Ny træner

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Ba sai luo na »

Uanset hvem der kommer ind som træner - så håber jeg alle disse trænings fyringer få en ende. Efterhånden et cirkus.

Vi kan ikke forvente at vinde det hele mere og det er en realitet man bør affinde sig med.
Dertil synes jeg kritikken mod koeman har været pinlig og for langt ude. Fyringen er dog helt korrekt - fordi man lykkes med drive manden helt ude I torvene.

fans har imo også en del af ansvaret for klubbens nedtur. Den bedste måde at komme ud af en krise på er ved sammenhold og det har manglet på alle fronter.

Nu håber vi at en evt Xavi kan genskabe samholdet i klubben - men jeg gætter det kommer til lang tid og der bliver stadig mange trælse resultater , simpelthen fordi truppen mangler kvalitet. Er tålmodigheden til dette blandt fans? Det håber jeg .

skal Xavi
have solskjær tråd
barca på toppen inden for 2 sæsoner
lave en "guardiola"

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tors okt 28, 2021 10:45 pm
❗The board points to the sacred cows for the crisis of results!

Barça assumes that it will have to do a total cleaning, getting rid of the 4 captains.

The board tried to get rid of the captains in the summer, but their high salaries prevented it. The sporting staff will meet with Xavi to discuss this topic. [SPORT]
Det er nok også på tide, at der virkelig bliver taget hånd om det, men vil det ikke destabilisere holdet, hvis alle 4 ryger?
Imo vil det være tosset og uovervejet. Roberto skal man selvfølgelig ikke forlænge med. De øvrige burde blive til man har kvalificerede erstatninger. Økonomien sætter lidt en stopklods for bare at hælde folk ud.
Men optimalt set fandt vi en kompetent cb til næste sommer, som kan skubbe pique ud og starte sammen med Araujo. En klasse DM, hvis ikke det skal være Jong, hænger ikke lige til plukning rundt omkring, men Bussis tid ER forbi. Omend jeg er stor fan!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
fre okt 29, 2021 8:57 am
Dytrax skrev:
tors okt 28, 2021 10:45 pm
❗The board points to the sacred cows for the crisis of results!

Barça assumes that it will have to do a total cleaning, getting rid of the 4 captains.

The board tried to get rid of the captains in the summer, but their high salaries prevented it. The sporting staff will meet with Xavi to discuss this topic. [SPORT]
Det er nok også på tide, at der virkelig bliver taget hånd om det, men vil det ikke destabilisere holdet, hvis alle 4 ryger?
Imo vil det være tosset og uovervejet. Roberto skal man selvfølgelig ikke forlænge med. De øvrige burde blive til man har kvalificerede erstatninger. Økonomien sætter lidt en stopklods for bare at hælde folk ud.
Men optimalt set fandt vi en kompetent cb til næste sommer, som kan skubbe pique ud og starte sammen med Araujo. En klasse DM, hvis ikke det skal være Jong, hænger ikke lige til plukning rundt omkring, men Bussis tid ER forbi. Omend jeg er stor fan!

Ja, man er nødt til at have økonomien med i tankerne og det er uansvarligt, rent økonomisk, at annullere kontrakter og dermed skulle udbetale resterende løn. Tror til gengæld der er stor chance for at Roberto sælges i næste transfervindue. Luuk ryger sikkert også...

Har lige læst at Collado træner med førsteholdet endnu og gerne vil blive, idet han håber at kunne blive registreret til januar. I det hele taget, kommer der nok til at ske en del, indenfor rammerne af vores økonomiske formåen.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

Xavi will arrive at Barcelona accompanied by majority of his coaching and technical staff of Al Sadd, most of whom have a history at Barça. There will be two assistants, one physical trainer and three analysts. [Mundo Deportivo]

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
fre okt 29, 2021 3:39 pm
Xavi will arrive at Barcelona accompanied by majority of his coaching and technical staff of Al Sadd, most of whom have a history at Barça. There will be two assistants, one physical trainer and three analysts. [Mundo Deportivo]
Kan vi ændre den ene assistent og den ene analytiker til 2 ekstra fysiske trænere :thumbup:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

Xavi will leave Al Sadd on Thursday, and will be presented after the game against Celta Vigo. His debut as the Barça coach will be on November 20th in the derby against Espanyol. [as.com]

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Michman »

Dytrax skrev:
lør okt 30, 2021 7:47 pm
Xavi will leave Al Sadd on Thursday, and will be presented after the game against Celta Vigo. His debut as the Barça coach will be on November 20th in the derby against Espanyol. [as.com]
Og den mand skal bare have tid.. Jeg er ligeglad om det tager 5-6 år..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Rekick »

Michman skrev:
søn okt 31, 2021 5:08 pm
Dytrax skrev:
lør okt 30, 2021 7:47 pm
Xavi will leave Al Sadd on Thursday, and will be presented after the game against Celta Vigo. His debut as the Barça coach will be on November 20th in the derby against Espanyol. [as.com]
Og den mand skal bare have tid.. Jeg er ligeglad om det tager 5-6 år..
Minimum 2 år og helst længere. Det er alt for lang tid siden vi har haft en smule kontinuitet.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Antimadridista »

At Xavi nu eftersigende officielt har anmodet om at komme hjem, er imo det første valide tegn på at det kommer til at ske og at det ikke bare er de evindelige rygter. Om det så bliver nu eller til vinter/sommer….??

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Rb88 »

Jeg tror også det kommer til at ske.
Alt ser ud til at falde i hak timingmæssigt til at det bliver nu

MEN jeg kan ikke lade være at tænke at vi mere har brug for Ten Haag lige nu. Han er for mig et både stærkere og mere sikkert bud på en fremtidig top top træner (hvis han da ikke er det i forvejen allerede)

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Ny træner

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Ny træner

Indlæg af Lopezzz »

Nu mangler vi bare Iniesta som hans assistent
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Ny træner

Indlæg af EasyBuddhist »

Lopezzz skrev:
tors nov 04, 2021 8:40 pm
Nu mangler vi bare Iniesta som hans assistent
Eller Puyol
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Ny træner

Indlæg af Lopezzz »

EasyBuddhist skrev:
tors nov 04, 2021 9:18 pm
Lopezzz skrev:
tors nov 04, 2021 8:40 pm
Nu mangler vi bare Iniesta som hans assistent
Eller Puyol
Tarzan skal være vores fysiske træner :cool:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

Xavi views the current medical services of Barça as a major issue. He has asked for the return of Dr. Ricard Pruna as head of medical services. [@OnzeTv3]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster