Ny træner

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

nosslo15
Indlæg: 1036
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Ny træner

Indlæg af nosslo15 »

Jeg tror ikke på at Xavi kommer.

Jer tror at Laporta vil prøve et "quick fix", som ikke har så mange betingelser.

Og i øvrigt er jeg også enig med Spiller... i, at det virker underligt, at Xavi skulle mene, at Haaland har Barca profil.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7197
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

Koeman is expected to remain in charge for Thursday's trip to Cádiz but the club are already exploring options to replace him. The president doesn't want an interim option and would like to appoint someone capable of building a long-term project at the club. [ESPN]

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1770
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Barca80 »

Hvis Xavi bliver ansat, så bliver det dødsstødet for Barcelona. Klubben rammer bunden!! Han er den sidste jeg håber bliver træner ud af de navne som bliver nævnt. En total uprøvet træner med NUL erfaring. Fordi man er et stort navn, gør ikke en til en stor træner.

Og please, sammenlign ikke Xavi med Guardiola som træner. Fordi sidstenævnte havde helt andre vilkår da han blev ansat som træner i sin tid i Barca. En ung Messi, Xavi, Iniesta osv. og en klub uden økonomiske problemer.

Barcelona skal have en træner som kan motivere og disciplinere igennem 90 min., på banen, og samtidig er villig til at tilpasse sig Barcelonas stil.

Min stemme går til Conte. Bielsa kunne måske også være en mulighed.

Red
Indlæg: 162
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Red »

Ahh mere gæld til fyrede trænere det er jo super.. hvis de fyrer ham selvfølgelig

nosslo15
Indlæg: 1036
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Ny træner

Indlæg af nosslo15 »

Uanset hvad, så står Barca over for et fornyelses projekt og i dette henseende ville det også være godt, hvis alle os fans ville være mindre krævende og mere tålmodige.

Hvis nogle af de nye talenter skal blive gode, så kræver de først og fremmest spilletid og tålmodighed - og det er her, det bliver svært for mange fans, for de vil have at talenterne får meget spilletid og samtidigt, vil de have sejre og flot spil, dette harmonerer ikke rigtigt.

Hvis der er en træner, som måske kunne forløse denne situation, så er det Xavi, fordi han har så stort et navn og så meget tillid, at man godt kunne bære over med et par sæsoner, hvor at vi byggede op, hvor at det gik fremad, samtidigt med at der var plads til forbedring, dette ville Xavi måske kunne forløse, fordi man ved at han ikke har nogle store meritter som træner, men derimod masser kapital, som Barca mand.

Når dette er sagt, så tror jeg stadig ikke på, at han kommer.

Mésqueunclub
Indlæg: 373
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 61 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Mésqueunclub »

nosslo15 skrev:
tirs sep 21, 2021 6:20 pm
Uanset hvad, så står Barca over for et fornyelses projekt og i dette henseende ville det også være godt, hvis alle os fans ville være mindre krævende og mere tålmodige.

Hvis nogle af de nye talenter skal blive gode, så kræver de først og fremmest spilletid og tålmodighed - og det er her, det bliver svært for mange fans, for de vil have at talenterne får meget spilletid og samtidigt, vil de have sejre og flot spil, dette harmonerer ikke rigtigt.

Hvis der er en træner, som måske kunne forløse denne situation, så er det Xavi, fordi han har så stort et navn og så meget tillid, at man godt kunne bære over med et par sæsoner, hvor at vi byggede op, hvor at det gik fremad, samtidigt med at der var plads til forbedring, dette ville Xavi måske kunne forløse, fordi man ved at han ikke har nogle store meritter som træner, men derimod masser kapital, som Barca mand.

Når dette er sagt, så tror jeg stadig ikke på, at han kommer.
Helt enig, vi bliver nødt til at sænke vores forventninger, for det er ikke det samme Barca hold som sidste år eller for 8 år siden. Det havde været anerledes hvis vi havde økonomien til at købe topspillere, men det har vi ikke. Det er ligegyldigt hvilken træner vi har ift. spillernes startniveau, for i sidste ende er det dem der er på banen. Vi kommer længere med en forhåbentlig god taktikker som Xavi, men vi ligger ikke i top 3 i Laliga eller på slutspil i Champions League eller spiller smukt hver kamp, og det tror jeg der er mange der enten ikke kan forstå eller bare er for sure til at ville indrømme det.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Drake »

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

[@tjuanmarti] | Robert Martinez is Laporta's favourite and the chosen one to replace Ronald Koeman at the Blaugrana dugout. He has a release clause of €1.8M in his contract with the Belgian NT, but he would arrive at the earliest after the Nations League in October.
Jeg fatter det ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7197
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
ons sep 22, 2021 12:09 pm
[@tjuanmarti] | Robert Martinez is Laporta's favourite and the chosen one to replace Ronald Koeman at the Blaugrana dugout. He has a release clause of €1.8M in his contract with the Belgian NT, but he would arrive at the earliest after the Nations League in October.
Jeg fatter det ikke.
Nej, det giver ikke mening. Er vi ude i, at fordi Font havde Xavi som varmt emne, så trækker Laporta en anden vej? Kan slet ikke se, at Martinez skulle stå for den type fodbold der forbindes med Barcelona. Tværtimod, så ser han ikke ud til at få det bedste ud af KDB og resten af det belgiske mandskab.

I det mindste er Henry med, men det er sgu en sølle trøst.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

@tjuanmarti] | Most of the management want Xavi as Barcelona’s next coach, but Laporta prefers Roberto Martinez. The 2 coaches are today the top candidates.
Jeg håber der er nogen der kan tale ham til fornuft. Præcis som da den hed pep vs mou og Cruyff fik overbevist om pep.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Michman »

I dont care.. Koeman skal bare ud asap. Han har været lort fra day one..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Daluigi »

Koeman reagerer som mange stressede og pressede mennesker med lidt for meget stolthed ville gøre.... Synes det er svært at bebrejde ham ret meget, men han er bare ikke dygtig nok hverken taktisk eller menneskeligt, til at få vendt denne her skude desværre. Så ja han skal ud.
Forumlegende

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14993
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1683 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Ny træner

Indlæg af Lopezzz »

Hans tale på pressemødet føltes som om han var klubbens præsident haha
Ud!
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7197
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
ons sep 22, 2021 1:39 pm
@tjuanmarti] | Most of the management want Xavi as Barcelona’s next coach, but Laporta prefers Roberto Martinez. The 2 coaches are today the top candidates.
Jeg håber der er nogen der kan tale ham til fornuft. Præcis som da den hed pep vs mou og Cruyff fik overbevist om pep.
Helt enig.
Ser Martinez som en forlængelse af Koeman-filosofien og ikke en mand, der fremadrettet bør tegne profilen. Så hellere Xavi, om end han på dét niveau er et ubeskrevet blad.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2808
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Norbit »

Dytrax skrev:
ons sep 22, 2021 9:27 pm
Piquénbauer skrev:
ons sep 22, 2021 1:39 pm
@tjuanmarti] | Most of the management want Xavi as Barcelona’s next coach, but Laporta prefers Roberto Martinez. The 2 coaches are today the top candidates.
Jeg håber der er nogen der kan tale ham til fornuft. Præcis som da den hed pep vs mou og Cruyff fik overbevist om pep.
Helt enig.
Ser Martinez som en forlængelse af Koeman-filosofien og ikke en mand, der fremadrettet bør tegne profilen. Så hellere Xavi, om end han på dét niveau er et ubeskrevet blad.
Et eller andet sted er jeg også træt af Xavi's frygt for at fejle. Hvis han er sådan en type, så tror jeg ikke at han kan foretage de store ændringer i klubben. Jeg så gerne at han viste lidt mere mod. Guardiola var også et uprøvet blad. Hvad er det som Xavi helt præcist gerne vil have? Som jeg har forstået det, så vil han gerne stå i spidsen for Qatar til VM 2022 og først derefter komme til Barca?

Hvis det er hans drøm at stå i spidsen for Qatars landshold, så lad ham da rådne op i den Qatarske liga, for så skal han ikke have flere chancer for at blive barca træner. Vi kan ikke blive ved med at "tigge" ham og at han afviser gang på gang. Der må trækkes en streg i sandet på et tidspunkt. Det går ikke at vi ansætter midlertidige løsninger "indtil Xavi er klar". Jeg vil gerne have noget stabilitet, en træner med fremtidsperspektiv, en der kan lave drastiske ændringer fra dag 1 (Fx. Klopp, Tuchel, Guardiola). Jeg gider ikke det pis med 2.rangs trænere som vi har haft de sidste gange (de har nok nærmere været 3.-4 rangs trænere).
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster