Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Visca El Barca »

Xavi equals Raul (Real Madrid, Schalke) as players with most wins ever (79) in the history of the Champions League. [via #infostradalive]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Visca El Barca »

New Barcelona coach Tata Martino, who joined the club this summer, calls midfielder Xavi "the sheriff". [sport]
The day after Barcelona lost possession in the 4-0 win against Rayo, Xavi and Martino discussed tactics in a 20-minute meeting. [sport]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Brombi »

Cesc: "There won't be another Xavi. He's my football father. In every game, every training, he gives a football lesson." [catradio]
Måske bliver han træner en dag :)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Visca El Barca »

Surpassing Migueli (14), Xavi is now the Barcelona player with most clasico wins ever (15) #fcblive [via misterchip]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Skydefinten »

Wooooohooooo! Fantastisk vigtig sejr. Spillerne virkede slidte i anden halvleg og Messi så meget plaget ud i løbet af kampen. Så ud til at han var blevet bedt om at springe de ekstra presture/små boldjagte over.

Flot kamp af drengene! Dejlig sejr! Spiller vi virkeligt allerede om 3 dage igen?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Brombi »

På tide han spillede en god kamp, ham og Iniesta er startet virkelig dårligt ud..

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af kklaus »

Xavi may not end career with Barca
“It is difficult to finish your career here,” Xavi said. “I do not know if I will end it at Barca. I would like to. But I do not know what will happen.”
“I have not wanted to miss even one game, and I have paid for that,” he said. “Now I see that I need to ration things a little bit more. Here in Spain people tend to exaggerate once a player reaches 30. Sincerely, at the moment I feel better than any time in my career. More mature, better physically, that I have learned more.”
“I do not know if I am going to be a coach, because I am still playing and I have not yet stopped to think about it,” Xavi said. “I like football a lot and will stay connected to it. What else would I do? Become an economist?”
"Xavi - The economist" - det er lige ham.

Jeg håber han holder niveau til at kunne spille resten af karrieren her.
- også fine ord fra Rosell:
Rosell (president): "If you look at the numbers, there's no doubt that Xavi is the best Spanish player in history." #fcblive
Rosell (president): "It'll only be years from now that we'll see what Xavi has meant. He's the architect of this team." #fcblive
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Brombi »

Barcelona midfielder Xavi (33) has received an offer from American team New York Red Bulls and is thinking about it. [ser]
Ifølge La Cadena Ser har Xavi fået et tilbud fra New York Red Bulls. Hvad synes i? Hvornår ville i acceptere et bud? Som jeg ser det er Xavi stadig uvurderlig og selvom han fysisk ikke er på sit højeste, bidrager han stadig enormt i næsten alle andre facetter! Der skal virkelig et vildt tilbud på bordet, for at få et 'ja' fra mig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Blaugrana92 »

Uden at tøve: Nej. Han skal ingen steder.

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Lasse N »

http://onside.dk/primera-division/sky-b ... -barcelona

Jeg må indrømme at jeg som sådan, ikke har noget mod vores kære Xavi søger nye udfordringer. Manden har været vores styrmand i så mange år på et hold der erobrede verden og vandt alt. For mig at se trænger det hold efterhånden til ny energi og nyt blod, og sådan en som fx Xavi har måske hvilet liiidt for meget på laurbærene de sidste halvandet års tid. Jeg syntes desværre han er blevet alt for langsom i sit spil, holder alt for meget på bolden, hvilket gør vores spil bliver sænket og til tider går i stå. Defensivt virker det heller ikke for godt, det gjorde virkeligt ondt at se de første 20 minutter mod Atlético, hvordan de udspillede vores midtbane fuldstændig og gjorde sådan en som Xavi helt usynlig, der blev jeg beskæftiget i at manden måske ikke længere har de samme ressourcer til at følge med i den slags tempo, vi så det også mod Ajax, hvilket pres og tempo de kom med i 1 halveg, gjorde også vores midtbane fuldstændig usynlig.

Jeg elsker Xavi, og det han har formået at præstere med min klub, men desværre syntes jeg hans tid er ved at være ovre.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Blaugrana92 »

Vi vinder ikke en skid til næste sæson, hvis det her bliver en realitet. Valdés er allerede tabt og hvis Xavi virkelig smutter, er jeg ret overbevist om at Puyi også stopper karrieren, når nu de to er væk. Vi er helt ude at skide. Vores tre kulturbærere, og absolutte ledere, både på og udenfor banen, væk i ét rap. Lort.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Heartbreaker »

Anette Friis skrev: Åh nej dog Xavi Er det virkelig sandt eller en "and"? Det må altså ikke være sandt. :-(
Hilsen Anette
Hvis folk skulle være i tvivl, så er dette Anette. Inkarneret Xavi-fan.
Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

brilleaben
Indlæg: 231
Tilmeldt: søn nov 27, 2011 2:03 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af brilleaben »

Top MILF.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af emo »

"@MichaelQureshi: @TroelsHenriksen Men de der Barca-drenge har jo oftest en våd drøm om at slutte i Barca, det gælder også Xavi. Valdés er bare pengegrisk"


Ffs, dumme dumme mig. Hvorfor skal jeg følge ham. Og han er journalist. Aaaaargh!
Allez...

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af emo »

Desuden, ægte klubmænd trapper langsomt ned. Så er du kommet gennem Bholdet så er det også gennem Bholdet at du stopper. Så nup en sæson dernede Xavi og Puyol.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster