Francesc "Tito" Vilanova

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Heartbreaker »

Overtager Guardiolas post som træner for klubben.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Qwade »

Jeg tror personligt, at Tito har haft mere at skulle have sagt, end folk lige går og tror.
Han virker umiddelbart som en utroligt klog og intellektuel person, og jeg er sikker på, at han giver spillerne ny energi og motivation!


Visca Barça y visca Tito!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Michman »

Glæder mig til at se hvordan han klare træner jobbet. Det skal nok gå..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

vamosbarca

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af vamosbarca »

tito er et godt valg han kender klubben og spillerne og er som pep rigtig barca mand.
velkommen tito vi håber du kan fortsætte det gode arbejde pep har sået.

Parla
Indlæg: 764
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Parla »

Lækkert med en positiv overraskelse.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af emo »

Og alt andet lige, så må det give lidt at vide at man er kommende træner, nu hver hvor de resterende kampe tages op. Kan forberede sig mere målrettet, hvis der er brug for det.
Allez...

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Pieyanthikos »

Overgangsmæssigt er det perfekt tilrettelagt, ingen tvivl om det, men jeg skal nok lige bruge nogen dage på at få valget af Tito på plads. Lige nu tænker jeg, at han er yderst kompetent til at videreføre Peps ideer, men er det ikke lige præcis de ideer, som Pep ikke længere regnede for nok? At han ikke havde mere at bidrage med, hvis han skulle være tro mod sine egne principper? Tito kan forhåbentlig bringe nye, selvstændige ideer med sig ind i arbejdet, men hvorfor skulle han så ikke have haft drøftet dem med Pep i løbet af deres samarbejde de seneste 5 år?
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af emo »

Jeg ser ikke behov for nye drastiske ideer, nogle ideer der ligger fjernt fra det koncept vi har opbygget. I denne sæson virkede spillerne bare udmattede, det er ene og alene den manglende effektivitet der gør at vi føler at sæsonen er lidt skuffende.

Jeg har ikke bidt mærke i at Pep har følt at hans ideer ikke længere var nok, og at dette var en grund til at han stoppede.

Jeg venter virkelig spændt på for-sæsonen... det er som at pakke en gave op man ikke må røre endnu.
Allez...

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af fidanho »

Nogen der ved hvorfor han bliver kaldt "Tito"? Vel noget med Jugoslaviens Tito? Eller måske Tito Ortiz?
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

Pieyanthikos skrev:Overgangsmæssigt er det perfekt tilrettelagt, ingen tvivl om det, men jeg skal nok lige bruge nogen dage på at få valget af Tito på plads. Lige nu tænker jeg, at han er yderst kompetent til at videreføre Peps ideer, men er det ikke lige præcis de ideer, som Pep ikke længere regnede for nok? At han ikke havde mere at bidrage med, hvis han skulle være tro mod sine egne principper? Tito kan forhåbentlig bringe nye, selvstændige ideer med sig ind i arbejdet, men hvorfor skulle han så ikke have haft drøftet dem med Pep i løbet af deres samarbejde de seneste 5 år?
Jeg forstår din "skepsis". Jeg tænker dog, er det ikke muligt at han har luftet nogle nye ideer med Pep, men at Pep så har valgt at tage imod nogle af dem, og lade andre være?.


Nu har Tito en chance for at bevise, hvad han kan. Jeg tror på det, men jeg er samtidig ikke naiv. Som jeg har skrevet i Peps tråd. Det er måske naivt at tro, at det hele kommer til at køre på skinner fra dag et. Tito skal have tid til at implementere sine ideer, og han skal have lov til at lave nogle fejl, uden at allesammen skal råbe Pep.

Jeg tror det er meget sundt, at man lige venter nogle dage eller måneder, før man drager nogle konklusioner, sådan som du selv skriver. Vi går i hvert fald en spændende tid i møde.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

A son of Barcelona's next coach Tito Vilanova plays at the club's academy: Cadet B midfielder Adria Vilanova (15) #fcblive [via @barcelista]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

Picture: Young Tito Vilanova, at Barcelona B
http://twitpic.com/9ecce9
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af ulrich »

Jeg er sgu glad for at det er Tito der overtager tjansen.

Han er 100% inde i det koncept der har bragt 13 trofæer til klubben inden for de sidste 4 år og jeg er sikker på at han og truppen nok skal få endnu flere triumfer de kommende år.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Heartbreaker »

Er Tito 100% over sin sygdom og operation?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af JonasV »

Heartbreaker skrev:Er Tito 100% over sin sygdom og operation?
Det må vi virkelig håbe! Men jeg synes godt nok han har set slidt ud efter han er kommet tilbage - tænkte på det så sent som i Chelsea-kampen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster