Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Thiago Alcántara

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Thiago Alcántara »

SpillerSomMESSI skrev:Ja jeg er vild spændt på at se Thiago i action. Så får vi svaret på om Cesc overhovedet skal hentes til Barca :-)
Med de takter Thiago har vist er der pt. ingen grund til at hente Cesc, in Thiago I trust :D

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Bager »

På et eller andet tidspunkt er Guardiola nødt til at satse på de unge talenter. Xavi er ikke ung for evig. Vi har ganske vist førsteholdsspillere som kan overtage Xavis plads, men som sagt så er Guardiola nødt til at køre en ny midtbanespiller i stilling på et eller andet tidspunkt. Ærligt talt så synes jeg at Thiago har gjort sig fortjent til en plads i en startopstilling. Han er en bærende kraft på ungdomslandsholdet og Barca B samt de gange han har været med i a-holdet, har han gjort en rigtig god figur selvom det har været nogle korte optrædener. Vis nu Guardiola at du tør satse på et ungt talent som styrmand. Tror ikke Thiago bukker under for presset, han har psyken til at løfte opgaven.
Visca el Barca

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Daluigi »

Puha... uden Xavi har vi brug for lidt messimagic
Forumlegende

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af ladislau »

Nu er det dobbelt op på crap, at ingen blev sparet i Rusland.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Visca El Barca »

http://www.sporten.dk/fodbold/barca-stj ... l-fck-kamp

Virkelig en skidt nyhed, hvis det passer. Jeg håber han er klar, men han skal heller ikke spille, hvis det ikke er forsvarligt. Ifølge sporten.dk er han definitivt ude af Valencia kampen, mens andre medier ikke rapporter det, I følge de fleste medier er han bare tvivlsom. Men ligegyldig hvad, jeg håber og tror på at lægerne tager den rette beslutning og Pep giver ham kun spilletid, hvis han er 100% klar.

Det bliver dog et handicap, hvis vi skal undvære ham på lørdag, en kamp vi efter min mening skal vinde, især efter kampen mod Mallorca hvor vi smed 2 point.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Raman93 »

http://www.bold.dk/nyt/Xavi-Jeg-spillede-med-smerter

Skidt. Den skade kan plage ham resten af sæsonen.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Mander »

Nu ved jeg godt, at der er længe til, men et lille lyspunkt må da være, at med mindre det spanske fodboldforbund fortsætter deres hovedløse stil med venskabskampe i alle verdens afkroge, så kan Xavi (og de andre spaniere) rent faktisk få sommerferie næste år. Ingen EM, Confederations Cup, VM. Skal nok gøre ham godt.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Blaugrana92 »

Billede

:shock:

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Bager »

Sådan gør man dét!
Visca el Barca

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:Billede

:shock:
Xavi er seriøst... nej ord er simpelthen ikke nok
Forumlegende

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Blach »

Verdens mest flabede og kloge spiller <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 Elsker dig man! Stolt af mit billed på væggen <3


INTERVIEW WITH XAVI (El Mundo Deportivo)

“Winning against Madrid is like an orgasm“

“I would rather have dinner with Mourinho than Ronaldo. He has more to tell about football.”

“I would sign Iker and Xabi Alonso from Madrid, but just to enlarge the squad. Their level is not as good as our player’s“
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

IluvCarles

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af IluvCarles »

Blach skrev:Verdens mest flabede og kloge spiller <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 Elsker dig man! Stolt af mit billed på væggen <3


INTERVIEW WITH XAVI (El Mundo Deportivo)

“Winning against Madrid is like an orgasm“

“I would rather have dinner with Mourinho than Ronaldo. He has more to tell about football.”

“I would sign Iker and Xabi Alonso from Madrid, but just to enlarge the squad. Their level is not as good as our player’s“
Interview på engelsk http://www.totalbarca.com/2010/news/xav ... an-orgasm/

Le Roi Soleil

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Le Roi Soleil »

Alt alt for få indlæg om vores fantastiske maestro. Manden er pt. favorit til Fifa Ballon d'Or (priserne er blevet slået sammen i år) ifølge de fleste bettingsider. Lad os håbe det holder, da han er den fortjente vinder. Mit indlæg i Ballon d'Or tråden siger det hele om den sag :lol: :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg tror der er en god grund til at der ikke bliver skrevet og rost mere i denne tråd: We don't state the obvious! :D

teemuss

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af teemuss »

som det er nu er xavi uerstattelig efter min mening.han er hjerne kreatøren o.s.v jeg frygter den dag han ikke længere spiller.kan vi ikke give ham et skud evig ungdom.
xavi er simelthen fænomonal.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster