Francesc "Tito" Vilanova

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2603 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Drake »

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Quaresma »

Årrrrhhh, jeg er træt af at Laportas og Rosells evige kamp.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Bager »

May 6, 2013 12:04:00 AM:
"One must improve and be self-critical. It's been a tough year for injuries. The coach has not been around for over two months and it's not been easy,".

"Next year, we'll do things differently, but it is normal because it is only my first year. If we had not managed [Lionel] Messi's injury well, he would not have reached the same match against Betis to help.

"Tomorrow [on Monday] I'm off to New York and back on Thursday. It was all planned, and during this process you have to be in control of everything."

"We needed tranquility and this was the game to find it. The players were convinced too and to concede a goal in just the second minute is not easy, but we showed character," the 44-year-old added.

"Especially when they [Betis] score a second before the break. It was a matter of not losing our heads.

"Our consistency in the league has been demonstrated. Madrid have been outstanding during the second half [of the season], so we must add two points next week because Madrid will not drop any more."
Kilde: http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ID=HP_BN_3

Det vigtigste han siger, er at han vil gøre nogle ting anderledes. Det er da fortrøstningsfuld. For der er sgu nogle ting der burde have været gjort anderledes, heriblandt stoppe med at spille spillere ude af position, trække unødvendige veksler på spillere, taktiske dispositioner, nye idéer osv. I år har været især kendetegnet ved, at vi ikke har kunnet være med i topkampene. Det skal ændres.
Visca el Barca

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Blaugrana92 »

Tito mister noget af sit trænerteam til sommer. Domenec Torrent og Carles Planchart, der hjælper med at scoute og lave videoanalyser, tager til Bayern når deres kontrakter udløber senere på sommeren. Abi, den tager du. Så kan du være spillende scout. Formentlig den første officielle af slagsen.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af zqa »

Damn you, Pep! Men måske også meget fint at få noget nyt blod i staben, såvel som i truppen.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg er tilbøjelig til at sige, at Pep gerne må få hele vores nuværende trænerteam, hvis vi så får det som Jupp Heynckes har haft i Bayern.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Quaresma »

Blaugrana92 skrev:Jeg er tilbøjelig til at sige, at Pep gerne må få hele vores nuværende trænerteam, hvis vi så får det som Jupp Heynckes har haft i Bayern.
Indebærer det så, at de også får Eufemiano?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, hvis vi får ham de har brugt i denne sæson. Han har virkelig gjort et fornemt stykke arbejde.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af rummenigge »

Crap, Tito skal have behandling i New York igen.

Man må håbe at det er nogen form for pro-aktiv eller afsluttende behandling, da det virker tidligt ifht at der skulle været registreret tilbagefald.

Jeg håber også at ledelsen kigger på trænerposten, for HVIS der er tale om tilbagefald så er det bare ikke forsvarligt at fortsætte med Tito som træner mener jeg. Tragisk, men det er nødvendigt at handle i så fald.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af emo »

Tror bare at der er snak om det alm. efterbehandlinger og check-ups, han var også afsted i sidste uge og kom hjem til kampene.
Allez...

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af OliverDK »

rummenigge skrev:Crap, Tito skal have behandling i New York igen.

Man må håbe at det er nogen form for pro-aktiv eller afsluttende behandling, da det virker tidligt ifht at der skulle været registreret tilbagefald.

Jeg håber også at ledelsen kigger på trænerposten, for HVIS der er tale om tilbagefald så er det bare ikke forsvarligt at fortsætte med Tito som træner mener jeg. Tragisk, men det er nødvendigt at handle i så fald.

Der er rygter om, at Barca har haft kontakt med forskellige trænere for at have en plan B, hvis Tito skulle få tilbagefald. Blandt andre Pellegrini...

The Boss

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af The Boss »

Jeg synes ærlig talt ikke, at han er en kompetent træner. I hvertfald ikke for en klub som Barca. Det bedste under Pep var vores genpres, hvilket vi overhovedet ikke har set i denne sæson, bortset fra Milan kampen, hvor vi vandt. Jeg vil meget hellere have Laudrup, Bielsa eller Ancelotti.

Jeg håber, at Tito får det bedre selvfølgelig, og efterfølgende kan han muligvis agere som assistant igen.

ladislau
Indlæg: 1272
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af ladislau »

Der er vel reelt ikke meget at vurdere Tito på. Første halvdel var meget svingene, og efterfølgende var han væk i en stor periode.
Han har fået et meget meget vigtigt mesterskab på cv'et, uden vi egentlig kan bedømme hans indsats.
Mht Bayern exittet, var vi overmatchet, men synes egentlig at taktikken mod dem var rigtig god. Selvfølgelig var det en fadæse, at Messi starter inde. Messi er udadtil klart Titos ansvar, men om han, Messi og/eller den fysiske stab bærer skylden for Messis bliver meldt klar til 90 min, det er et spørgsmål, si nok aldrig får svar på.

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af emo »

@ The Boss, hvorfor Laudrup, eller Bielsa? Hvad kan de og hvad har de vist taktisk som Tito ikke har?

Er det kun genpresset du mangler, havde den været spot on, ville Tito så være en god nok træner for Barca?
Allez...

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Luis Enrique »

Jeg fatter ikke rigtig, hvorfor Bielsa igen-igen nævnes. I mine øjne er han en distanceblænder, der tydeligvis har et dybsindigt og intellektuelt forhold til fodbold, men som intet har bevist. Han sendte et toptunet argentinsk landshold, der var blandt favoritterne, ud af VM 2002; og har mig bekendt kun knap og nap vundet flere kampe med Athletic Bilbao end har han tabt.

Skulle det endelig blive relevant med en erstatning for Tito, hvilket jeg ikke håber, i og med klubben helst ikke skal "rystes" for meget, fremstår Frank de Boer for mig som en langt bedre mulighed. Han har vundet tre mesterskaber ud af tre mulige med Ajax; han har spillet nogle år for Barca og gjorde det - i mine øjne - fremragende.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster