Ny træner

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Jeg er selv stor fan af poch men ved ikke hvorfor han skal anses som en toptræner? Imo er han et "talent" præcis som samp.

Valverde har gjort et fint arbejde i Bilbao men om han har det der skal til ved jeg ikke. Jeg tror dog det bliver ham og så må vi se hvad han kommer med. Hans 4-2-3-1 er i hvert fald velkommen.
I mine øjne er han en toptræner. Guardiola og Klopp er en tand bedre end alle andre, men i den efterfølgende gruppe vil jeg helt sikkert placere Pochettino.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm det er jeg ikke enig i. Han har ikke trænet en topklub endnu. Flot arbejde og alt det der men presset i de helt store klubber er markant større end i spurs.

Jeg ser forresten både conte og Mou som større trænere end klopp. Men jeg synes så også han er ekstremt overvurderet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Luis Enrique »

Simeone må også høre til på den allerøverste hylde. Både han og vi ville dog være bedst tjent med at han bliver på sin pind - eller snarere vælger Serie A i stedet.

Jeg så gerne det blev Phillip Cocu. Han må også kunne spotte den spillertype, vi mangler på midtbanen. Det er nemlig én som ham selv i velmagtsdagene, vi mangler.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Hmm det er jeg ikke enig i. Han har ikke trænet en topklub endnu. Flot arbejde og alt det der men presset i de helt store klubber er markant større end i spurs.

Jeg ser forresten både conte og Mou som større trænere end klopp. Men jeg synes så også han er ekstremt overvurderet.
Mourinho er da den mest overvurderet træner af alle. Jeg synes det er ret blevet ret tydeligt, at hans stil ikke fungerer på længere sigt. Conte er dog en dygtig træner.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Men Mou har været i en topklub. Og vundet. IMO skal man have gjort det hvis man skal ses som en toptræner.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Assistant coach Unzue is liked very much by Barcelona board and is the favourite to replace Luis Enrique as head coach next season. [SPORT]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Assistant coach Unzue is liked very much by Barcelona board and is the favourite to replace Luis Enrique as head coach next season. [SPORT]
Nu ved jeg, hvordan Daluigi havde det, da vi ansatte Guardiola i sin tid :?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: Ny træner

Indlæg af A$AP »

''liked very much by Barcelona board'' lol..

Billede

Det burde sgu være muligt for FC Barcelona at lokke en af de bedre trænere til.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

With Sampaoli being ruled out, Athletic Club coach Valverde and Assistant coach Unzue are the favourites to replace Luis Enrique. [CatRadio]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Pique: Unzue as coach? "Unzue's capable of doing the job. He's spent many years here, since Guardiola's spell in charge and as a player."

Pique: "I'm sure Unzue would be a good candidate, but it's not up to me to choose, that's not my job."

Ivan Rakitic: Unzue as coach? "I have a really good relationship with Unzue. He knows us all and we have complete confidence in him."

Rakitic: "Luis Enrique has his coaching team, but Unzue has his ideas. The philosophy is the same, but each manager adds their own touches."
Iniesta var også ude og rose ham i går. Det kunne godt se ud som om man er ved at tale ham op.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Ny træner

Indlæg af emo »

Han har sige egne ideer, det lyder godt Ivan. Dvs., han vil ikke føre LEs stil videre.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Drake
Indlæg: 4337
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2606 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Drake »

Jeg siger nej tak til Unzue, hvis han har næsten samme stil som LE, som jeg godt kunne forstille mig han har, og måske in da lidt mere defensivt, da han har meget fokus på standardsituationer.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Robert: "I decide who the new coach will be. Of course I'll talk to the president & board but the decision is mine."

Robert: "Having a Barça DNA is non negotiable"

Robert: "Unzue knows the club, the players, the system, he's very prepared and knows his surroundings."

Robert: "I can't say that if the team wins trophies Unzue would have more options for next season. What we need now is to be calm."

Robert: "I haven't talked to the players about who the new coach should be, they're not consulted"

Robert: "Valverde is a very good coach, he's had some very good seasons at Athletic."

Robert: "It's very important that the new coach be able to manage this great squad that has won so much."

Robert: "It's vital that the new coach manage the dressing room well"

Robert: "The coach has to know the team, the club, he has to know how we play..."
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Storken »

Det er alligevel vildt, at man kan blive træner i verdens bedste fodboldklub uden at have nogen form for succes i et trænersæde på forhånd. Jeg håber, at Unzue bliver en succes, men det er godt nok et sats.

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Ny træner

Indlæg af emo »

Storken skrev:Det er alligevel vildt, at man kan blive træner i verdens bedste fodboldklub uden at have nogen form for succes i et trænersæde på forhånd. Jeg håber, at Unzue bliver en succes, men det er godt nok et sats.
Zidane kunne så kan Unzue også.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster