Ny træner

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

Xavi on Instagram:

Dear Culers, I’M COMING BACK HOME.

I’m returning to the place that saw me grow up, I’m returning to the Club of my LIFE.

I have no words to describe the emotion I feel to defend again this shield that is stamped in my heart, to feel again the Camp Nou vibrating, and to hear again the cheers of encouragement from these great fans.

I know that I am arriving at a difficult moment, but I’m facing this challenge with the greatest of enthusiasm. I will work and fight with you all to reach together the place we deserve.

Thank you FC Barcelona for trusting me, as well as to all the fans who believed that I should take on this important role.

THE STORY CONTINUES ...

#VISCAELBARÇA

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
lør nov 06, 2021 10:57 am
Xavi on Instagram:

Dear Culers, I’M COMING BACK HOME.

I’m returning to the place that saw me grow up, I’m returning to the Club of my LIFE.

I have no words to describe the emotion I feel to defend again this shield that is stamped in my heart, to feel again the Camp Nou vibrating, and to hear again the cheers of encouragement from these great fans.

I know that I am arriving at a difficult moment, but I’m facing this challenge with the greatest of enthusiasm. I will work and fight with you all to reach together the place we deserve.

Thank you FC Barcelona for trusting me, as well as to all the fans who believed that I should take on this important role.

THE STORY CONTINUES ...

#VISCAELBARÇA
Han sætter ikke sit lys under en skæppe :glad:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Daluigi »

Er jeg den eneste som bliver lidt emotionel?… Jeg elsker den mand, og man mærker et spinkelt håb igen!

Jeg forlanger ikke flotte resultater denne sæson. Jeg forlanger bare at vi begynder at spille med et konkret udtryk på banen igen!
Forumlegende

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Kvoller »

Daluigi skrev:
lør nov 06, 2021 12:59 pm
Er jeg den eneste som bliver lidt emotionel?… Jeg elsker den mand, og man mærker et spinkelt håb igen!

Jeg forlanger ikke flotte resultater denne sæson. Jeg forlanger bare at vi begynder at spille med et konkret udtryk på banen igen!
Nej, jeg fik sgu lidt gåsehud. Han er næsten bare Mr. Barca i mine øjne. Ydmyg, brokker sig aldrig. Indbegrebet af La Masia.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Ny træner

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Daluigi skrev:
lør nov 06, 2021 12:59 pm
Er jeg den eneste som bliver lidt emotionel?… Jeg elsker den mand, og man mærker et spinkelt håb igen!

Jeg forlanger ikke flotte resultater denne sæson. Jeg forlanger bare at vi begynder at spille med et konkret udtryk på banen igen!
OG.. ikke mindst at de der beton spiller bliver smidt væk og samtidig mod til at sætte Busquets, Roberto, alba og Pique på bænken!

Jeg vil se Puig og Balde meget meget mere.

Jeg forventer også at der *altid* bliver spillet 4-3-3-
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Ny træner

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Daluigi skrev:
lør nov 06, 2021 12:59 pm
Er jeg den eneste som bliver lidt emotionel?… Jeg elsker den mand, og man mærker et spinkelt håb igen!

Jeg forlanger ikke flotte resultater denne sæson. Jeg forlanger bare at vi begynder at spille med et konkret udtryk på banen igen!

Jeg var på Camp Nou til hans afskedskamp, så jo jeg græd dengang og græder glædestårer nu!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

SpillerSomMESSI skrev:
lør nov 06, 2021 1:41 pm
Daluigi skrev:
lør nov 06, 2021 12:59 pm
Er jeg den eneste som bliver lidt emotionel?… Jeg elsker den mand, og man mærker et spinkelt håb igen!

Jeg forlanger ikke flotte resultater denne sæson. Jeg forlanger bare at vi begynder at spille med et konkret udtryk på banen igen!
OG.. ikke mindst at de der beton spiller bliver smidt væk og samtidig mod til at sætte Busquets, Roberto, alba og Pique på bænken!

Jeg vil se Puig og Balde meget meget mere.

Jeg forventer også at der *altid* bliver spillet 4-3-3-

🗣
Eduardo Polo (close to Xavi) : “Whoever thinks some players will only play because they’re Xavi’s friends, don’t know Xavi at all. He’s always pissed off, and they know it in Qatar. Only the best will play.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Antimadridista »

Kvoller skrev:
lør nov 06, 2021 1:40 pm
Daluigi skrev:
lør nov 06, 2021 12:59 pm
Er jeg den eneste som bliver lidt emotionel?… Jeg elsker den mand, og man mærker et spinkelt håb igen!

Jeg forlanger ikke flotte resultater denne sæson. Jeg forlanger bare at vi begynder at spille med et konkret udtryk på banen igen!
Nej, jeg fik sgu lidt gåsehud. Han er næsten bare Mr. Barca i mine øjne. Ydmyg, brokker sig aldrig. Indbegrebet af La Masia.
Det bliver på mange planer vanvittigt spændende!! Men ydmyg er nok ikke umiddelbart mit indtryk. Han har faste klare holdninger og er ikke bange for at give udtryk for det. Sådan husker jeg ham i hvert fald.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Barcaholic »

Klopp stopper i Liverpool til sommer.
Skal vi slå til?

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Ny træner

Indlæg af PuyolErGud »

Barcaholic skrev:
fre jan 26, 2024 12:55 pm
Klopp stopper i Liverpool til sommer.
Skal vi slå til?
Spørgsmålet er vel mere om Klopp tager et job allerede der. Tvivler stærkt og mon ikke han holder en pause.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Antimadridista »

Barcaholic skrev:
fre jan 26, 2024 12:55 pm
Klopp stopper i Liverpool til sommer.
Skal vi slå til?
Er det et fact!! Gør han virkelig det. Troede han ville bygge et nyt Liverpool op, som han er godt i gang med..

Men JA! Så absolut skal vi gå efter ham. Han er ikke catalaner, hollænder el lig, men nu gider jeg fandme ik mere dødsyg bagstræbende romantisme. Jeg vil ha en international toptræner nu.

Vi kan altid hoppe tilbage og tage Pique, Ini, Bussi og hvem der nu ellers ligger i den obligatoriske trænerpulje…

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Barcaholic »

PuyolErGud skrev:
fre jan 26, 2024 4:41 pm
Barcaholic skrev:
fre jan 26, 2024 12:55 pm
Klopp stopper i Liverpool til sommer.
Skal vi slå til?
Spørgsmålet er vel mere om Klopp tager et job allerede der. Tvivler stærkt og mon ikke han holder en pause.
Nej, han tager nok et sabbatår.
Men man har vel lov at drømme.
Antimadridista skrev:
fre jan 26, 2024 5:34 pm

Er det et fact!! Gør han virkelig det. Troede han ville bygge et nyt Liverpool op, som han er godt i gang med..

Men JA! Så absolut skal vi gå efter ham. Han er ikke catalaner, hollænder el lig, men nu gider jeg fandme ik mere dødsyg bagstræbende romantisme. Jeg vil ha en international toptræner nu.

Vi kan altid hoppe tilbage og tage Pique, Ini, Bussi og hvem der nu ellers ligger i den obligatoriske trænerpulje…
Ja, det er officielt.
Jeg er også klar på noget nytænkning.
Slut med tidligere Barca spillere, der alligevel ikke besidder evnerne til "Barca" bold.
Vi har vel ikke haft en tiki taka træner siden Tito alligevel.

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Ny træner

Indlæg af nosslo15 »

Klopp kunne helt klart være spændende og han har den fornødne autoritet og pondus til en klub som vores også, når man tænker på den situation klubben og holdet er i.

Men, baseret på hans udmeldinger, så kunne det godt lyde som om, at han tager en pause.

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Ny træner

Indlæg af DrGink »

Så skal vi have gang i debatten:

Jeg lægger gerne ud med en foreløbig top 3. Jeg så gerne vi fik en yngre talentfuld træner til at komplimentere vores trup

1. Xabi Alonso
2. Nagelsmann(hvis nu Klopp overtog landstrænerposten efter em, som som der har været snak om)
3. De zerbi


Men jeg er også altid besat at det skal være trænere der kan udvikle sig. Klopp ville nok være en fantastisk figur i en kort overgang. Han slår mig som én der har forstand på at styre et omklædningsrum - hvilket ville gøre ham ideel for os.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Ny træner

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Pep kunne måske overtales…
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Madameskrald og 4 gæster