Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20633
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Iniesta007
Indlæg: 585
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 84 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Iniesta007 »

ladislau skrev:
tors apr 25, 2024 7:56 am
En sæson mere med pinlig uværdig opførsel. Jeg er rystet.

Vi kan da så håbe, at nye støtte pædagoger kan gøre noget for udviklingen af spillestilen.
Set-uppet i sig selv skriger jo bare af, at Xavis egne kompetencer ikke er gode nok til jobbet.
Har virkelig svært ved, at se modellen have en positiv effekt på mentaliteten, som bl.a. Gundogan ofte har kritiseret
Enig, jeg tør godt sige at Xavi ( og ikke mest hans opførsel på sidelinjen) har skuffet mig :sick:
Men jeg støtter naturligvis Barca også næste sæson osv. , og håber virkelig der er nogle i trænerteamet der får "styr" på alle de skader vi alt for ofte ser :thumbdown: . Jo andre klubber har også skader, men når vi ser hvor mange topkamp feks. Premier League spiller så får vi ALT for mange skader :crazy:
Og nu skal vi bare få det bedste ud af de sidste kampe i denne sæson og se fremad :lol:
Take care Cules.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2588 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Drake »

Hold op det er et useriøst og dumt valg af både ledelsen og Xavi at han fortsætter! :mad:

Jeg er meget skuffet over Xavi, og synes virkelig at han taber ansigt og troværdighed ved at fortsætte alligevel, efter han valgte at sige at han trækker sig til sommer, og stikker halen i mellem benene når det var værst, og sagde hvor hård og forfærdelig det var at være træner for Barca, og han ikke have energien osv. plus han hårdnakket har hold ved at han ikke ville blive, og sagde det 20 gange efterhånden.
Jeg kommer til at have svært ved at tro på hvad han siger fremover, det kommer til at virke hult :sørgelig:

Nu skal vi have endnu en sæson mere med forfærdelig bold, ingen spillestil, ingen plan, ingen kreativitet, ingen taktik, ingen motivation til spillerne (med mindre han siger han stopper igen) uintelligente ind og ud skiftninger osv! :mad:

Jeg synes man tydelig kan se at Xavi ikke har hvad der skal til at være træner for en stor klub endnu på mange parameter.
Xavi kan få nok så mange verdensklasse signings, men hvis han ikke har kvaliteterne som træner, så det jo lige meget, så er planen jo bare at kvaliteten alene skal gøre det. En dygtig træner kan få det bedste ud af det han har, og forbedre spillerene :roll:
Man kan ikke bare skyde skylden på dårlig kvalitet i truppen, skader, dommerne, pressen osv. Hvordan kan fx Girnoa så spille så godt så godt fodbold og ligge så højt, men et meget dårligere trup? Alle hold har i mere eller mindre grad skader, det skal ikke være noget undskyldning for ikke at spille godt, det kan så godt være man ikke lige kan vinde, men man skal stadig prøve at spille underholdende bold.

Jeg havde meget hellere set Hansi Flick som træner, for at få noget nyt ind, der kan skabe lidt optimisme, og få noget tysk mentalitet og struktur, og en med mere erfaring. Det er langt fra sikker at han ville kunne gøre det bedre, men i det mindste ville der komme noget excitement, i stedet for mere at det samme lort :thumbdown:

Men det sagt, så håber jeg virkelig jeg tager fejl!!! MEN der skal rigtig meget til før jeg kan tror på Xavi og holdet!!

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7269
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1894 gange
Blevet takket: 1127 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Dytrax »

❗️| During yesterday’s meetings, the club asked Xavi to reduce the role of Óscar Hernández and to appoint Dominic Torrent as second in command. Xavi adamantly refused to accept these conditions, and the club then chose to be less aggressive.

[Via: Javi Miguel🥇]

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Madameskrald »

Jeg er lidt ambivalent med Xavi - jeg syntes på den ene side, at hans tid i klubben har været for ujævn og uden en klar linie / udviklingstendens, men omvendt så syntes jeg, at de seneste uger har vist noget fremgang..

Man må trods alt er erkende, at 1) presspillet har været rigtig godt den seneste tid, 2) vi tabte på marginalerne til PSG og RM, 3) vi har igen i år fået fast en del unge La Masia talenter i scene (Yamal, Cubarsi, Fermin, Font).

Hvis man kigger lidt indgående på truppen, så præsterer vi på trods af truppen, ikke på grund af truppen; specielt når man skal regne ind i ligningen, at hvad der skulle være bærende kræfter i De Jong, Lewan, Kounde, Raphinha, Christensen, Pedri, Martinex (Felix og Cancelo) har været meget ustabile/skadede.
Mens andre som Romeu, Alonso, Pena har været langt under niveau...

Det er halvdelen af truppen...

Hvis Xavi sætter en sæson sammen, hvor hele holdet præsterer på >80 % af deres niveau kontinuerligt, så bliver vi svære at hamle op med. Men det sætter således store krav til træningen (form og skader) og taktisk formåen - Xavi har nu et år, hvor han skal vise, at han også har lært og udviklet sin trænergerning.

Taget situation (økonomien) i betragtning, så syntes jeg faktisk, at det er en ok beslutning. Vi må erkende, at vi fortsat er i en udviklingsfase (spillemæssigt og økonomisk), og i det perspektiv er Xavi et fint kort på hånden. Den videre succes kommer til at afhænge meget af Deco - indtil videre syntes jeg ikke, at han for alvor har vist sig værd - udover Gundogan.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 576 gange
Blevet takket: 562 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ja der er mange negative ting forbundet med at Xavi fortsætter, som jeg også er enig, og så helst også at Xavi var stoppet nu.

Men på den anden side er der også nogle få positive ting forbundet med at han fortsætter.
Han er billig, han taler sproget, kender klubben ind og ud. Han har klubben i hjertet og higer efter at klubben skal have success. Han giver de unge en chance, og det der for mig er mest positiv:
Ingen skærmydsel med ledelsen, ej heller med spillertruppen. Alle virker glade for ham og støtter ham.
Plus at det at beslutningen er taget allerede nu, gør at alle i klubben kan se frem ad og starte med planlægningen af næste sæson og ved hvordan træneren tænker og hvad han lægger vægt på.

Han bør bare styre sit temperament noget bedre ihvertfald.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15043
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1127 gange
Kontakt:

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:
tors apr 25, 2024 10:22 pm
Ja der er mange negative ting forbundet med at Xavi fortsætter, som jeg også er enig, og så helst også at Xavi var stoppet nu.

Men på den anden side er der også nogle få positive ting forbundet med at han fortsætter.
Han er billig, han taler sproget, kender klubben ind og ud. Han har klubben i hjertet og higer efter at klubben skal have success. Han giver de unge en chance, og det der for mig er mest positiv:
Ingen skærmydsel med ledelsen, ej heller med spillertruppen. Alle virker glade for ham og støtter ham.
Plus at det at beslutningen er taget allerede nu, gør at alle i klubben kan se frem ad og starte med planlægningen af næste sæson og ved hvordan træneren tænker og hvad han lægger vægt på.

Han bør bare styre sit temperament noget bedre ihvertfald.
Plus vi skal undgå endnu en cirkus med trænerskifte og snak om krisen i klubben osv osv.. ;-)
MDCCCXCIX

Parla
Indlæg: 791
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 67 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Parla »

Håber hans disciplin bliver bedre, gælder generelt hele holdet. Stop med at tud hver gang noget går imod os.

Iniesta007
Indlæg: 585
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 84 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Iniesta007 »

Parla skrev:
fre apr 26, 2024 6:50 am
Håber hans disciplin bliver bedre, gælder generelt hele holdet. Stop med at tud hver gang noget går imod os.
Ancelotti synes det er en god beslutning at Xavi bliver :crazy:. Tror da fanden nu får Puta ingen modstand næste sæson, så han var vel ved at dø af grin efter han havde sagt det :lol:

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Hristo »

Når jeg lige skimmer jeres indlæg hurtigt er min mening vist ret yderligtgående. Men jeg er uden ironi kisteglad for at Xavi fortsætter. Jeg tror ikke nogen andre kunne have skabt bedre resultater med den trup. Han har integreret en masse la masia-spillere. Taget presset så vidt muligt. Giver kontinuitet. Osv. Men jeg vil ikke forsøge overbevise med en masse fakta og argumenter, bare sige at uden Xavi havde taget over fra Koeman, havde vi stået markant værre nu.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af emo »

Jeg er i begge lejre. Var han stoppet, havde det været fint, nu han bliver, er det sq også fint nok. Siden Januar har holdet vist et andet udtryk, vi mangler blot kynismen i de store kampe, og det flotte spil.
Allez...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 576 gange
Blevet takket: 562 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af SpillerSomMESSI »

emo skrev:
fre apr 26, 2024 9:16 am
Jeg er i begge lejre. Var han stoppet, havde det været fint, nu han bliver, er det sq også fint nok. Siden Januar har holdet vist et andet udtryk, vi mangler blot kynismen i de store kampe, og det flotte spil.
100% enig, og det kunne jeg ikke selv skrive mere præcist og kortere.. se bare hvor lang denne sætning endte med at blive fordi jeg bare ville skrive at det var en meget præcis udmelding som jeg er enig i.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7269
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1894 gange
Blevet takket: 1127 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Dytrax »

🚨 Some board members are demanding from Xavi a change to his attitude on the bench. They believe that the coach’s frequent red cards give the club a bad image.

[Via: Catalunya Radio]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster