Francesc "Tito" Vilanova

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Elbarca »

Tror Tito selv mener han er ovre det. Pep havde sagt til ham at han skulle sige acceptere hvis han sig klar.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Heartbreaker »

Netop. Han har på det sidste været meget lidt aktiv (rent akrobatisk) på sidelinjen. Det bliver sjovt at se om han overtager Peps fægtebevægelser :)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af ulrich »

Pep må lige lære ham hvordan man klæder sig til kampe.

Slut med træningsdragten! :)

TimBolin

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af TimBolin »

Selvom jeg havde håbet på Bielsa fra Bilbao, så synes jeg det er et meget frækt og godt træk af klubben, vi få en mand ind der kender klubben som sin egen baglomme, glæder mig til at se hvad han kan bringe ind i klubben :grin:

brilleaben
Indlæg: 231
Tilmeldt: søn nov 27, 2011 2:03 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af brilleaben »

Det går ikke med en træner der ikke er skaldet. Ståle Solbakken skulle i stedet være blevet valgt. Eller René Dif, måske?

iStokholm

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af iStokholm »

For Tito, I wish the best in this new opportunity that football has given to him. We were together when I was a kid...
... and he is not just a great person but also an excellent manager.
- Fàbregas

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

Der er en ting jeg ikke helt forstår, og nu hvor jeg har fået det hele på lidt afstand, så kan jeg ikke lade være med at tanke på, at beslutning om at ansætte Tito virker forhastet. Vi hørte jo til det sidste, at ledelsen håbede Pep ville fortsætte, Rosell sagde det endda selv på pressemødet.

De prøvede altså at få ham til at ændre mening helt til i dag. Hvordan kan det så være, at de har tænkt på Tito eller andre trænere?. Eller har de forhandlet til andre sider, så man havde en slags plan B, hvis Pep nu ikke forlængede?. Det er fint nok, at man tænker sådan, men jeg ved ikke hvor professionelt det er, at man så forhandler med assistenten?. Det kan ikke udeulukkes at Tito er blevet distraheret, hvis de havde forhandlet med ham i midt i sæsonen, og det kan have skadet holdet i sidste ende. Han har jo haft meget at se til på det sidste, Tito altså, kræften og så denne situation.

Hvis de ikke har det, betyder det så, at det først var i onsdags de tog kontakt til ham?. Hvis ja, så er jeg lidt usikker på, hvor lidt tid han har haft til at overveje og bedømme situationen?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

Tito Vilanova: Homegrown, methodical and a winner

Manel Tomàs / Jordi Clos

04/27/2012 16:00

Tito Vilanova, FC Barcelona’s 2012/13 manager, has shown that he’s more than capable of managing the team after five seasons as Pep Guardiola’s assistant

As a footballer, he was at La Masía and he played in first division with Celta de Vigo


Barça's incoming manager, Tito Vilanova, knows the team perfectly. He has been Pep Guardiola’s right hand man for the past four seasons at the head of FC Barcelona. They both got their start with Barça B in 2007, the following year, after Barça B was promoted to Second Division B, they were awarded manager positions in FC Barcelona’s first team. They oversaw Barça’s most glorious era in Club history.

Guardiola’s right hand man

Guardiola has highlighted the impact that Vilanova - simple and discrete - has had on the team on more than one occasion. The current manager has praised Vilanova’s ability to make decisions both on and off the pitch, especially when it comes to executing strategic plays. Vilanova, who has a strong personality and a winning character, is studious in his football and clearly prefers an attacking and passing style of play. His four years on the Barça bench has earned him the reputation of being methodical and hard working when it comes to preparing the team.

Made in La Masía

Born in Bellcaire d’Empordà, Girona, on September 17th 1969, Vilanova joined Barça’s youth system in 1984 - interestingly enough, this was the same year that Guardiola joined the team. Vilanova was part of one of La Masía’s most successful youth teams. The future first-team manager applied his skills in the midfield, he made the leap to Barça B and played three friendlies with the first team in the 1988/89 seaon.

He played professional footballer for Figueres, Celta (Primera Division), Badajoz, Mallorca, Lleida, Elche and Gramenet.

Debut with Barça’s U15 team

After hanging up his boots for the last time, Vilanova started his career as a FC Barcelona manager in 2001/02 when he took charge of the team’s U15 B squad. The team featured a young Gerard Piqué, Cesc Fàbregas and Leo Messi. He then managed Palafrugell, Figueres and Terrassa before reuniting with Josep Guardiola in 2007. Five years after helping Guardiola manage Barça B and the Club’s first team, Vilanova will make the jump to head manager of FC Barcelona.

http://www.fcbarcelona.com/football/fir ... d-a-winner
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Brombi »

Hvem skal være den nye assistenttræner ? Jeg tænker at det ville være spændende med Oscar Garcia...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:Hvem skal være den nye assistenttræner ? Jeg tænker at det ville være spændende med Oscar Garcia...
Garcia har vidst meldt ud, at han stopper. Der er også nogle klubber i udlandet, som har tilbudt ham trænerjobbet.

Jeg aner ikke, hvem assistenten bliver. Det bliver spændende at se, hvem Tito har udset som sin assistent.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af fidanho »

AVB måske? Han var jo over at besøge Barca for et stykke tid siden, måske som B-holds træner, hvorefter Eusebio bliver assistent for Tito? Et frækt bud kunne være Abidal, hvis han ikke skal spille fodbold mere. Så kan cancer-brothers vælte verdenen! (No offense)
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

vamosbarca

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af vamosbarca »

vi skylder ihvertfald tito at give ham en chance :smile:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

Zubizarreta: "When looking for player, we always look first within the club. Cuenca, Tello rather than winter signing. Now we did the same."


Zubizarreta (sports director): "One day, Pep said 'Tito', and we started working on that option." #fcblive
Så det er Pep der har anbefalet ham, spændende.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Siempre Barca »

If Barcelona win the cup final, Vilanova will be suspended for his first official game as head coach, first leg of the Super Cup
Fik han virkelig en karantæne for handlingen mod Mourinho? Hvad fik Mou så?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

Siempre Barca skrev:
If Barcelona win the cup final, Vilanova will be suspended for his first official game as head coach, first leg of the Super Cup
Fik han virkelig en karantæne for handlingen mod Mourinho? Hvad fik Mou så?
Yes det gjorde han, virkelig til grin, især fordi oversætteren kun fik to dages karantæne eller var det 3?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster