Francesc "Tito" Vilanova

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Sv: Francesc

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Der står at en pause alligevel var planlagt, så ser intet for ekstra i det. Tihi.
Yeah, den læste jeg også, men synes bare ikke det var det man sagde i første omgang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af emo »

According to Barcelona sports director Zubizarreta, Tito Vilanova will stay in New York until the end of March for cancer treatment.
Det er nyt, helt til slutningen af Marts. Dvs. Roura som træner de næste to måneder, også i CHL. Må Tito bare blive rask, så klare Roura alt andet.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:
According to Barcelona sports director Zubizarreta, Tito Vilanova will stay in New York until the end of March for cancer treatment.
Det er nyt, helt til slutningen af Marts. Dvs. Roura som træner de næste to måneder, også i CHL. Må Tito bare blive rask, så klare Roura alt andet.
Ja, det her er noget nyt. Jeg håber bare, at det hele tiden har været planen, som de skrev tidligere. Håber ikke, der er opstået komplikationer.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Brombi »

Song didn't start a Liga game since 17 November, against Zaragoza. Since then, he played 33 of possible 900 Liga minutes. #fcblive [via md]
Hovedløst indkøb hvis han ikke skal bruges..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15145
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Lopezzz »

Stadigvæk intet nyt :?
Tito Vilanova, who is undergoing cancer treatment in New York, could be back in Barcelona mid-March or end March. #animstito [sport el9]
Could be back kan vi ikke bruge til en skid.
Hvorfor skriver de ikke noget mere, f.eks. at alt går efter planen eller noget.
Jeg har været meget pessimistisk omkring kræftramte personer siden min onkels død i 2010.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af zqa »

Det er da positivt ift, at prognosen kunne være at de ikke vidste hvornår han kunne være tilbage.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15145
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Lopezzz »

Sportschef Andoni Zubizarreta er tilbage i Barcelona, efter at have besøgt den sygdomsramte Tito Vilanova i New York. Der er ikke meldt noget ud om mødets præcise indhold og i dag bliver præsident Sandro Rosell orienteret.
Hverken Zubizarreta eller Vilanova har udtalt sig efter mødet, men det er givet at de har talt om hvilke positioner der skal forstærkes til sommer, samt hvilke spillere man mener skal forlade klubben.
Utroligt at de ikke melder noget om Titos tilstand :?
MDCCCXCIX

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

Zubizarreta (sports director): "Tito is recovering well. We have to be very careful but we hope he can improve each day and be back
Zubizarreta (sports director): "Tito knows everything about the team. He watches every training, and has a lot of time to analyze things."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af rummenigge »

Lopezzz skrev:
Sportschef Andoni Zubizarreta er tilbage i Barcelona, efter at have besøgt den sygdomsramte Tito Vilanova i New York. Der er ikke meldt noget ud om mødets præcise indhold og i dag bliver præsident Sandro Rosell orienteret.
Hverken Zubizarreta eller Vilanova har udtalt sig efter mødet, men det er givet at de har talt om hvilke positioner der skal forstærkes til sommer, samt hvilke spillere man mener skal forlade klubben.
Utroligt at de ikke melder noget om Titos tilstand :?
Jeg ved ikke hvorfor Rossell var ude at sige at han sandsynligvis ville være tilbage efter 3-4 uger, som jeg husker det.

Hvis den 6 ugers behandling som nævnes i medierne er en kemobehandling, så har han sandsynligvis mistet alt hår efter den første behandling i forløbet og har det af helvede til. Lægerne kan endda vurdere om der skal flere til. Jeg tror ikke han vender tilbage før at håret er groet ud og han ikke ligner en kræftsyg patient længere. Muligvis ultimo marts skriver Dailymail om hans tilbagevenden.

Har sgu ondt af hans familie.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af emo »

Men det med hår, er det ikke kun hvis det er en kraftig behandling. Havde indtrykket at han skulle en mild kemoterapi igennem. Men hvad ved jeg.

Men seneste er ultimo marts, da han ikke er med i Milan returen.
Allez...

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Champione »

Hmm.. Tito's sygedomsforløb trækker ud...

http://politiken.dk/sport/fodbold/lapri ... nd-ventet/ :cry:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Nyhuus »

Med Tito's sygdomsforløb in mente, formoder jeg at de fleste herinde vel har forberedt sig en lille smule på, at vi nok får en ny træner til sommer.

Jeg har i hvert fald de seneste par dage gået og tænkt over, hvem der egentlig kunne overtage klubben.
Er kommet frem til: ingen.... Eller jo Mancini, men ved ikke om han vil passe til filosofien? :)

Kan virkelig ikke komme på en træner, som jeg mener vil passe ind?

Har I nogle bud?

brilleaben
Indlæg: 231
Tilmeldt: søn nov 27, 2011 2:03 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af brilleaben »

Ja, Tito.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Jamial »

Nyhuus skrev:Med Tito's sygdomsforløb in mente, formoder jeg at de fleste herinde vel har forberedt sig en lille smule på, at vi nok får en ny træner til sommer.

Jeg har i hvert fald de seneste par dage gået og tænkt over, hvem der egentlig kunne overtage klubben.
Er kommet frem til: ingen.... Eller jo Mancini, men ved ikke om han vil passe til filosofien? :)

Kan virkelig ikke komme på en træner, som jeg mener vil passe ind?

Har I nogle bud?
Laudrup. Ja, jeg ved godt mange af jer har et problem med hans skifte som spiller til Real, men han har stilen, karakteren og taktikken til det. Han taler spansk, og er ambitiøs.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Skydefinten »

Apropos...

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 931061.ece

Så skal vandet i is-badet i omklædningsrummet skiftes ud med kokain.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster