Ny træner

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Ny træner

Indlæg af kklaus »

I følge Italienske medier, skulle Barca have taget kontakt til Allegri.
http://www.sport-english.com/en/news/ba ... ue-5912204
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Storken »

kklaus skrev:I følge Italienske medier, skulle Barca have taget kontakt til Allegri.
http://www.sport-english.com/en/news/ba ... ue-5912204
Det rygte er nok opfundet af Allegris agent. Han er ude efter en kontraktforlængelse, da han er fritstillet til sommer. Han sagde følgende for et par dage siden:
"If Marotta (Juventus director) wants to continue working with me, then I'm just waiting for him to call me."

Det virker i hvert fald urealistisk, at vi napper Allegri. Jeg kan virkelig ikke se hvad han skulle bidrage med. Han kan vel ikke engang et ord spansk.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved sgu ikke hvad jeg skal sige til situationen omkring en ny træner. Personligt ville jeg gerne have en ind udefra med nogle friske ideer men jeg kan samtidig godt se fornuften i at fortsætte med en der kender til klubben osv.

Omkring Unzue så virker han vellidt i truppen og som en rolig person. Og hvis det bliver ham så skal han have chancen. Præcis ligesom alle de andre der måske ender i klubben.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Ny træner

Indlæg af A$AP »

Ud fra seneste udtalelser fra Robert og andre omkring klubben, Unzue selv, så ser det ud til at Unzue bliver Lucho's erstatning. Jeg må indrømme, at jeg er rimelig skeptisk, og jeg håber virkelig ikke at Messi's sidste år på toppen går til spilde.
Jeg håber ikke, at det der er blevet sagt om Unzue bare er noget der er blevet sagt, fordi at man ligesom ikke kan sige andet som spiller. Men at der virkelig er nogle nye ideer og visioner bag, især med midtbanen.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Skydefinten »

Mr. Robert tager vel en træner som "pleaser" spillerne - og ikke ændrer på de helt store procedurer med træning og taktik - og det hænger fint sammen med det berømte "DNA", som der død og kritte skal findes på træner CV-et.

Jeg kunne nu godt tænke mig en mere karaktematisk træner, men måske besidder Unzue dette, når han får ansvaret på sidelinjen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Ny træner

Indlæg af A$AP »

officiel udmelding fra klubben, afviser rygterne om at have taget kontakt til Valverde. Det er vel næsten så sikkert som det kan blive nu vel. Unzue.

Billede

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Raman93 »

Det værst tænkelig valg, Unzue. Jeg er overbevist om at mange af Luchos ideer er hans. Flere år uden en midtbane og en taktisk svag træner. Lucho har dog karisma. Unzue slår mig ikke som nogen motivator, fighter, stor personlighed eller ledertype. Hvordan skal han dog sætte ind overfor Neymar feks ?

Jeg håber virkeligt at dette er en afledningsmanøvre, og at vi forhandler med andre trænere. Ellers vil det ende i en ny Tata sæson og endnu et Messi år spildt.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Kubala »

Jeg skal ikke udtale mig om Unzues egenskaber som træner, men fortsætter han i samme stil som LE, så har jeg det virkelig svært ved at se Gomes få succes i Barca. Det vil ikke være helt skidt at skille sig af med ham allerede til sommer, hvis det bliver tilfældet, altså at man ansætter Unzue og han fortsætter i samme stil, som sagt.

Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men Gomes er bare for langsom både i tanke og handling til den stil samt for udisciplineret; mangler også det taktiske overblik, som kunne have hjulpet på det.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Blaugrana92 »

Maurizio Sarri?

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Bager »

Jeg har snakket med Robert. Unzue bliver træner. Han vil sælge Alcacer og Mathieu, samt hive Alena og Marlon op. Han vil desuden hente en højre back, CM og en ny reserve-angriber.
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Nu ved jeg godt at klubben er ude og benægte rygterne men de kommer altså fra TV3. De plejer at have tjek på hvad de snakker om... Jeg er i hvert fald begyndt at tro mere på valverde efter disse rygter kom frem. Også selvom klubben offentligt siger nej.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Ny træner

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Nu ved jeg godt at klubben er ude og benægte rygterne men de kommer altså fra TV3. De plejer at have tjek på hvad de snakker om... Jeg er i hvert fald begyndt at tro mere på valverde efter disse rygter kom frem. Også selvom klubben offentligt siger nej.
Men er Ernesto Valverde som træner god nok til Barca? Når jeg ser Athletic, så synes jeg, at de spiller meget som et engelsk subtophold. Meget fysisk kombineret med det teknik, de nu kan. Jeg synes ikke, at han decideret vælger så meget udgangspunkt i teknik, da han bl.a. ofte bænker en som Muniain, hvor Lekue spiller i stedet. Kan jo selvfølgelig være. at Muniain er en kæmpe klovn til træning og slet ikke ofrer sig nok for at være fast mand, og han så derfor bliver straffet, men jeg synes ofte, at Bilbao er et hold, der tyer til musklerne og fysikken fremfor teknikken.

Der er selvfølgelig også den forhindring, at Bilbao ikke bare kan købe alle og enhver, men er restrikteret af, at en spiller skal være baskisk, så udvalget er småt, men alligevel.

Er det en forkert antagelse af mig af Valverde? Jeg kan ikke huske Villarreal og EnSpandLort under ham, og hans tid i Olympiacos kan jeg ikke bruge så til så meget, for de er alligevel altid så skide overlegne hjemme i Grækenland.

Det kan jo være friskt at ændre noget en anelse radikalt i Barca for at få bænket noget nyt initiativ i klubben, så de her skide spillere ikke længere præsterer de her dødgabere af lorte kampe, vi har været vidne til denne sæson, men når udvalget er Neymar, Messi, Iniesta og andre utrolige teknikere og ofte dværge, at jeg har svært ved at se os, at Messi i fremtiden skal være en 10'er på et fysiskbetonet hold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2838
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Ny træner

Indlæg af whidgee »


Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Raman93 »

Sport skriver, at Valverde er første prioritet, men at Oscar Garcia også er inde i billedet. Han ville være et godt valg, som kender klubben og står for flot fodbold. Rygterne om Unzue ser heldigvis ud til at være aftaget.

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Tello »

Raman93 skrev:Sport skriver, at Valverde er første prioritet, men at Oscar Garcia også er inde i billedet. Han ville være et godt valg, som kender klubben og står for flot fodbold. Rygterne om Unzue ser heldigvis ud til at være aftaget.
Praise Jesus.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster