José Mourinho

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

TheOnlyOne

Re: José Mourinho

Indlæg af TheOnlyOne »

drømmefodbold skrev:Hvor er det sjovt at Messi skal ende som hovedperson hver gang, når han aldrig selv har udtalt noget negativt og altid deler æren med holdet. Virker helt absurt når journalister spørger messi om titlen, når alt han går op i er at spille fodbold, klubben og holdet. Det er kun klamme Mourinho og hans gulddreng Ronaldo der går så meget op i det her.

Håber snart idioten skrider tilbage til England. Det eneste positive pt er at han gør Real Madrid mere og mere til grin med sine udtagelser.
Helt enig, men for den objektive fodboldfan bliver det også mere og mere tydeligt, hvem der fortjener den på banen, og hvem der er nødt til at tale sig op igennem pressen. Jeg er rimelig fortrøstningsfuld omkring fjerde titel til Messi

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Quaresma »

Daluigi skrev:Visca el barcas signatur er i mine tanker lige nu, så jeg afstår fra at bruge mere tid på din sørgelige retorik

Mht dine argumenter, så er jeg lodret uenig i at det er forsøget som er hovedsageligt, når måden det gøres på er så forkasteligt. Spillerne bliver på ingen måde bedre af, at de har en Manager som opfører sig som et barn i pressen. Så at den fulde opmærksomhed fra medierne ikke er på spillerne gør dem ingenlunde bedre.
Så du kalder mig en idiot, og kritiserer efterfølgende min retorik?

Det er irrelevant hvorvidt, måden det gøres på er forkastelig eller ej - det var ikke det, jeg argumenterede for i første omgang. Jeg påpegede blot, at der er en bagtanke bag det meste Mourinho udtaler i pressen. Det forvirrer mig derfor, når du skriver "Spillerne bliver på ingen måde bedre af, at de har en Manager som opfører sig som et barn i pressen. Så at den fulde opmærksomhed fra medierne ikke er på spillerne gør dem ingenlunde bedre", eftersom jeg aldrig har argumenteret for det modsatte.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Jamial »

Quaresma skrev:
Daluigi skrev:Visca el barcas signatur er i mine tanker lige nu, så jeg afstår fra at bruge mere tid på din sørgelige retorik

Mht dine argumenter, så er jeg lodret uenig i at det er forsøget som er hovedsageligt, når måden det gøres på er så forkasteligt. Spillerne bliver på ingen måde bedre af, at de har en Manager som opfører sig som et barn i pressen. Så at den fulde opmærksomhed fra medierne ikke er på spillerne gør dem ingenlunde bedre.
Så du kalder mig en idiot, og kritiserer efterfølgende min retorik?

Det er irrelevant hvorvidt, måden det gøres på er forkastelig eller ej - det var ikke det, jeg argumenterede for i første omgang. Jeg påpegede blot, at der er en bagtanke bag det meste Mourinho udtaler i pressen. Det forvirrer mig derfor, når du skriver "Spillerne bliver på ingen måde bedre af, at de har en Manager som opfører sig som et barn i pressen. Så at den fulde opmærksomhed fra medierne ikke er på spillerne gør dem ingenlunde bedre", eftersom jeg aldrig har argumenteret for det modsatte.
Det er der måske bag det meste, men de seneste par udtalelser fra Mourinho handler jo netop ikke en skid om at beskytte spillerne. Manden er kun ude på at beskytte sig selv, og virker fuldstændig ligeglad med hvilken effekt det har på RM som klub, og spillerne under ham. Fyr ham dog.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Quaresma »

Jeg har ikke sagt, at samtlige af hans udtalelser er for at beskytte spillerne.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Jamial »

Quaresma skrev:Jeg har ikke sagt, at samtlige af hans udtalelser er for at beskytte spillerne.
Problemet er stadig, at du med udgangspunkt i de udtalelser som folk kommenterer på, påstår at Mourinho kører samme taktik som før, hvilket tydeligvis ikke er tilfældet. At du så derudover er en røv, er så bare en "bonus". ><

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Visca El Barca »

Mourinho's agent talked to Man Utd, City, Chelsea, PSG, and Inter. Except Inter, they all said they're waiting on decision Guardiola. [pais]
Lidt sjovt, hvis det passer.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: José Mourinho

Indlæg af emo »

Mourinho's last words as translator at Barca, "Today, tomorrow, & always with Barça in my heart."

:grin:... Uuuuh.
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Skydefinten »

Mou har ikke tid for andet år i træk til at møde op til aftenes prisuddeling. Han skal forberede sig til pokalkampen mod Celta Vigo...eller også kan han ikke tåle at stå på en scene, hvor det ikke er helt sikkert, at han vinder prisen.

http://www.marca.com/2013/01/05/en/foot ... 04518.html
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af klogfyr »

Skydefinten skrev:Mou har ikke tid for andet år i træk til at møde op til aftenes prisuddeling. Han skal forberede sig til pokalkampen mod Celta Vigo...eller også kan han ikke tåle at stå på en scene, hvor det ikke er helt sikkert, at han vinder prisen.

http://www.marca.com/2013/01/05/en/foot ... 04518.html
tsk tsk Mourinho, nu bliver Ronaldo jo bare endnu mere sur, fordi du ikke er der til at bakke ham op.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Skydefinten »

Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Blaugrana92 »

No shit ... men det er åbenbart kun et alvorligt problem for dem, når det så i øvrigt også går helt ad helvede til rent sportsligt.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Sv: José Mourinho

Indlæg af rummenigge »

emo skrev:Mourinho's last words as translator at Barca, "Today, tomorrow, & always with Barça in my heart."

:grin:... Uuuuh.
Ret stor løgn må man sige. For hvis man tænker over det startede hans had overfor Barca da Rijkaards drenge for alvor tog glansen af hans uovervindelige hold. Et image han havde kæmpet længe for og som Ronnie, Messi og co lavede dybe skrammer i.

Han er vel kun loyal overfor sig selv og omfavner dem som ikke kritiserer ham. Nu da Armstrong er aktuel i medierne, så ville de tog kunne blive gode venner. Kyniske fætre som kun vil sig selv.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af emo »

Ja, det er en stor fed løgn fra hans side af, ser det ud til (hvis ikke han gemmer det dybt inde i sig selv), men det er det han udtalte inden han forlod Barcelona, er der video af, hvor han står på en balkon under en fejring og siger det.
Allez...

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af emo »

Any club Mourinho now joins in the Premier League would be because Guardiola rejected them. Not sure how his massive ego will handle that.
Tihi...
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af JonasV »

Måske prøver han at komme til Dortmund nu.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster