Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af EasyBuddhist »

VicValde skrev:
tirs nov 09, 2021 8:34 am
Lopezzz skrev:
tirs nov 09, 2021 7:41 am
Barca80 skrev:
tirs nov 09, 2021 1:14 am

Jeg tror ikke det tager lang tid for andre trænere, at læse Xavi. Og tror slet ikke Xavi kan følge med når han står overfor rutinerede taktikkere som Ancelotti og Simeone eller Klopp og Tuchel.
Hvis du kender en træner lige nu der er perfekt for Barca og kan vende billedet inden årskiftet må du gerne nævne ham.

Xavi er her for at banke selvtilliden og glæden i spillerne så de har det godt igen. Han vil samle truppen og gøre dem til en stor familie.
Det er hans første prioritet.
Bagefter kommer resultaterne ;-)
Ten Haag. 100 gange mere oplagt baseret på meritter og erfaring. Og han praktiserer en Barca spillestil.

Xavi er et kæmpe sats og jeg er fuldstændig enig med dig, Barca80 - alle er hoppet i med begge ben.
Hoppet i hvad? At der skal arbejdes hårdt for tingene vendt? At der går lang tid, før man kan snakke om at udfordre for titlerne igen? At man håber at Xavi kan tilføje en mere udtalt spillestil, man som Barca tilhænger gerne vil se? Højt pres? Genpres? Angrebsfodbold? Positions- og pasningsfodboldfodbold? Hvilke af elementerne mener du er urealistiske, når man tager forbehold for niveauet de første par år? Hvad er det, du mener man skal gøre i stedet for? Er der større chance for succes med Ten Hag med det nuværende Barca hold? Kan han sproget? Kender han klubben? Kender han spillerne? Kender han La liga? Hvad er hans merritter? Ajax? Hvad ellers? Hvad har han, der gør at du tror han ville være en større succes? Har man råd til Ten Hag, eller andre? Har man råd til at købe nye spillere, så han praktisere hans spillestil.

Hvad er det, du tillægger optimisterne af motiver for et for højt ambitionsniveau? Kræver de urealistiske resultater? Jeg synes, du tillægger dem noget, de ikke giver udtryk for og jeg er ikke synderlig optimist selv. Jeg ved, hvad det kommer til at kræve at få skuden vendt og jeg er ikke sikker på at Xavi har det, der skal til. Men jeg er også bevidst om klubbens situation og Xavi er måske, den bedste løsning nu og på lang sig. Det er meget nemt at være negativ, men det gider jeg ikke mere. Nu er Koeman heldigvis væk og man kan begynde at se fremad. Og, når vi snakker om negativitet, er det så ikke endnu højere grad et udtryk for urealistiske forventninger, end optimisterne fremviser? Hvad forventede du at klubben ville gøre? Bruge flere penge, man ikke har? Gå på kompromis med spillestil?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af EasyBuddhist »

Fordi hans chancer for succes er indlysende meget mindre end chancerne for fiasko. Alene hans navn får jo folk til at tro at vi vinder CL i næste uge. Og at holder allerede i næste kamp spller champagnebold (det hedder vel egentlig cava-bold på de kanter).
Kan du ikke lige finde de indlæg, som giver udtryk for det? Det er sgu et virkeligt dårligt indlæg, uden hold i virkelighed og uden substans.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Lopezzz »

EasyBuddhist skrev:
tirs nov 09, 2021 10:04 am
VicValde skrev:
tirs nov 09, 2021 8:34 am
Lopezzz skrev:
tirs nov 09, 2021 7:41 am
Barca80 skrev:
tirs nov 09, 2021 1:14 am

Jeg tror ikke det tager lang tid for andre trænere, at læse Xavi. Og tror slet ikke Xavi kan følge med når han står overfor rutinerede taktikkere som Ancelotti og Simeone eller Klopp og Tuchel.
Hvis du kender en træner lige nu der er perfekt for Barca og kan vende billedet inden årskiftet må du gerne nævne ham.

Xavi er her for at banke selvtilliden og glæden i spillerne så de har det godt igen. Han vil samle truppen og gøre dem til en stor familie.
Det er hans første prioritet.
Bagefter kommer resultaterne ;-)
Ten Haag. 100 gange mere oplagt baseret på meritter og erfaring. Og han praktiserer en Barca spillestil.

Xavi er et kæmpe sats og jeg er fuldstændig enig med dig, Barca80 - alle er hoppet i med begge ben.
Hoppet i hvad? At der skal arbejdes hårdt for tingene vendt? At der går lang tid, før man kan snakke om at udfordre for titlerne igen? At man håber at Xavi kan tilføje en mere udtalt spillestil, man som Barca tilhænger gerne vil se? Højt pres? Genpres? Angrebsfodbold? Positions- og pasningsfodboldfodbold? Hvilke af elementerne mener du er urealistiske, når man tager forbehold for niveauet de første par år? Hvad er det, du mener man skal gøre i stedet for? Er der større chance for succes med Ten Hag med det nuværende Barca hold? Kan han sproget? Kender han klubben? Kender han spillerne? Kender han La liga? Hvad er hans merritter? Ajax? Hvad ellers? Hvad har han, der gør at du tror han ville være en større succes? Har man råd til Ten Hag, eller andre? Har man råd til at købe nye spillere, så han praktisere hans spillestil.

Hvad er det, du tillægger optimisterne af motiver for et for højt ambitionsniveau? Kræver de urealistiske resultater? Jeg synes, du tillægger dem noget, de ikke giver udtryk for og jeg er ikke synderlig optimist selv. Jeg ved, hvad det kommer til at kræve at få skuden vendt og jeg er ikke sikker på at Xavi har det, der skal til. Men jeg er også bevidst om klubbens situation og Xavi er måske, den bedste løsning nu og på lang sig. Det er meget nemt at være negativ, men det gider jeg ikke mere. Nu er Koeman heldigvis væk og man kan begynde at se fremad. Og, når vi snakker om negativitet, er det så ikke endnu højere grad et udtryk for urealistiske forventninger, end optimisterne fremviser? Hvad forventede du at klubben ville gøre? Bruge flere penge, man ikke har? Gå på kompromis med spillestil?
That's what's up! :op: :thumbup:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7163
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Dytrax »

Det er, uden tvivl, en skude, der igennem lang tid, har taget vand ind, Xavi nu har fået kommandoen over. Forventer på ingen måde, at vi straks spiller med om sølvtøj, men har en forhåbning om, at vi vender tilbage til gamle dyder; Genpres, aggressivt angrebsspil, kreativitet og dets lige. Og det kommer ikke til at ske på én dag.

Under Koeman var det svært, for ikke at sige umuligt, at se hvad planen egentlig var. Det, tror jeg, vil Xavi gå til på en helt anden måde.
The players have arrived at Ciutat Esportiva 2 hours before the actual training starts. [@alexpintanel]
Xavi's first decisions as a coach are replacing the physiotherapist Juanjo Brau with a member of his staff at Al Saad, Carles Nogueira and the physical trainer Albert Roca, who arrived with Koeman will be replaced by Iván Torres. [Javier Miguel]


Det starter i hvert fald lovende og for første gang i lang tid, glæder jeg mig til at se holdet spille igen.

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Antimadridista »

Syntes det er helt naturligt at nogle er lidt oppe at køre over Xavi. Han er en legende og alene det, samt bulletinerne vedr hvad han ønsker at udrette må skabe noget optimisme.

Derfra og så til at tro at nu bliver alt godt, er der selvsagt langt.

Personligt er jeg ikke euforisk, jeg skal simpelthen se og opleve de gode miner udspille sig i praksis.

Men han skal have tid..masser af tid og tålmodighed. Kan man i løbet af denne sæson se en fornuftig rød tråd og ikke alt for meget famlen, er jeg tilfreds. Kan dette resultere i en top 4 placering, er det imo en klar foreløbig succes.

Fra sommeren 2022, får Xavi forhåbentlig nogle midler og forhåbentlig prioriteres en fremtids klasse 9’er. Vi SKAL ha en top 9’er.
Store dele af midten er godt besat med talent, mangler lidt erfaring..

Højre back og en cb’er med potentiale, vil også lune gevaldigt. Resten kan vi forhåbentlig finde ved lykketræf…og fra akademiet.

Kan vi kæmpe med om titlen i næste sæson, vil det være fantastisk. Bliver det først i 23-24, er det imo rigeligt fint.

Økonomien er stadig en kæmpe ubekendt og imo en større obstacle end om Xavi har potentiale eller ej. Har virkelig svært ved at gennemskue, hvornår vi egentlig kan lege bare en smule med, på det finansielle område!?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Lopezzz »

100% enig med Antimadridista
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7163
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Dytrax »

🚨6 changes that Xavi is going to make at Barça:

- No more trips for Piqué
- More hours training at the Ciutat Esportiva
- Ban personal training
- Renewal of medical services
- The style of play will be non-negotiable
- Absolute control of social media
[via: Directo Gol]
Det bliver Pique glad for... :mrgreen:

Spørgsmålet er, om der menes skovture under kampe eller...?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7163
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Dytrax »

🏋️‍♂️ Xavi's morning sessions will be longer, starting the day with a group breakfast at the Ciutat Esportiva to have a greater control of food.


🏋️‍♂️ Xavi also aims to promote exercises for injury prevention, as well as assigning specific tasks to exploit the virtues of each player.


[Mundo Deportivo]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7163
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Dytrax »

Victor Font: "He's an asset to the club. I celebrate as much as anyone that the people running the club now coincide with what we thought. It is a shame to have lost these months, but we have to congratulate everyone for the fact Xavi is finally leading the sporting project."

"We will see changes in the first game. I have spoken with him about football and it is a delight to listen to him. That's only happened to me with him and with Guardiola. It will be a more recognisable football. Wingers staying wide, pressing high, winning the ball back as quickly as possible. There won't be miracles, but we will soon see the football we identify with." [RAC1]

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Kvoller »

Tænker ikke der er nogen herinde, der forventer vi vinder noget på kort sigt. Man skal selvfølgelig prøve at spille med om det, alt andet ville være tåbeligt.
Det jeg glæder mig til at se, det er langt mere strikse rammer, som man så under Pep og Lucho. Og så en idé i vores spil. Ikke bare famleri i blinde.
Xavi will re-install the fines that disappeared with the exit of Luis Enrique as Barça coach in 2017. Fines will be exponential and increase for those who are repeatedly late for training. [via sport]

Xavi will also demand the players are at the training ground at least 90 minutes before sessions, with the objective of preparing in the best possible way for training and to give time for individual chats. [via sport]

The players will also eat together again at the training base in Sant Joan Despi, following the guidelines laid out by the nutritionists and fitness staff, another habit that had been cast to one side in recent times. [sport]

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 620
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af PeterPedal »

EasyBuddhist skrev:
tirs nov 09, 2021 10:14 am
Fordi hans chancer for succes er indlysende meget mindre end chancerne for fiasko. Alene hans navn får jo folk til at tro at vi vinder CL i næste uge. Og at holder allerede i næste kamp spller champagnebold (det hedder vel egentlig cava-bold på de kanter).
Kan du ikke lige finde de indlæg, som giver udtryk for det? Det er sgu et virkeligt dårligt indlæg, uden hold i virkelighed og uden substans.
Jeg vil ikke skændes med dig. Du må meget gerne synes det var et dårligt indlæg. Det er din ret. Ligesom det er min ret at give Xavi en thumbs up for en meget modig beslutning.
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af EasyBuddhist »

PeterPedal skrev:
tirs nov 09, 2021 3:57 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs nov 09, 2021 10:14 am
Fordi hans chancer for succes er indlysende meget mindre end chancerne for fiasko. Alene hans navn får jo folk til at tro at vi vinder CL i næste uge. Og at holder allerede i næste kamp spller champagnebold (det hedder vel egentlig cava-bold på de kanter).
Kan du ikke lige finde de indlæg, som giver udtryk for det? Det er sgu et virkeligt dårligt indlæg, uden hold i virkelighed og uden substans.
Jeg vil ikke skændes med dig. Du må meget gerne synes det var et dårligt indlæg. Det er din ret. Ligesom det er min ret at give Xavi en thumbs up for en meget modig beslutning.
Det var nu den del af dit indlæg, hvor du siger at folk herinde forventer champagne bold og CL trofæer. Jeg har sgu ikke set nogen, der gør det. Tværtimod.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Piquénbauer »

“Hype, hoppet i med begge ben, champagne bold, cl trofæer”. Hvor kommer det der fra? Jeg har vitterligt ikke mødt det nogen steder.

Xavi bringer håb fordi han, qua din tilgang til spillet, vil forsøge at få holdet tilbage til den form for fodbold det skal spille. Han er symbolet på at ledelsen har forstået situationen og nu forsøger at rette op på den gennem Barca DNA. Det er vitterligt det. Det er der glæden kommer fra. Jeg har ikke set noget hype eller folk der snakker titler. Det ville være komplet idiotisk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7163
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Dytrax »

❌ Xavi has canceled the interview that Gerard Piqué had planned to give on the "El Hormiguero" TV show next week. [Cadena COPE]
Der er en ny sherif i byen... :mrgreen:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7163
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨Xavi Hernández is looking into the possibility of bringing Dani Alves to the club. The Brazilian full-back aspires to finish his career at Barça, and the club believes he can still contribute to the team.

Via: [@BlazquezFont ]


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster