Ny træner

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Mkj 77 »

Har lige læst at det bliver Allegri?? Andre der har hørt det?

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Ny træner

Indlæg af emo »

Nej. Har slet ikke hørt det.

Men det er vel normalt at en success træner rygtes. Det skal han næsten.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Der går rygter om at samp forlænger med Sevilla. Jeg tror vi ender med valverde. Ikke mit førstevalg men han skal have chancen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Ny træner

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Andre Gomes som spillende træner. Han virker som en, der har styr på taktikken og viser "Barca-DNA".
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Det var da random.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Ny træner

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

"Han skal da have chancen"
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad er det du vil her?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Ny træner

Indlæg af A$AP »

Ved ikke hvad jeg skal forvente af Valverde eller Sampaoli for den sags skyld. Andet end, at jeg synes begge to minder utroligt meget om Lucho. Er Lucho til Valverde virkelig en opgradering? Det ligner mere, at man bare vil tage et ''sikkert'' valg.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Storken »

Det kan simpelthen ikke passe, at Premier League har Klopp, Guardiola og Pochettino, mens man i Barca og Real Madrid hænger på Valverde og Zidane.

Det kunne være, at vi skulle prøve en toptræner på et eller andet tidspunkt. Det bliver næppe ved med at gå godt, når man satser med en uprøvet træner på højeste niveau hver gang.

PuyolErGud
Indlæg: 10786
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Ny træner

Indlæg af PuyolErGud »

Altså nu har vi jo haft Guardiola, og har Klopp ikke selv udtalt, at han ikke ville træne et spansk hold, da det i så fald krævede, at han lærte spansk.

Pochettino derimod ville være spændende, men tror næppe han smutter fra Tottenham med deres nuværende projekt.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Storken »

PuyolErGud skrev:Altså nu har vi jo haft Guardiola, og har Klopp ikke selv udtalt, at han ikke ville træne et spansk hold, da det i så fald krævede, at han lærte spansk.

Pochettino derimod ville være spændende, men tror næppe han smutter fra Tottenham med deres nuværende projekt.
Det var trods alt et kæmpe sats med Guardiola i sin tid. Min pointe er, at jeg ikke kan huske, hvornår vi ansatte et stort navn. Og en eller anden dag bider det os i røven.

Vi har kunne træffe en del tvivlsomme beslutninger de seneste år, da vi har haft La Masias gyldne årgang. Det er dog tid til at tænke sig lidt om, da La Masia ikke spytter stjerner ud længere.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Kubala »

@Storken
Hvem skulle man ansætte, hvis det stod til dig?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:@Storken
Hvem skulle man ansætte, hvis det stod til dig?
Jeg medgiver gerne, at der ikke er mange oplagte kandidater på markedet. Jeg kan bare ikke se perspektivet ved en ansættelse af Valverde. Jeg er i hvert fald skeptisk, når man ser på hans tidligere bedrifter.

Jeg ville nok prøve at købe Pochettino fri af Tottenham, hvis jeg sad ved roret. Han har eftersigende en £10 mio frikøbsklausul, hvilket kunne være penge givet godt ud. Der er bare verden til forskel på en kompetent træner og en middelmådig. Og det er imponerende hvad Argentineren har udrettet med Tottenham og Southampton.

Det negative er selvfølgelig hans fortid i Espanyol. Han voksede dog op i Newell's Old Boys :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er selv stor fan af poch men ved ikke hvorfor han skal anses som en toptræner? Imo er han et "talent" præcis som samp.

Valverde har gjort et fint arbejde i Bilbao men om han har det der skal til ved jeg ikke. Jeg tror dog det bliver ham og så må vi se hvad han kommer med. Hans 4-2-3-1 er i hvert fald velkommen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:
Kubala skrev:@Storken
Hvem skulle man ansætte, hvis det stod til dig?
Jeg medgiver gerne, at der ikke er mange oplagte kandidater på markedet. Jeg kan bare ikke se perspektivet ved en ansættelse af Valverde. Jeg er i hvert fald skeptisk, når man ser på hans tidligere bedrifter.

Jeg ville nok prøve at købe Pochettino fri af Tottenham, hvis jeg sad ved roret. Han har eftersigende en £10 mio frikøbsklausul, hvilket kunne være penge givet godt ud. Der er bare verden til forskel på en kompetent træner og en middelmådig. Og det er imponerende hvad Argentineren har udrettet med Tottenham og Southampton.

Det negative er selvfølgelig hans fortid i Espanyol. Han voksede dog op i Newell's Old Boys :glad:
Aha, for min skyld må det gerne blive Poch, men spørgsmålet er, om det er realistisk? Og som du er inde på, så er markedet begrænset mht. toptrænere, hvis man ønsker sig sådan en, bliver det lidt svært.
Senest rettet af Kubala ons mar 15, 2017 9:04 pm, rettet i alt 1 gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster