i 2015 hvor det var mere homogent. Samp bruger midten markant mere end Lucho gør nu.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Har der ikke været nogen melding?
Oscar Grau (Barcelona CEO): "The budget is what it is. If no-one leave, there will be no incomings." [SPORT]
Det er jo ikke kun spekulationer, når CEO kommer med sådan en udtalelse. Som sagt, så er jeg lidt ligeglad også efterhånden, men jeg tror, at man kunne blive skuffet, hvis man regnede med noget andet end det, man har set under LE i denne sæson med Sampaoli. Måske kunne det være, at man ville kunne få det til at fungere lidt bedre, men det ville være hektisk og kaotisk.
Som jeg har skrevet før så kom den udmelding i forlængelse af snakken omkring Messis kontrakt. Det var ret tydeligt at økonomien skulle snakkes lidt ned. Men som jeg har linket til nogle gange efterhånden så er klubbens økonomi sund. Med det sagt så tror jeg ikke man går ud og bruger en formue men det er mere pga truppen end pga pengene.

Og jeg ved ikke hvorfor du bliver ved med at snakke om denne sæson? En bedre sammenligning ville være med Luchos hold i 2015 hvor det var mere homogent. Samp bruger midten markant mere end Lucho gør nu.
Defensivt set er Sampaolis Sevilla ikke stabile, de sejler rundt, derfor sammenligner jeg det med LEs Barca i denne sæson. I øvrigt spekulerer jeg ikke i, hvad grunden var til den udtalelse, men forholder mig til, hvad der bliver sagt, og her er det jo klart og tydeligt, at man ikke køber nogen, så længe der ikke ryger nogen den anden vej. Derudover er det jo ikke en hemmelighed, at ledelsen sagde, at man havde brugt af denne sommers budget.
Senest rettet af Kubala lør mar 04, 2017 5:21 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Ah ok så du kigger kun defensivt. Det betyder ikke det store for mig da min fokus er offensivt når det kommer til barca.

Og det er fint at du ser isoleret på udtalelsen. Men hvis det virkelig er sådan så kan jeg ikke se hvorfor vi ikke bare skulle sælge lidt ud af vores trup. Spillere som Turan og Rafinha burde kunne indtjene nok penge til at vi kan købe en kant udover den back vi skal have det.

Nå men nu skal jeg se real.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster