Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

nosslo15
Indlæg: 1044
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 152 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af nosslo15 »

Hvis det er DEN Dominic Torrent, som Xavi får som assistent træner, så KAN det kun blive bedre, han har været assistent for Guardiola i 10 år

Antimadridista
Indlæg: 9261
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Antimadridista »

Filten skrev:
tors apr 25, 2024 12:28 am
Det der taler for, at han fortsætter som Barca træner, er det begrænsede spillermateriale, han har haft til rådighed ift. transfers som tydeligt, har præget sæsonen mht skader osv.

Vi har spillet på bjerget og ikke Camp Nou.

Holdet har spillet bedre og bedre i løbet af sæsonen og mentaliteten er forbedret ift. at komme hurtigt bagud f.eks. mod PSG ude og alligevel komme tilbage og vinde.

Han fortjener en sæson, hvor han kan handle transfers 1 til 1 og så synes jeg, man bedre kan vurdere om han er den rette ud fra næste sæson, hvis han får lov at handel 1 til 1.
Syntes tidligere 1:1 er blevet stillet i udsigt, men alligevel ikke blevet tilladt :|

Filten
Indlæg: 1987
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 213 gange
Blevet takket: 191 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Filten »

Antimadridista skrev:
tors apr 25, 2024 7:09 am
Filten skrev:
tors apr 25, 2024 12:28 am
Det der taler for, at han fortsætter som Barca træner, er det begrænsede spillermateriale, han har haft til rådighed ift. transfers som tydeligt, har præget sæsonen mht skader osv.

Vi har spillet på bjerget og ikke Camp Nou.

Holdet har spillet bedre og bedre i løbet af sæsonen og mentaliteten er forbedret ift. at komme hurtigt bagud f.eks. mod PSG ude og alligevel komme tilbage og vinde.

Han fortjener en sæson, hvor han kan handle transfers 1 til 1 og så synes jeg, man bedre kan vurdere om han er den rette ud fra næste sæson, hvis han får lov at handel 1 til 1.
Syntes tidligere 1:1 er blevet stillet i udsigt, men alligevel ikke blevet tilladt :|
Der er snak om det kan blive en realitet fra næste sæson 👍🏻
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

ladislau
Indlæg: 1265
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af ladislau »

En sæson mere med pinlig uværdig opførsel. Jeg er rystet.

Vi kan da så håbe, at nye støtte pædagoger kan gøre noget for udviklingen af spillestilen.
Set-uppet i sig selv skriger jo bare af, at Xavis egne kompetencer ikke er gode nok til jobbet.
Har virkelig svært ved, at se modellen have en positiv effekt på mentaliteten, som bl.a. Gundogan ofte har kritiseret

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1585
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Champione »

Som udgangspunkt, så må man jo anerkende Xavis præstation. Med absurde svære betingelser, i form af skader og manglende transfersummer og makabre betingelser ift. 1:4 situationen.

Han har trods alt fået vendt det spillemæssige, han har fået flere spillere i form (Raphinha, Lewan, Koundé, som de primære), han har fået indkørt flere unge folk i truppen og viser meget stor forståelse for klubbens situation.

Men han er katastrofal og enormt uerfaren på sidelinjen. Hans uro og temperament gør intet godt i de svære opgør især.
Hans piveri i pressen, og skyts mod dommere og alle andre end ham selv - bør han være for god til.


Xavi er kæmpe klubmand - og vil klubben det absolut bedste.

Så jeg vælger at se positivt på nyheden.
Vi ville nok gerne se store ændringer lige nu, men betingelserne er simpelthen ikke gode nok.

Men en solid oprydning i truppen og enkelte profiler ind - hvor det er vigtigt at vi rammer rigtigt, så kan Xavi godt være solid til næste sæson også. :thumbup:
---------------------------------------
Barca is my religion!

hackmann
Indlæg: 397
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af hackmann »

nosslo15 skrev:
tors apr 25, 2024 6:15 am
Hvis det er DEN Dominic Torrent, som Xavi får som assistent træner, så KAN det kun blive bedre, han har været assistent for Guardiola i 10 år
Ja det er den Torrent der er tale om. Ham som lånte Peña da han var træner i Galatasaray. Det er dog kun et enkelt rygte fra et enkelt medie. Igår blev Yuste spurgt om det og pure afviste det.

De skal finde en måde af vinkle den på så Xavi ikke taber mere ansigt. Måske en ide han selv kommer med

hackmann
Indlæg: 397
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af hackmann »

Ang. 1:1 så kommer vi meget tæt på hvis Nike aftale omtalt i spillertrøjen tråden kommer på plads. Ellers er der gen-gen-salg af Barca Studios eller spiller salg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7269
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1894 gange
Blevet takket: 1127 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Dytrax »

Jeg er med på at omstændighederne (Økonomi, ledige trænere osv.) er imod os, men jeg havde helst set en anden træner tage over efter sommerpausen.

Det er adfærd på sidelinjen og pressekonferencer, man hurtigt kan pege på. Men mere vigtigt: Taktiske dispositioner eller mangel på samme.


Og mon ikke Roque bliver lejet ud? Han får så godt som ingen spilletid og Ferran er foran ham i køen, ser det ud til. Så vidt jeg husker bad Xavi ikke om Vitor, det kan naturligvis også spille ind.

Mésqueunclub
Indlæg: 379
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 61 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Mésqueunclub »

Jeg tænker at hvis Domenec Torrent bliver ny “ass-mand”, vi får udskiftning i fysisk træner, og nu ved jeg ikke om de har en mental coach, men ellers skal de da have en, især til de unge. Xavi får et kursus i “calm-and-collected”. Så er næste sæsons trænerstab for mit vedkommende godkendt.

Samtidig kommer langtidsskaderne Balde og Gavi tilbage og forhåbentlig en 1:1 på FFP, så vi kan forstærke enkelte positioner.

I mine øjne en godkendt løsning.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20633
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7269
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1894 gange
Blevet takket: 1127 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Dytrax »

🔵🔴 Laporta: "I haven't seen our fans so excited in a long time. We are all together with Xavi".

Barça80 har ikke fået det memo :razz: :lol:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7269
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1894 gange
Blevet takket: 1127 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Dytrax »

Xavi: "Everyone knows my feelings for this club. I've received a lot of confidence from the club, from the entire board and also my team, the players. This project isn't finished yet. We need to keep working hard, consolidate the project and this is the reason why I changed my decision."

"Yesterday in a couple of minutes, we understood that this was the best decision. I'm very grateful that I can continue. We're now eager to bring stability to the club."

"The fans give me much love. I see it in the streets and they want me to continue. I see them still excited. Next season we will continue to fight hard."

"Whether I've asked for signings? No, it's about reaching a consensus with everyone at the club. We're trying to reinforce the team, but I haven't put any conditions in place, no."

"My staff is going to continue. I don't know where this information is coming from. I never talked about changes to my staff."

"Tactically, I believe that we were better than PSG in both games. But after Araújo's red card, we didn't compete well enough. I think the key is there, by competing better."

nosslo15
Indlæg: 1044
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 152 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af nosslo15 »

I forhold til Xavis opførsel på sidelinjen og hans udtalelser i pressen ang. dommere og andet, så tror jeg ærlig talt også, at der har været en skærpet linje. Jeg har altså set trænere opføre sig nøjagtig lige så hidsigt som Xavi før i tiden og også i denne sæson i England - uden at blive vist ud 37 gange, hvad med Conte, Guardiola, eller Klopp? For bare at nævne nogle eksempler, jeg lige kan komme på. Eller hvad med Mourinho?

Det som Xavi ofte har gjort, hvor han har skyldt skylden på andre og angrebet dommere har jo beskyttet hans spillere, noget som Mourinho altid har fået ros for, uanset hvor tosset han har opført sig. Madrid laver videoer om kampdommerne FØR kampen, men Xavi må ikke klage over dommerne?

Man kan sige, at han dummede sig i PSG kampen og at han skal lære, at beherske sig noget bedre under kampene, men ellers så tror jeg bare at Xavi tænker offensivt ang. klubbens situation - og så må man jo også bare sige, at i forhold til alle de påstande og skriverier, der er fremme her på forummet ang. forskellen på os og Madrid, når det kommer til dommere, så virker det lidt underligt, at man er så krakilsk, når det kommer til trænerens ageren. Ofte beskytter han jo bare sine spillere

Ja, han skal lære at beherske sig bedre og nej, han er ikke fuldt udviklet som træner endnu, men jeg tror, at han bliver bedre - og jeg kan ikke rigtigt se, hvilke andre emner, der kunne have gjort det, som Xavi har gjort på 2.5 sæson i forhold til talenter og billetsalg. Han har på en og samme tid skulle vinde kampe med et hold, som har haft meget lidt offensiv slagkraft, som har skullet lære nye spillemønstre, da det er et helt nyt hold - og samtidigt har det defensive været vigtigere end nogensinde, da holdet endnu ikke kan dominere kampene, som publikum har været vant til. Lewandowski har været en kæmpe skuffelse i forhold til det han blev købt for - og alligevel har Xavi aldrig kritiseret en eneste af sine spillere, som Koeman ellers gjorde det, fordi han er loyal over for klubben.

Nævn mig bare en eneste anden træner som kunne fremvise den samme loyalitet over for en klub i de vanskeligheder og så levere de resultater? Nævn mig en eneste anden legendarisk spiller, som ville være villig til at sætte sit navn, ry og rygte på spil for den rodebutik, som Barca var og stadig, til dels, er?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20633
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af FCBarcelonaChr »

nosslo15 skrev:
tors apr 25, 2024 4:47 pm
I forhold til Xavis opførsel på sidelinjen og hans udtalelser i pressen ang. dommere og andet, så tror jeg ærlig talt også, at der har været en skærpet linje. Jeg har altså set trænere opføre sig nøjagtig lige så hidsigt som Xavi før i tiden og også i denne sæson i England - uden at blive vist ud 37 gange, hvad med Conte, Guardiola, eller Klopp? For bare at nævne nogle eksempler, jeg lige kan komme på. Eller hvad med Mourinho?

Det som Xavi ofte har gjort, hvor han har skyldt skylden på andre og angrebet dommere har jo beskyttet hans spillere, noget som Mourinho altid har fået ros for, uanset hvor tosset han har opført sig. Madrid laver videoer om kampdommerne FØR kampen, men Xavi må ikke klage over dommerne?

Man kan sige, at han dummede sig i PSG kampen og at han skal lære, at beherske sig noget bedre under kampene, men ellers så tror jeg bare at Xavi tænker offensivt ang. klubbens situation - og så må man jo også bare sige, at i forhold til alle de påstande og skriverier, der er fremme her på forummet ang. forskellen på os og Madrid, når det kommer til dommere, så virker det lidt underligt, at man er så krakilsk, når det kommer til trænerens ageren. Ofte beskytter han jo bare sine spillere

Ja, han skal lære at beherske sig bedre og nej, han er ikke fuldt udviklet som træner endnu, men jeg tror, at han bliver bedre - og jeg kan ikke rigtigt se, hvilke andre emner, der kunne have gjort det, som Xavi har gjort på 2.5 sæson i forhold til talenter og billetsalg. Han har på en og samme tid skulle vinde kampe med et hold, som har haft meget lidt offensiv slagkraft, som har skullet lære nye spillemønstre, da det er et helt nyt hold - og samtidigt har det defensive været vigtigere end nogensinde, da holdet endnu ikke kan dominere kampene, som publikum har været vant til. Lewandowski har været en kæmpe skuffelse i forhold til det han blev købt for - og alligevel har Xavi aldrig kritiseret en eneste af sine spillere, som Koeman ellers gjorde det, fordi han er loyal over for klubben.

Nævn mig bare en eneste anden træner som kunne fremvise den samme loyalitet over for en klub i de vanskeligheder og så levere de resultater? Nævn mig en eneste anden legendarisk spiller, som ville være villig til at sætte sit navn, ry og rygte på spil for den rodebutik, som Barca var og stadig, til dels, er?
Helt enig med dig, nosslo15! Jeg er med Xavi hele vejen. Tror vi ser det her billede igen i næste sæson! VAMOS!

Billede

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8362
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Michman »

Vi kan ikke få en træner det kender klubben bedre. Jeg er glad for du bliver Xavi.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster