José Mourinho

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af ulrich »

Inderst inde så er han jo Barca-mand, så klart han ikke siger Real :mrgreen:

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af mathi »

Piquénbauer skrev:"In my football career I had two great passions; Inter and Chelsea."

Og sådan smækker man med døren.
Det er så fucking fryd :D

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15027
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: José Mourinho

Indlæg af Lopezzz »

Glæder mig til maj måned næste år hvor Chelzay står uden en eneste trofæ.
MDCCCXCIX

Parla
Indlæg: 786
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Parla »

Piquénbauer skrev:"In my football career I had two great passions; Inter and Chelsea."

Og sådan smækker man med døren.
Haha ville have været grineren hvis han nævnte barca, han var jo tydeligvis forelsket i klubben da han var her.

phpBB [video]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.goal.com/en/news/1717/editor ... ID=HP_HN_2

At chelsea kan tage imod den mand med åbne arme siger noget om hvor klam en klub det er. Det er jo helt ufatteligt så meget den mand har været rodet ud i!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Parla
Indlæg: 786
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Parla »

Piquénbauer skrev:http://www.goal.com/en/news/1717/editor ... ID=HP_HN_2

At chelsea kan tage imod den mand med åbne arme siger noget om hvor klam en klub det er. Det er jo helt ufatteligt så meget den mand har været rodet ud i!
Chelsea ønsker ham tilbage fordi han er den eneste manager de sidste 10 år som ikke er blevet fyret indenfor 9 måneder (udover Ancelotti som fik lidt længere snor).
Mourinho vil gerne tilbage til Chelsea
Længere er den ikke.

Jeg elsker Mourinho pga. hans latterlige forsøg på mindgames og udtalelser i pressen og han er ligeglad med hvad andre mener om ham.
Jeg hader Mourinho fordi han har er den dårligste taber i fodboldhistorien og hans aggresivitet generelt når han taber, feks. da han beskylte dommerne for at holde med Barcelona, stak tito i øjet osv.

Til gengæld tror jeg Mourinho er udbrændt og stopper som manager for store hold når han om 2-3 år bliver fyret som Chelsea manager.

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Jakob »

Parla skrev:
Piquénbauer skrev:http://www.goal.com/en/news/1717/editor ... ID=HP_HN_2

At chelsea kan tage imod den mand med åbne arme siger noget om hvor klam en klub det er. Det er jo helt ufatteligt så meget den mand har været rodet ud i!
Chelsea ønsker ham tilbage fordi han er den eneste manager de sidste 10 år som ikke er blevet fyret indenfor 9 måneder (udover Ancelotti som fik lidt længere snor).
Mourinho vil gerne tilbage til Chelsea
Længere er den ikke.

Jeg elsker Mourinho pga. hans latterlige forsøg på mindgames og udtalelser i pressen og han er ligeglad med hvad andre mener om ham.
Jeg hader Mourinho fordi han har er den dårligste taber i fodboldhistorien og hans aggresivitet generelt når han taber, feks. da han beskylte dommerne for at holde med Barcelona, stak tito i øjet osv.

Til gengæld tror jeg Mourinho er udbrændt og stopper som manager for store hold når han om 2-3 år bliver fyret som Chelsea manager.
Man må sige du giver ham lang snor. Det vil da være en større bedrift end at vinde the treble med Inter, hvis han overlever 2-3 år i nutidens Chelsea. ;-)
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

emo
Indlæg: 17786
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af emo »

Det er et hul i hoved rygte, men José har åbenbart givet Cfc lov til at sælge Mata og Torres. Måske han ikke længere vil mindes om Spanien og sin mørke tid, og er ved at rydde op i alt der har noget med Spanien at gøre. Cesar A (lorte efternavn kun fordi jeg ikke kan stave det ellers er det lidt fedt, måske) er måske den næste.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Kubala »

emo skrev:Det er et hul i hoved rygte, men José har åbenbart givet Cfc lov til at sælge Mata og Torres. Måske han ikke længere vil mindes om Spanien og sin mørke tid, og er ved at rydde op i alt der har noget med Spanien at gøre. Cesar A (lorte efternavn kun fordi jeg ikke kan stave det ellers er det lidt fedt, måske) er måske den næste.

Jeg tænkte faktisk på det i dag(fordi jeg læste en artikel om Mourinho), om han ville skille sig af med ham, netop fordi han er spanier, og Mourinho vil ikke mindes om Spanien, ved at have spanske spillere rendende i truppen. Dog virker det rygte langt ude, og så langt ude, er han trods alt ikke(selvom man kan komme i tvivl).

Parla
Indlæg: 786
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Parla »

emo skrev:Det er et hul i hoved rygte, men José har åbenbart givet Cfc lov til at sælge Mata og Torres. Måske han ikke længere vil mindes om Spanien og sin mørke tid, og er ved at rydde op i alt der har noget med Spanien at gøre. Cesar A (lorte efternavn kun fordi jeg ikke kan stave det ellers er det lidt fedt, måske) er måske den næste.
Mata:
25 år
Kontrakt til 2018
800.000 kr om ugen(ca) uden bonusser.
Har vundet Chelsea player of the year 2 gange i træk.

Torres:
29 år
Kontrakt til 2016
1.800.000 kr om ugen(ca) uden bonusser.
16 mål i 83 kampe for Chelsea

Mata salg ville være håbløst med mindre der kom et ekstremt godt bud ind (Ville faktisk stadig være håbløst), manden er fanfavorit. Men jeg tror at han bliver solgt hvis Mou ikke ser ham som en del af hans plan.

Torres derimod, manden tjener for meget i forhold til hvad han yder på banen. Jeg kender 2 division vest spillere der ville kunne score 16 mål i 83 kampe i Chelsea. Han bliver solgt, og han bliver stensikkert meget billig fordi han er 29 år gammel og ikke har bevist sit værd.
Jeg tror at den klub der køber ham laver et scoop hvis de får ham for under 15-20 mio pund, fordi jeg tror han topper igen når han kommer til en ny klub.

Er Mourinho syg nok i hovedet til at skille sig af med spillere pga. deres nationalitet? Ja.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Blaugrana92 »

Mourinho i et interview i år 2000: "I'll only manage Real Madrid to destroy it, forever a culé."

Forestil jer lige, hvis det seriøst var hans plan. :eek:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Quaresma »

Hvor har du det fra?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Blaugrana92 »

Billede

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Quaresma »

Hold nu kæft! Han er vores Severus Snape.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Blaugrana92 »

Nevermind, shit's fake. Fandt den oprindelige kilde til billedet. Det er side 12 af El Mundo Deportivo fra den 24. august 2000. Der hvor der står 'Sólo entrenaría al Madrid para destruirlo, no dejaría de ser culé' stod der oprindeligt 'Ahora sí que me considero culé'. Jeg burde fandeme være detektiv eller sådan noget.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster