Francesc "Tito" Vilanova

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Bager »

Cmon, han ser sqda stilfuld ud.
Visca el Barca

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

iStokholm skrev:Jeg så gerne at Guardiola ringede til Tito og lærte ham lidt om hans tøjstil ;)
Jep, for det der ligner altså en konfirmand, som Brombi skriver. Det er ikke en vellykket kombi med det slips der, og så ligner hans jakkesæt noget han har købt hos den lokale dressman.

Han har noget at lære den kære Tito, når det kommer til tøjstil. Lidt underligt at han var lidt af et modedyr, da han gik på La Masia.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Brombi »

Stilfuldt? c'mon! Når man skal have suit på, så kig og lær!
Billede
Billede
Billede

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af rummenigge »

FCBarcelonaChr skrev:Nydelig mand! :smile:
Billede
Brombi du har så uendelig ret, Pep (el konen måske?!) viste vejen. Lysere tie end skjorten drager tankerne hen på gangsta eller Mourinho(!):
Billede

Pep var helt vildt stilfuld. Fair nok, Titos slips er ikke kridhvidt, meeeeen det er lige en anelse for casual. Lidt strammere look som Pep hvis man insisterer på slips og jakkesæt. Ellers skal han bare droppe slipset hvis det skal være lidt afslappet men med jakke. Skal looket reddes skal skjorten være lys i farven.

EDIT: Folkens, inden i slagter tråden så husk nu at det er fashion week i Kbh..YO!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20828
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1140 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Vilanova: "We're well-prepared for the start of the Liga next Sunday. We could train well with almost the whole group the past two weeks."
Vilanova: "I wanted to let the Spanish internationals play longer, because they joined later, but the state of the pitch changed the plans."
Vilanova: "Complaints from Madrid because Xavi, Alba and Puyol have not been called up for Spain? No comment, national team coach decides."
Vilanova: "Puyol's injury is nothing serious, just a little discomfort, he'll be back in a few days." #fcblive
Vilanova: "It's important Villa is back, we missed him last season. He's not yet ready for a whole game, but this was a good training."

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20828
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1140 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Vilanova: "The team has been training very good, the internationals came back in good shape." #fcblive
Vilanova: "Alexis is ready to play after he came back last from international duty? We'll see tomorrow, he looked good." #fcblive
Vilanova: "We hope to win every game this season, we have the team needed to try to win everything." #fcblive
Vilanova: "Cesc last season? At the start, we played more 3-4-3 which gave him more freedom. We'll try to make him feel comfortable."
Vilanova: "Ibrahimovic to PSG? He's a great player, he helped us a lot the year he played here. Sure in France he'll keep on scoring a lot."
Vilanova: "We always have some trouble getting into the rhythm, several big clubs have it, we saw it past seasons when we stumbled."
Vilanova: "When will Song transfer be announced? No comment, as I said before. Until a contract is signed, doesn't make sense to talk."
Vilanova: "Continue with 3-4-3, not used in preseason? It's an alternative option we can use, don't exclude we will play 3-4-3 this season."
Vilanova: "Villa? He'll play depending on his evolution. He improved, said he has no pain anymore, we'll try to give him playing minutes."
Vilanova: "Deulofeu yesterday scored hat-trick? Didn't see the game, but I know him well enough, he can reach the first team." #fcblive
Vilanova: "For the players, there's continuity, in training, match preparation. Just the person who transmits things has changed." #fcblive

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Blaugrana92 »

Han lyder som Pep! ;-)

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Blach »

Er vi ikke blevet mere direkte målsøgende med ham som træner? Det synes jeg nemlig det ser ud til...
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af rummenigge »

Blach skrev:Er vi ikke blevet mere direkte målsøgende med ham som træner? Det synes jeg nemlig det ser ud til...
Jo, jeg synes Tito har været et frisk pust. Han har gjort op med et par af Peps principper som var lidt kontroversielle. F.eks. det med at have en smal trup og Peps tendens til at klæde de unge spillere på med lige lovligt mange tøjler, medmindre de er spillere lige efter hans hoved eller hedder Messi ;-)

Tito virker lidt mere direkte i sin kommunikation og prøver ikke at lave dratisk om på måden spillerne er naturligt. Eksempelvis tyder det på at Cesc følte sig presset sidste år til at forandre sig. Selvom han siger at det ikke var Peps fejl men hans egen, så tror jeg det har lidt at gøre med Peps lidt maleriske kommunikationstil hvor han måske giver den lidt ekstra gas på overdrivelsen for at komme igennem med sin pointer.

Jeg kan godt lide at tænke på skiftet fra Klinsmann til Löw. Sidstenævte var jo assistent til Klinsmann som Löw lærte meget af, men det tyske landshold lyste for alvor op under Löw. Man tør næsten ikke tænke det samme for Barca, men tænk hvis det skete ;-)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

TheOnlyOne

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af TheOnlyOne »

Kom lige til at tænke på snakken om, at Busquets - under Tito - skulle skubbe helt frem og presse, men jeg har faktisk tidligere tænkt, at han burde forholde sig LANGT mere defensivt end tidligere. Alba og Alves fyrer begge to frem og tilbage på kanterne og det er forventeligt, at det efterlader store huller. Dem har Busi tidligere været fantastisk til at gå ned og lukke. Mener vi er MEGET sårbare, hvis Busi ikke holder den defensive plads.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

rummenigge skrev:
Blach skrev:Er vi ikke blevet mere direkte målsøgende med ham som træner? Det synes jeg nemlig det ser ud til...
Jo, jeg synes Tito har været et frisk pust. Han har gjort op med et par af Peps principper som var lidt kontroversielle. F.eks. det med at have en smal trup og Peps tendens til at klæde de unge spillere på med lige lovligt mange tøjler, medmindre de er spillere lige efter hans hoved eller hedder Messi ;-)

Tito virker lidt mere direkte i sin kommunikation og prøver ikke at lave dratisk om på måden spillerne er naturligt. Eksempelvis tyder det på at Cesc følte sig presset sidste år til at forandre sig. Selvom han siger at det ikke var Peps fejl men hans egen, så tror jeg det har lidt at gøre med Peps lidt maleriske kommunikationstil hvor han måske giver den lidt ekstra gas på overdrivelsen for at komme igennem med sin pointer.

Jeg kan godt lide at tænke på skiftet fra Klinsmann til Löw. Sidstenævte var jo assistent til Klinsmann som Löw lærte meget af, men det tyske landshold lyste for alvor op under Löw. Man tør næsten ikke tænke det samme for Barca, men tænk hvis det skete ;-)

Umiddelbart har Tito nogle af de samme principper som Pep, hvad angår taktik, spillestil og sågar også truppens størrelse. Tito har selv sagt, at han vil arbejde med en forholdsvis smal trup som Pep i sin tid gjorde, de skal så suppleres af folk fra b-holdet. Der går rygter om, at man vil lade JDS og Afellay og sågar Fontas gå, ligesom Zubi heller ikke afviser salg af spillere, man vil faktisk sælge ifølge ham, hvis den rette klub melder sig på banen. Man udelukker derimod køb af flere spillere.

Hvis vi sælger de 3 folk, så er vores trup smallere end sidste år, Muniesa er ikke klar før februar, Abis comeback er meget meget tvivlsomt, så det er ikke fordi vi har en vanvittig bred trup. Vi skal dog nok få nogle b-hold spillere at se i denne sæson, folk som Roberto og Deulofeu kommer til at få en hel del spilletid, tror jeg. Plus Tello, medmindre han bliver udlejet til Liverpool, som der er snak om.

Jeg synes heller ikke vi er blevet mere direkte, vi havde rigtig meget boldbesiddelse i sidste kamp, og generelt under pre-season har vi haft bolden meget. Vi kørte rigtig mange pasninger synes jeg, det eneste som har ændret sig, i forhold til sidste sæson er, at det ser ud til man er gået back to basics. Jeg synes sidste sæson var alt for eksperimenterende, man gik til 3-4-3 f.eks, eller unge og uprøvede folk i store opgør, man lavede om på spillerenes positioner (en mand som Ini spillede oftest i angrebet f.eks, eller meget til venstre) og så var genpresset, som er en stor del af vores spillestil, nærmest ikke eksisterende.

Jeg lagde mærke til, at man oftest lod sig falde tilbage, når de andre hold havde bolden, ligesom man heller ikke pressede højt oppe, det ser ud til at man er vendt tilbage til det, og det er godt. Genpres er en afgørende del af vores spillestil, godt at Tito ser ud til at tillægge det stor betydning.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

iStokholm

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af iStokholm »

Billedet er fra kampen i søndags. Det går altså ikke at han kun har en polo på.. På med et suit ala Pep :)


Billede

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Heartbreaker »

Han bærer poloen meget bedre end jakkesættet. Ingen kan stille sig op mod Pep i et suit, ikke engang Barney Stinson.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Francesc

Indlæg af Brombi »

Heartbreaker skrev:Han bærer poloen meget bedre end jakkesættet. Ingen kan stille sig op mod Pep i et suit, ikke engang Barney Stinson.
Church !

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20828
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1140 gange

Re: Francesc

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Heartbreaker skrev:Han bærer poloen meget bedre end jakkesættet. Ingen kan stille sig op mod Pep i et suit, ikke engang Barney Stinson.
Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster