José Mourinho

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15020
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: José Mourinho

Indlæg af Lopezzz »

Billede
Billede
MDCCCXCIX

teemuss

Re: José Mourinho

Indlæg af teemuss »

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... ng-nu.html

DEN MAND ER ET STORT PATTEBARN.fy for satan at de vil være bekendt i den klub at have sådan en idiot som træner. :mad:

Squix

Re: José Mourinho

Indlæg af Squix »

[youtube]4rth1Vfb4DU[/youtube]

Ved ikke om den har været oppe før, men viser jo blot endnu engang hvor hyklerisk manden er.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Visca El Barca »

Squix skrev:[youtube]4rth1Vfb4DU[/youtube]

Ved ikke om den har været oppe før, men viser jo blot endnu engang hvor hyklerisk manden er.
Ja den har været oppe før. Inderst inde er han jo kæmpe Barca fan :razz: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Blaugrana92 »

... altså. Manden fik jo knust sit hjerte da han blev afvist til fordel for en mand som han selv var med til at stå i spidsen for over ti år forinden. Hvis så bare denne mand havde fejlet massivt havde det sikkert været til at leve med for Mourinho, men denne mand var altså desværre bare Guardiola, der som bekendt har vundet mere eller mindre rub og stub siden. Jeg er helt sikker på at det altid har været planen for Mourinho selv, at han skulle vende tilbage til Barcelona og blive 'helten der vendte hjem og sejrede'. Marc Ingla har jo tidligere fortalt hvor meget Mourinho gjorde ud af det, da de mødtes i sommeren 2008 og om hvordan Mourinho havde forberedt et 27-sider langt PowerPoint show. Jeg tror at Mourinho har gjort hvad han kunne for at spolere Guardiola's fest lige siden, ikke fordi han hader Guardiola men fordi han altid havde forestillet sig at det var ham selv der skulle nyde den succes som Pep har nydt de sidste 3 sæsoner.

... men jeg kan også være helt forkert på den.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Quaresma »

Hvis dét er sandt, får jeg næsten helt ondt af ham. Og noget kunne jo tyde på det, omend det også sagtens kunne være mig, der blot har fået storhedsvanvid på Barcas vegne.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Heartbreaker »

Det er sandt. Der har været meget oppe med det for nyligt. Visca har linket til et par gode artikler omkring det :)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Jbninc

Re: José Mourinho

Indlæg af Jbninc »

Quaresma skrev:Hvis dét er sandt, får jeg næsten helt ondt af ham. Og noget kunne jo tyde på det, omend det også sagtens kunne være mig, der blot har fået storhedsvanvid på Barcas vegne.
I bogen 'den våbenløse hær' er der i hvert fald en kilde, der beskriver, at Mourinho ikke ville ændre på sin medieretorik, og at hans adfærd var den, den var. Det blev beskrevet som om, at det var en af de grundlæggende årsager til, at han ikke blev valgt. Så hvis han er cranky den dag i dag, kan han vel i bund og grund kun takke sig selv.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Quaresma »

Heartbreaker skrev:Det er sandt. Der har været meget oppe med det for nyligt. Visca har linket til et par gode artikler omkring det :)
Man kan da (forhåbentligt) kun gisne om, hvad der foregår inde i Mourinhos hoved, så om hele 'vendetta-projektet' er en realitet, kan vi ikke vide os sikre på.

Jeg håber det sgu - for hans egen skyld - ikke.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Visca El Barca »

Ingen, udover manden selv, kan med 100% sikkerhed sige, hvorvidt han har en personlig vendetta projekt kørende mod klubben eller ej.

Man kan derimod se på hans ageren, og så komme frem til en konklusion, eller i det mindste udlede nogle ting. Det er vidst ikke nogen overraskelse, at han ikke bryder sig særlig meget om vores klub. Det har hans opførsel mod os vist, vi bryder selvfølgelig heller ikke om ham, det har vores opførsel mod ham vist, at vi ikke gør.

Den eneste sandhed er, at han faktisk blev droppet, efter at have haft møder med Barca ledelse i sommeren 08. Han blev droppet og i stedet blev Pep ansat, manden var så meget interesseret i at træne Barca, at han havde lavet et power point med adskillige sider, hvor han havde fremlagt for ledelsen, hvad han ville gøre i Barca, og hvad han mente var det rigtige for Barca, for at få succes og komme på rette spor igen. Som Heartbreaker skriver, jeg har postet adskillige artikler om det, andre har også. De findes sikkert stadig i Real tråden f.eks., hvis man er interesseret i at læse det.

Derudover er der utallige mennesker tæt på ham ( hans tidligere spillere, også dem der spillede i Barca da han var der), som har sagt at han havde en stor ambition om at stå i spidsen for Barca en dag. Det ønske har han ikke fået opfyldt, kan man vidst roligt sige.

Det interessante er, at jeg læste en udtalelse fra Ingla og Txiki, hvor de sgade at en af de afgørende faktorer var, at man ikke var enig med hans fortolkning af, hvordan man skulle agere overfor pressen, omverdenen og dommerne. Det var en af de afgørende grunde for, at man droppede ham. Hans spillestil var selvfølgelig en anden afgørende grund.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Parla
Indlæg: 785
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Parla »

Når Guardiola en dag ikke forlænger sin kontrakt så er jeg sikker på Mourinho vil søge jobbet.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Visca El Barca »

Parla skrev:Når Guardiola en dag ikke forlænger sin kontrakt så er jeg sikker på Mourinho vil søge jobbet.

:lol: :lol: :lol: . Og han vil blive afvist igen :lol: :lol: .

Jeg mener helt seriøst, at det er en af de bedste og mest afgørende beslutninger en Barca ledelse de sidste 25 år har taget, da de i sin tid valgte ikke at ansætte en tidligere oversætter som cheftræner.

Den mand passer bare slet slet ikke i klubben, hverken hans perosnlighed er spillestil passer til klubben. Jeg tror også, han var blevet fyret for længst, hvis han havde lavet bare 50% af det, han går rundt og laver i Madrid, især med den nuværende ledelse taget i betragtning.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Quaresma »

Jeg forstår ærlig talt ikke, hvordan man kan undgå at synes om Mourinho. Jeg mener, han elsker jo tydeligvis klubben (mindst) lige så meget som os.

Billede

True love can't be pushed aside, José.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Sv: José Mourinho

Indlæg af ulrich »

Flot hårfarve

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Visca El Barca »

Sir Bobby Robson = En sand legende!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster