Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Valdééés
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 1:44 pm
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Valdééés »

Var det ikke Puyol der havde kampbolden, syntes at huske han havde den under trøjen som en gravid. Tror faktisk ikke på at Xavi skulle have sagt det her.
# soci: 111109 - Barca, folkets opium

Squix

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Squix »

Valdééés skrev:Var det ikke Puyol der havde kampbolden, syntes at huske han havde den under trøjen som en gravid. Tror faktisk ikke på at Xavi skulle have sagt det her.
Sådan husker jeg det også.
Fordi jeg undrede mig nemlig over, lige netop hvorfor han tog bolden under trøjen 8)

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Guardiola »

Hvorfor er Diarras hoved så mærkeligt? Det syntes jeg hellere, at han skulle have kommenteret.

Hvis Xavi sagde det om bolden, så syntes jeg ærligt talt det er utroligt harmløst - og ret morsomt. Og meget, meget rigtigt.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Skydefinten »

Tror det er en and. Puyol lignede en der ville have den bold med hjem og sove i ske med den i mange mange år.

Xavi og iniesta er to af Spaniens mest velopdragne drenge (wikipedia) - tror ikke på at Xavi har været så uforskammet overfor Coneheads mørke bror.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Visca El Barca »

http://www.totalbarca.com/2010/news/xav ... more-61674

Hmm jeg ved ikke, hvordan det her skal forstås? Det er blevet bedre, men det kan stadig forværres?

Og noget andet, har nogen mistænkt Xavi for brug af ulovlige præparater, siden lægen skal forklare hvilken slags behandling han har fået?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Hotnuk

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Hotnuk »

Visca El Barca skrev:Og noget andet, har nogen mistænkt Xavi for brug af ulovlige præparater, siden lægen skal forklare hvilken slags behandling han har fået?
Der var en læge som gik ud og sagde at han havde hemmeligheder om den spanske trup, at nogen brugte doping, og som var en af grundene til at de vandt både EM og VM.

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af fidanho »

[youtube]JdJwobtglwM[/youtube]
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Jbninc

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Jbninc »

Visca El Barca skrev:
zqa skrev:Egentligt ikke.

Edit; nu tvivler jeg i øvrigt på at Xavi har sagt det..
Det virker lidt tvivlsom at Xavi skulle have sagt det. Episoden skete åbenbart i spillertunnelen efter kampen. En journalist har så opfanget det, det tvivler jeg på.
Jeg tror sagtens at han kunne have sagt ting ala det til Real Madrid spillerne. Der bliver malet et utroligt naivt billede af spillerne herinde, og det er selvfølgelig alt for naivt. Det er jo Real Madrid som de lige kollapsede 5-0 på hjemmebane, i en sæson hvor Real Madrid har været lidt mere kæphøje end sædvanligt.

Derudover har Xavi det også med at råbe lidt i tunellen. Var det ikke efter CL semifinalen sidste år, at han skreg efter dommeren og insinuerede, at dommeren skulle være venner med Mourinho, og derfor dømme til Inters fordel?

Squix

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Squix »

fidanho skrev:[youtube]JdJwobtglwM[/youtube]
Rørende video ..

Det viser bare hvor heldige vi er med at have de 2!

De udtalelser de kommer med, måden de spiller på banen osv. De er unikke, og sammen næsten uovervindelige :)

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... edste.html

Tillykke til Xavi han har sku fortjent det! :D
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Blaugrana92 »

[youtube]DICDts0jHkk[/youtube]

Puyol er jo nok næppe klar på onsdag, så han får jo nok lov til at spille sin kamp nr. 550, og dermed overtage rekorden, mens han har anførerbindet på! Skal nok blive stort! :D

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af zqa »

Så spiller han forhåbentligt lidt bedre.
#jesuisSheep

Le Roi Soleil

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Le Roi Soleil »

zqa skrev:Så spiller han forhåbentligt lidt bedre.
+

Manden har vaeret ringe mildt sagt (taget hans absurd hoeje og kontinuerlige niveau i betragtning) i de 2 seneste kampe. Det maa gerne aendre sig paa onsdag.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af abx »

Trailer til en udsendelse om Xavis liv som kommer på TV3 Cat ?

[youtube]GapcFsg8Er4[/youtube]
Próxima Estación.... Parallel!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster