Luis "Lucho" Enrique

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20616
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af FCBarcelonaChr »

JonasV skrev:Synes også han skal have en sæson mere, men så skal der altså en anden suppe på bollerne!
Synes jeg også. Truppen skal optimeres.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Skydefinten »

Dejlig nyhed.
Så skal vi bare have et par fornuftige indkøb.

Edit: Og salg...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Bager »

Positivt efter min mening. Grunden til vi knækkede sammen i denne sæson skyldes, efter min opfattelse, træthed som følge af at trække for store veksler på vores startelver i løbet af sæsonen. Lucho har gjort mange positive ting i sin tid i klubben, men han har stadig ting at lære. Jeg tror han har fået noget erfaring fra denne sæson som han kan bruge på at styrke holdet i næste sæson.
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Billede

Lucho til CL finalen i 2006. Dejligt med en træner der er så glad for klubben... Og så endda med en puyol trøje (hold nu kæft hvor savner jeg Puyol)!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Heartbreaker »

Gammelfar ude til venstre.. fedeste trøje vi har haft.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1698
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Barcaholic »

Nu har Unzue ikke sin egen tråd, så jeg poster den her istedet.
Assistant coach Unzue, also goalkeeping coach under Rijkaard and Guardiola, has won 22 trophies as Barcelona staff member [via weloba]
Respekt for en loyal klubmand.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af A$AP »

Luis Enrique ha ganado 2 Ligas como entrenador, intenta encontrarlo en los premios a mejor entrenador del mes.
2 sæsoner med Barca, 2 ligatitler, 0 gange har han fået prisen som manager of the month. Zidane har til gengæld. Hvad mon der så skal til for Lucho?



Her er der en liste btw.
Spoiler
Vis
Billede

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Storken »

Det er i teorien ikke helt uforståeligt. Der er tyve trænere i La Liga, hvor Lucho nok har de dårligste forudsætninger for at overpræstere i forhold til forventningerne. Det er jo ikke sådan, at man tænker "sindssyg præstation", hvis Barca vinder fem ud af fem kampe på en måned.

Man kan derimod være sikker på at få titlen, hvis man går fem ud af fem med Getafe. Og der vil ofte være et ikke-tophold, der overpræsterer i en given måned, når man har en pulje på sytten hold.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af A$AP »

Han har vel gjort sig fortjent til bare en enkelt, i hans to sæsoner i klubben.. Måske i November måned sidste år, da vi slår Villarreal med 3-0, Real Madrid med 4-0, og Sociedad med 4-0.

Men ja, Barca har måske bare andre forudsætninger end alle andre hold i ligaen, Real Madrid skal bare vinde alle deres kampe på en måned, så er det nok.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af klogfyr »

Well der gik vist også rigtig lang tid før Messi vandt prisen som månedens spiller, så det ser ud til, at der skal ekstra til før priserne går til en fra Barca.


Sent from my iPad using Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Kubala »

Det er lidt absurd, at Luis Enrique ikke har vundet den en eneste gang. Ancelotti har vundet den to gange, mens Zidane også lige har vundet den. Jeg køber sgu ikke den med, at der skal ekstra meget til for en Barca-træner, da man har ekstrem gode forudsætninger. Det har man også som Real-træner og Atleti-træner.

Jeg er ikke ude på konspirationer her, men det virker underligt, at Luis Enrique er forbigået. Han overtog et Barca efter Tata, som han fik rejst igen. Jeg er ikke fan af mandens fodboldfilosofi, men han fortjener ros for det arbejde, han har udført indtil videre med det her hold.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Blaugrana92 »

Det har ikke noget med konspirationer at gøre. Det er pinligt åbenlyst at hovedstaden foretrækkes i de der kåringer og awards. Hvem glemmer ikke da de opfandt en ny award, som Ronaldo vandt, og året efter var den væk igen. Det er hårde tider for Real Madrid og jeg er slet ikke i tvivl om at der er en del i RFEF og LFP der ikke er glade for situationen.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Kubala »

Ja, jeg ved sgu ikke, hvad der sker med de priser, men det virker underligt. Mht. konspiration, så skrev jeg det, for at pointere, at jeg ikke havde gang i noget konspiratorisk mod nogen, men stillede mig undrende, som jeg mener, man bør. Luis Enrique skulle i det mindste have vundet en pris i 2015, især fra midt januar til maj.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Jamial »

Storken skrev:Det er i teorien ikke helt uforståeligt. Der er tyve trænere i La Liga, hvor Lucho nok har de dårligste forudsætninger for at overpræstere i forhold til forventningerne. Det er jo ikke sådan, at man tænker "sindssyg præstation", hvis Barca vinder fem ud af fem kampe på en måned.

Man kan derimod være sikker på at få titlen, hvis man går fem ud af fem med Getafe. Og der vil ofte være et ikke-tophold, der overpræsterer i en given måned, når man har en pulje på sytten hold.
Jeg forstår godt argumentet, men jeg hader det. Det er det samme argument folk bruger om Messi og Ballon d'Or. Mit argument: Messi er verdens bedste -> han skal have Ballon d'Or.

Barca-haderes/Real-Madrid-Fans argument: "Messi gør jo bare det han plejer.". Suk.

Selvfølgelig skulle han have haft den, Barca var ubesejret 32151513 kampe i streg. Det er latterligt.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Kubala »

Jeg synes ikke, at Storkens argument holder. Det er et argument, men det er et svagt argument. Hvis det var tilfældet, hvorfor får Ancelotti, Zidane og Simeone så prisen? Det er også to hold, der ligeledes har gode forudsætninger, som Barca har.

Jeg synes som sagt, at det er et rigtig svagt argument, eller i det her tilfælde, synes jeg ikke rigtigt, at det er et brugbart argument til at starte med. Som regel har Storken altid nogle gode observationer og argumenter, som man kan være enig i, delvis enig i eller uenig i, men det her er ikke brugbart, imo.

PS: Jeg håber ikke, at det her indlæg bliver taget fortrydeligt op, Storken, for det er ikke ment sådan overhovedet. Man kan nemlig aldrig vide med sådan noget, når det foregår på skrift på internettet.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster