Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17791
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af emo »

Ah, er der virkelig så mange kontroversielle ting han har udtalt? Udover de ting om at støtte op om holdkammeraterne og sit eget hold. Jeg har ikke bemærket at nogen af de ting han har sagt skulle have skabt splid nogle-steder eller er blevet ilde-fortolket af andre end os uvidende fans der læser hvad medierne skriver, og til tider sluger det uden at have styr på kilden og konteksten.

Imo er Xavi eksemplarisk. Det er hvad jeg får ud af at følge ham i medierne og holde mig til de kilder jeg har tiltro til. Jeg sluger ikke alt hvad bold.dk skriver eller goal.com, når de ikke smider en kilde hvor de har det fra så jeg selv kan læse et evt. helt interview og danne mig et billede.

Ligesom jeg ikke gav en pind for Marcelos udtalelse om at Messi er den bedste spiller pt..
Allez...

ladislau
Indlæg: 1267
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af ladislau »

Selvfølgelig kan sådan en udtalelse gøre skabe endnu mere splid Real-Barca lejrene imellem. Omvendt, så er det vel lige præcis nu, at debatten skal tages. Nu hvor spillerne er samlet i længere tid, og man har mulighed for at få talt tingene igennem(op til flere gange).

Vi så jo den seneste el classico forløb i god ro og orden, uden pinlige optrin og efterspil. I stærk kontrast til de seneste par års farcer.
Det er selvfølgelig det Xavi refererer til (hvilket han har gjort før, godtnok udenfor citat), og det er vel på tide, at den helt igennem usportslige optræden bliver italesat, for der jo ingen tvivl blandt nogen, der følger fodbold, at manden rammer hovedet på sømmet.
Rossell prøvede med et åbent brev sidste sæsonafslutning, men det hjalp desværre ikke. Ellers har ledelse, trænere og spillere jo ladet stå til i umindelige tider.

Hvis ikke situationen skal gå endnu mere i hårknude, så er man nødt til at tage en verbal konfrontation. For det med den anden kind virker bestemt ikke. Nu har de hvide også vundet en stor titel, så frustrationer må have lagt sig, og de må være i stand til at reflektere over deres gøren og laden.

#23, hvad ialverden har Xavi luftet, der kan betragtes som kontroversielt?


emo
Indlæg: 17791
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af emo »

Er det virkelig kontroversielt, det der linkes? Taget i betragtning at det meste hvis ikke alt også nok er taget ud af kontekst, men alligevel. Er det så kontroversielt? Imo, langt fra.
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Quaresma »

Næh, det er ikke specielt kontroversielt, det er jeg enig i, men det er stadig respektløse udtalelser, som tydeligvis ikke gavner nogen.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

ladislau
Indlæg: 1267
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af ladislau »

Nej, det er langt fra kontroversielt. Udover det upassende opstød om dommeren. Så fortæl mig lige hvilke, der skal forestille at være så respektløse. Især sat i relief til opførslen i de sidste par års classicos.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Quaresma »

De er alle respektløse. Han skal lære at være mere diplomatisk i sin omgang med pressen, eftersom han tydeligvis ikke er klar over, hvilke ord man siger i mikrofonen, og hvilke ord man efterlader i omklædningsrummet.

Men jeg er enig i, at udtalelserne ikke er kontroversielle - jeg benyttede bare dit indlæg/oplæg til at fremføre min pointe.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Brombi »

Quaresma skrev:De er alle respektløse. Han skal lære at være mere diplomatisk i sin omgang med pressen, eftersom han tydeligvis ikke er klar over, hvilke ord man siger i mikrofonen, og hvilke ord man efterlader i omklædningsrummet.

Men jeg er enig i, at udtalelserne ikke er kontroversielle - jeg benyttede bare dit indlæg/oplæg til at fremføre min pointe.
Quaresma du er jo Real Madrid fan.. See what i did there?

En ting er hvad du egentlig mener, og så hvad folk tror du siger.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Quaresma »

Brombi skrev:
Quaresma skrev:De er alle respektløse. Han skal lære at være mere diplomatisk i sin omgang med pressen, eftersom han tydeligvis ikke er klar over, hvilke ord man siger i mikrofonen, og hvilke ord man efterlader i omklædningsrummet.

Men jeg er enig i, at udtalelserne ikke er kontroversielle - jeg benyttede bare dit indlæg/oplæg til at fremføre min pointe.
Quaresma du er jo Real Madrid fan.. See what i did there?
Og den eneste objektive af slagsen!


Nej, vent...
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17791
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af emo »

[youtube]XmBgssqfrXw[/youtube]

Det er et klip fra interviewet hvor han siger det om Real, fra 50 sek. ca.. Harmløst, og gør det klart at det er hans personlige mening, noget han føler. Love him.
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Quaresma »

Det interview er vist en del nyere end mine links.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17791
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af emo »

Quaresma skrev:Det interview er vist en del nyere end mine links.
Ja, det er hans seneste udtalelse om Real, den #23 reagerede på.
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Quaresma »

Ohhh, of course :smile:
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Blaugrana92 »

Quaresma skrev:Quaresma du er jo Real Madrid fan.. See what i did there?
Og den eneste objektive af slagsen!


Nej, vent...[/quote]

LIES! Kassow er i hvert fald også objektiv. Eller. Arh, den er måske lige på vippen.

ladislau
Indlæg: 1267
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af ladislau »

Tror altså kun det er på diverse internet fora, at de udtalelser ses som i nærheden af det respektløse Quaresma. Hvis man også tager kontekst og redigering med, så er der jo bare en ganske banal subjektiv holdning fra en spiller. Hvilket er grunden at journalisten interviewer spillerne, og vi læser artiklerne med disse.
Du må komme med et argument, medmindre vi skal agree to disagree.

Hvis din pointe er, at han skulle være dobbeltmoralsk. Så må jeg igen spørge; hvordan i alverden kan du sætte det i relief til opførslen i de seneste par sæsoners "El Classico"s?
Xavi prøver jo her, at tage en specifik debat op, som er utrolig vigtig for spansk fodbold.
Så sidder utvivlsomt mange på diverse fodbold fora, som smider citater, youtube klip og en masse andet i skallen på hverandre præcis som du gør. Det er jo milevidt fra pointen.
Pointen er jo, at tingene er kørt al for langt ud, og Xavi(og utvivlsomt flere i barca lejren) stadig bærer nag fra Reals opførsel fra de seneste store kampe.
Det er jo i de kampe splidden mellem spillerne opstod, og dermed det der skal debatteres.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster