Boksning

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Boksning

Indlæg af ulrich »


Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Boksning

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Nu skal vi også være fair overfor Ronaldo. Jeg mindes ikke at Ronaldo har siddet i spjældet for domestic abuse og derudover adskillige gange, har haft problemer med at holde sig på den rigtige side af loven. Ronaldo ser muligvis ud til at være en opblæst nar, ligesom Mayweather, men sidstnævnte er alligevel på et helt andet niveau. Han er kriminel og med voldelige tendenser - altså udover mandens erhverv. Han er ikke bare en arrogant stodder. Der er noget galt med Mayweather. Sådan ... i hovedet, du ved.
Ja han er squ lidt mere klam. Men hvis du spørger den gode Irina, så tror jeg heller ikke hun er så glad for den måde, Cristiano behandler kvinderne på. Men ja, han har ikke slået nogen, det er altid noget.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Boksning

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:
Blaugrana92 skrev:Nu skal vi også være fair overfor Ronaldo. Jeg mindes ikke at Ronaldo har siddet i spjældet for domestic abuse og derudover adskillige gange, har haft problemer med at holde sig på den rigtige side af loven. Ronaldo ser muligvis ud til at være en opblæst nar, ligesom Mayweather, men sidstnævnte er alligevel på et helt andet niveau. Han er kriminel og med voldelige tendenser - altså udover mandens erhverv. Han er ikke bare en arrogant stodder. Der er noget galt med Mayweather. Sådan ... i hovedet, du ved.
Ja han er squ lidt mere klam. Men hvis du spørger den gode Irina, så tror jeg heller ikke hun er så glad for den måde, Cristiano behandler kvinderne på. Men ja, han har ikke slået nogen, det er altid noget.
Well, en røv er en røv, men en forbryder er trods alt på et andet stadie. ;-)

Hahah Fritte, den med Will Ferrell! Pacquaio virker super chill. Han ligner en der bare går rundt og hygger sig med livet. :lol:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Boksning

Indlæg af Visca El Barca »

Helt klart. Lad os krydse fingre for, at Pacman vinder i aften. Han må for alt i verden ikke blive røvrendt af dommerne.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Boksning

Indlæg af Blaugrana92 »

Billede

:lol:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Boksning

Indlæg af Storken »

Hvad siger I til streams? Bliver det muligt?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Boksning

Indlæg af Visca El Barca »

Storken skrev:Hvad siger I til streams? Bliver det muligt?

ER det ikke næsten umuligt? Mit gæt er, at det simpelthen bliver umuligt. De skal nok sidde klar og lukke alt ned.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Boksning

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:Billede

:lol:
Dommeren er en klar fordel til Mayweather. Han beskyttede konstant Mayweather, når han kom i problemer mod Maidana her sidste år.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Boksning

Indlæg af Kubala »

Manny skal knoctoute Mayweather eller være overdreven overlegen, for ellers frygter jeg, at Mayweather ender med sejren. Kampen mod Timothy Bradley er et godt eksempel på, at dommerne røvrender ikke-amerikanske boksere. Manny blev røvrendt for stygt i den kamp, det var ren tyveri.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Boksning

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:
Storken skrev:Hvad siger I til streams? Bliver det muligt?

ER det ikke næsten umuligt? Mit gæt er, at det simpelthen bliver umuligt. De skal nok sidde klar og lukke alt ned.
Måske det er muligt gennem Kodi? Altså, det der XBMC halløj? Flax, i tilfælde af at du lige læser med her, ved du så noget om det? Det er vist dig der er XBMC-eksperten herinde. :-)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Boksning

Indlæg af Visca El Barca »

Hmm godt spørgsmål Blau, jeg ved ikke så meget om det. Flax :!: :!:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Boksning

Indlæg af emo »

Packy, helt sikkert. Kan ikke klare den andens type! Han er boksningens CR!
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Boksning

Indlæg af Heartbreaker »

Haha, Pacquaio er fandme lovely. Han minder mig lidt om Neymar på nogle punkter :glad:
Go Pacman!!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Boksning

Indlæg af Heartbreaker »

Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Boksning

Indlæg af Brombi »

Nogle streams?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster