Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20693
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1120 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af FCBarcelonaChr »

[youtube]fwEPL-w1sU4[/youtube]

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Brombi »

Allen (Liverpool): "Player to whom I aspire? Xavi. I've got a way to go before I can be that influential." [lfc magazine via liverpoolkop]
Joe Allen (Liverpool): "It's easy to forget that Xavi is 32, 33. He seems to get better every season, and it's like he has no age." [lfcmag]
Joe Allen: "What Xavi does better than everybody else is his movement all over the pitch. In the tightest of situations he finds a solution"

Xavi er en af vor tiders bedste spillere, men jeg håber lidt at Fabregas starter inde og Xavi ude mod Granada. Jeg vil gerne se Fabregas med dirigentstokken og evt med anførerbindet :)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20693
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1120 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Heartbreaker »

Xavis højre hånd? :?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Kvoller
Indlæg: 5186
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 800 gange
Blevet takket: 588 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Kvoller »

Heartbreaker skrev:Xavis højre hånd? :?
Han føler sig bare fabolous :P

Billede

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20693
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1120 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Heartbreaker »

Kvoller skrev:
Heartbreaker skrev:Xavis højre hånd? :?
Han føler sig bare fabolous :P

Billede
Hahaha lol. Jeg har tildfældigvis lige set den mest fucked up video med det dyr der.
http://www.flylyf.com/prie-dieu/
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Heartbreaker »

Xavi ser det derimod som en styrke, at holdkammeraterne siger hvad de mener. ”Når det sker, er det fordi vi stoler på hinanden. Det sker mange gange ved træningen og det værste ville være, hvis man ikke sagde noget. Hvis du er sur over noget, skal du sige det. Det er helt normalt. Leo bliver også tit sur på mig, når jeg ikke spiller ham” fortsætter han.
Haha. Det markerede minder mig om et interview, jeg læste med Xavi engang. I det siger han, at når bolden er spillet rundt i et stykke tid, skal man lige huske også at spille Leo, ellers ville han blive sur. Minder mig lidt om podespillere :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

gygfo

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af gygfo »

Xavi: "I'm at the best club in the world, I'd like to retire here. My agent talks with the club about a renewal, there won't be any problem" Barcastuff

Sød musik :grin:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20693
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1120 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Xavi's assist for the 3-5 yesterday, was his first assist for a Messi goal in a Liga game since 1 May 2010 #fcblive [via @infostradalive]

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af rummenigge »

FCBarcelonaChr skrev:
Xavi's assist for the 3-5 yesterday, was his first assist for a Messi goal in a Liga game since 1 May 2010 #fcblive [via @infostradalive]
Vildt. Han må tilgengæld haft mange semi-assist hvis man kan kalde det det. Det fortæller lidt om hvor meget mere direkte Cesc er i sit spil.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af rummenigge »

WTF, hvordan kan El Maestro ryge ned på side 2(!!)

Faldt lige over denne bold.dk blog og fik en god morgengriner:

http://www.bold.dk/blog/vis.php?blog_id=2466&post_id=1

Håber virkelig at bloggeren ikke er mere end 7 år gammel eller bare en troll.

Når men, interessant er det ellers at man sammenligner Xavi og Zidane. Personligt sammenligner jeg normalt Zidane med Iniesta, Ronnie, Laudrup, Kaka, Özil for at nævne nogen fra Barca og Madrid. Af de nævnte spillere er det efter min mening kun Iniesta og Ronni (og Laudrup pga mit danske hjerte fordi at han et eller andet sted var den første af sin slags ;)) som tåler sammenligning med Zidane. Hvor Zidane nok typemæssigt lå mellem Ronnie og Iniesta. Ikke helt så eksplosiv i sit spil som Ronnie og ikke helt den samme vision som Ini.

Iniesta har også scoret vanvittigt vigtige mål, såsom imod Chelsea i semifinalen (måske den vigtigste scoring siden Koeman i CHL finalen i 92) og så VM afgørelsen, og dét endda hvor mandens spidskompetence langtfra er målscoringen. Iniesta har også vundet mere, men ok, det hjælper på det når man har Messi og Xavi på holdet. Zidane havde mere lederudstråling end vores albino pirat.

Xavi er et eller andet sted en ret unik spiller. Scholes ligner Xavi ligner (eller omvendt) og tåler sammenligning med ham, men så ender listen vel næsten også her, medmindre man tager Pirlo og Guardiola med som har/havde et mere defensivt udgangspunkt (Arteta er typemæssigt også meget lig Xavi og men har ikke opnået nok at man kan begynde at sammenligne dem).
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Bager »

Jeg vil gå så vidt og sige at Xavi er verdens bedste midtbanespiller nogensinde. Jeg kunne sværge på at der helt seriøst er gået sæsoner imellem han har mistet en bold. Henke rammer helt rigtigt, når han siger at Xavi er sjælen på vores hold. Personificeringen af Barcelonas koncept i én spiller.
Visca el Barca

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af rummenigge »

Bager skrev:Jeg vil gå så vidt og sige at Xavi er verdens bedste midtbanespiller nogensinde. Jeg kunne sværge på at der helt seriøst er gået sæsoner imellem han har mistet en bold. Henke rammer helt rigtigt, når han siger at Xavi er sjælen på vores hold. Personificeringen af Barcelonas koncept i én spiller.
Meget enig. Det er selvfølgelig svært at sammenligne spillere af andre typer, men baseret på titler og bidrag over en hel karriere så kan jeg ikke se nogen midt-midt større end Xavi, eller ved siden af for den sags skyld. Tre CHL, to EM og ét VM samt utallige mesterskaber, samtidig med at han har været referencen for dén type midtbanespiller.

Man kan selvfølgelig diskutere om superoffensive legender skal bedømmes på samme grundlag, da man i denne position har sværere ved at holde det høje niveau over mange år og man bliver spillet hårdere fysisk og det højere pres slider en mere mentalt. Se bare på Messi, for det første er det umenneskeligt dét han har gang i nu, men sæt nu han kun laver 35 mål næste sæson, så vil man snakke om krise og om at manden har peaket ;-)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Skydefinten »

http://fcbarcelona.dk/component/content ... anzhi.html

Lige så snart Xavi ryger om på side 2, så er folk ude med snøren efter ham! Lad det her være en lærestreg fremover, brugere. ALDRIG igen på side 2.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster