Præsidentvalg 2015

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hvem stemmer du på?

Agustí Benedito
8
13%
Jordi Farré
2
3%
Josep Maria Bartomeu
5
8%
Joan Laporta (selvom det ikke er officielt endnu, virker det ret sikkert at han stiller op)
47
73%
En anden
2
3%
 
Afgivne stemmer: 64

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Michman »

"Så er 75% talt op og Josep Maria Bartomeu fører med 54,47% mod Laportas 33,21%. Dermed kan vi godt slå fast, at Bartomeu har vundet præsidentvalget og det er endda med en overraskende stor margin ned til Laporta!"

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

6 år... shit, der er jo lige før, at han ser Messi lægge støvlerne på hylden for Barca.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af A$AP »

På den lyse side, så starter et nyt kapitel nu og vi kan få noget friskt luft og kigge mod den nye sæson, nu da alt det her er overstået. Forhåbentligt så går vi bedre tider i møde, der er ikke rigtigt meget andet at gøre end at holde hovedet oppe og prøve at forblive positiv. Vi har en sextuple der skal semiteres.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Jesni »

Kubala skrev:6 år... shit, der er jo lige før, at han ser Messi lægge støvlerne på hylden for Barca.
Ja, det gør han nok. Egentlig ret glad for at vi slap for Laporta. Han virker lidt som en løs kanon, og ikke en mand der skal være i Barca mere. Bartomeu er jeg ikke så bange for, selvom der er en hadsk stemning mod ham herinde. Det er tydeligvis ikke en stemning, der er delt blandt størstedelen af medlemmerne.
Senest rettet af Jesni lør jul 18, 2015 10:45 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kubala skrev:6 år... shit, der er jo lige før, at han ser Messi lægge støvlerne på hylden for Barca.
Jeg tror Messi er væk inden de 6 år er gået....

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Storken »

Tillykke til Bartomeu.

Jeg synes ikke engang, at man kan klandre ham noget. Det var åbenbart ham vælgerne ville have. Det er det gode ved demokrati. Man får som fortjent.

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af ladislau »

Tror mange, mig selv inklusiv, betragtede det her et valg mellem pest eller kolera. Deraf også den lave valgdeltagelse.

Synes det var den mindst egnede der vandt, men når nu Benedito ikke kunne vinde, så tror jeg ikke vi ville få samlede ansvarlig leder anywho.

Ærgelig dag for klubben, men det var tydeligt hele vejen igennem, at de progressive stemmer ikke blev hørt.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Jesni skrev:
Kubala skrev:6 år... shit, der er jo lige før, at han ser Messi lægge støvlerne på hylden for Barca.
Ja, det gør han nok. Egentlig ret glad for at vi slap for Laporta. Han virker lidt som en løs kanon, og ikke en mand der skal være i Barca mere. Bartomeu er jeg ikke så bange for, selvom der er en hadsk stemning mod ham herinde. Det er tydeligvis ikke en stemning, der er delt blandt størstedelen af medlemmerne.
Ja, Laporta er en løs kanon, men Bartomeu er jo såååå fantastisk.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Jesni »

Kubala skrev:
Jesni skrev:
Kubala skrev:6 år... shit, der er jo lige før, at han ser Messi lægge støvlerne på hylden for Barca.
Ja, det gør han nok. Egentlig ret glad for at vi slap for Laporta. Han virker lidt som en løs kanon, og ikke en mand der skal være i Barca mere. Bartomeu er jeg ikke så bange for, selvom der er en hadsk stemning mod ham herinde. Det er tydeligvis ikke en stemning, der er delt blandt størstedelen af medlemmerne.
Ja, Laporta er en løs kanon, men Bartomeu er jo såååå fantastisk.
At han overtog for et røvhul er jo ikke ensbetydende med at han er det. Jeg ved godt, der er store konspirationsteorier herinde, men manden er jo uskyldig indtil han er dømt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

De ældre er konservative.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Bløddyret »

Piquénbauer skrev:Billede

De ældre en konservative.
De ældre konservative kvinder.

Billede
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:Tillykke til Bartomeu.

Jeg synes ikke engang, at man kan klandre ham noget. Det var åbenbart ham vælgerne ville have. Det er det gode ved demokrati. Man får som fortjent.

Jep, det gør man i allerhøjeste grad. Jeg håber også, at man ikke tuder over en "uretfærdig" behandling fremover(forbeholdt dem, der er stemmeberettigede), når Barca bliver ramt af andre lignende skandaløse sager, for med den her ledelse, så kunne jeg godt forestille mig, at der vil komme flere skandaler i fremtiden også.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Jesni skrev:
Kubala skrev:
Jesni skrev:
Kubala skrev:6 år... shit, der er jo lige før, at han ser Messi lægge støvlerne på hylden for Barca.
Ja, det gør han nok. Egentlig ret glad for at vi slap for Laporta. Han virker lidt som en løs kanon, og ikke en mand der skal være i Barca mere. Bartomeu er jeg ikke så bange for, selvom der er en hadsk stemning mod ham herinde. Det er tydeligvis ikke en stemning, der er delt blandt størstedelen af medlemmerne.
Ja, Laporta er en løs kanon, men Bartomeu er jo såååå fantastisk.
At han overtog for et røvhul er jo ikke ensbetydende med at han er det. Jeg ved godt, der er store konspirationsteorier herinde, men manden er jo uskyldig indtil han er dømt.
Men sagen er jo den, at han ikke er uskyldig. Han kendte jo godt til sagerne, men foretog intet. I øvrigt, hvad er det for nogle konspirationsteorier? Han er jo sigtet i sagen.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Jesni »

Kubala skrev:Men sagen er jo den, at han ikke er uskyldig. Han kendte jo godt til sagerne, men foretog intet.
Jeg tvivler stærkt på, at du kan løfte bevisbyrden for den påstand. Jeg nævner blot, at den vrede mod Rosell ikke skal ramme Bartomeu. Har han vidst noget, må en domstol jo afgøre dette, og ikke folkedomstolen, der sjældent er særlig saglig.
Senest rettet af Jesni lør jul 18, 2015 10:58 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Michman »

Michman er fandme træt træt træt af det pis. Den idiot ødelægger mere end han gør godt-.-
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster