Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Medmindre Cavs virkelig bare sparer på kræfter til playoff, så kommer de seriøst ikke i finalen i år. Deres forsvar er jo fuldkommen håbløst. Alt for mange kampe, hvor de nærmest bliver smadret.

De er i gang med at få analprygl af Wizards i egen hule, hvor wizards lavede 40 point i 1Q med 82,9 procent af deres skud, der gik ind. På Cavs' bane. Det er fandme ikke godt nok.

Det er på trods af at de har en ufattelig bred bænk. De kan ikke spille forsvar på det hold.

Men kæft jeg nyder at se dem at få tæsk. Elsker Kyrie, men kan bare ikke LeBron som spiller. Også selvom han er den bedste.

EDIT: Og så fik LeBum Tudefjæs lige floppet i stor stil hele to gange. Jeg brækker mig, at en så stor man gang på gang kan leverere så ynkeligt et flop-game, som han har. Jeg brækker mig.

Skidt aften af Kyrie ellers. 8/23, hvor 1/7 er 3'ere. Det er sgu for ringe af en spiller som Kyrie. Selvom det er næsten 35 procent af skud. Han brændte en del driving layups, som han plejer at få i.

Wall derimod, fantastisk kamp af ham. Lavede 18 point i første 1Q på 8/9 FGA, og kørte den sikkert hjem med virkelig flot og velovervejet spil. Endte med 37 point på 14/21, hvor 2/2 på 3'ere og 11 assist.

Jeg håber Cavs og Wizards møder hinanden. Jeg tror det ville være en meget, meget, meget tæt serie, som kunne gå ud i 7 kampe.

Cavs vinder ikke noget i år. Spurs eller GSW kommer til at myrde dem med det horrible forsvarsspil, de har lavet her i 2017 især.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Husk folkens. Hvis I har TV2 Sport, kan I i aften se MVP-kampen mellem Westbrook og Harden kl. 21.30. Det bliver en god kamp, kan jeg garantere jer, så se den!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

PuyolErGud
Indlæg: 10777
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Basketball

Indlæg af PuyolErGud »

Jamen, Danmark spiller jo en sindsoprivende kamp, der strækker sig ind over den her kamp. Hvad skal man gøre?

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

PuyolErGud skrev:Jamen, Danmark spiller jo en sindsoprivende kamp, der strækker sig ind over den her kamp. Hvad skal man gøre?

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Hente TV'en ind fra soveværelset og ind i stuen og se begge på en gang!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Der sikrede James Harden sig MVP-trofæet. Jeg tror ikke, Westbrook får den nu.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

PuyolErGud
Indlæg: 10777
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Basketball

Indlæg af PuyolErGud »

Fordi Houston har et bedre hold end Thunder? Bliver næppe bedømt ud fra én kamp.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

PuyolErGud skrev:Fordi Houston har et bedre hold end Thunder? Bliver næppe bedømt ud fra én kamp.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Jeg ville selv stemme Westbrook, men det er efterhånden svært at snakke fra Harden. Han snitter flere assist, men to point mindre og to rebounds. Jeg synes ikke, at Harden statpadder ligeså meget som Westbrook gør det, hvorfor Westbrook har 35 triple-double i mod Hardens 19 triple double.

Og når man ser rundt i landskabet i USA blandt kollegaerne, så virker det også til, at flere og flere hælder til Harden, fordi han hgar flere sejre.

Jeg tror, at i dag havde været muligheden for Westbrook at vinde nogle stemmer, hvis han kunne vinde kampen, men tror, at Harden tager den.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Basketball

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Det er godt nok vildt, hvor meget værdi triple doubles bliver tillagt, synes jeg.
qepd

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Sidder og ser Cavs mod Spurs, og Spurs røvpuler decideret Cavs. Man kan kun elske at se LeBron næsten være klar til at tude. Brokker sig som sædvanlig hele tiden over tingene til dommerne konstant. Han har fået alt som det skal være både med spillere og dommerhjælp og alligevel tuder han 24/7.

Kawhi smadrer dem i begge ender. Den mand er et unikum, og Popovich er ubetinget den største træner i NBA. Selv større end Phils 11 titler. Han er et mastermind a la Sir Alex Ferguson. Popovich får alle spillere til at ligne world beaters, selvom deres talenter ikke berettiger til det. Utrolig hvordan han får alle til at indordne sig og spille for holdet, og deres ball rotation er et fryd at se på.. Han er fantastisk

LeBron er skræmt over at nogensinde skifte til et Western-hold, for så vil han aldrig se synet af en finale igen. Han har det for let i Eastern, og når de møder dem fra Western, så får de kæmpe prygl.

Derfor LeBron aldrig nogensinde bliver større end Jordan.

EDIT: Så får LeBron en blød albue i nakken af David Lee i slutningen af 3. Quarter, og så laver LeBron den største scene ved at lægge sig nede på jorden i midten af banen og vride sig i smerter. Han er og bliver den største intetsigende tudefjæs, NBA nogensinde har set. Han gør det kun for at redde ansigt, fordi hans hold er 24 point bagud, så han ikke skal spille 4. quarter.

Utroligt en så stor mand som LeBron kan være så soft og så stort et tudefjæs. Især da han tidligere på året sagde at han kan klare en del, fordi han er tidligere football-player. Yeah, right.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15103
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1699 gange
Blevet takket: 1132 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

MessiPogba skrev:
EDIT: Så får LeBron en blød albue i nakken af David Lee i slutningen af 3. Quarter, og så laver LeBron den største scene ved at lægge sig nede på jorden i midten af banen og vride sig i smerter. Han er og bliver den største intetsigende tudefjæs, NBA nogensinde har set. Han gør det kun for at redde ansigt, fordi hans hold er 24 point bagud, så han ikke skal spille 4. quarter.

Utroligt en så stor mand som LeBron kan være så soft og så stort et tudefjæs. Især da han tidligere på året sagde at han kan klare en del, fordi han er tidligere football-player. Yeah, right.
Jeg kender en som ham. Han spiller fodbold for de hvide
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15103
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1699 gange
Blevet takket: 1132 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Så kom Nuggets ned på jorden igen. Lækkert :razz:
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Lopezzz skrev:
MessiPogba skrev:
EDIT: Så får LeBron en blød albue i nakken af David Lee i slutningen af 3. Quarter, og så laver LeBron den største scene ved at lægge sig nede på jorden i midten af banen og vride sig i smerter. Han er og bliver den største intetsigende tudefjæs, NBA nogensinde har set. Han gør det kun for at redde ansigt, fordi hans hold er 24 point bagud, så han ikke skal spille 4. quarter.

Utroligt en så stor mand som LeBron kan være så soft og så stort et tudefjæs. Især da han tidligere på året sagde at han kan klare en del, fordi han er tidligere football-player. Yeah, right.
Jeg kender en som ham. Han spiller fodbold for de hvide
Nok er Ronaldo en tøs på en bane til trods for at være bygget som en græsk gud, men han er slet, slet ikke i nærheden af LeBron James. LeBron tror ærlig talt, at han er dommer, spiller, GM, træner og alvidende. LeBron er 2,06 og er bygget som et tog, og alligevel skal han tude.

Kan godt lide manden uden for basketball, men som spiller.... FØJ!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Så Spurs - Warriors i nat.

Spurs blæste Warriors ud i 1. quarter, hvor de førte med hele 22 point. Herefter fik Warriors i den grad svaret tilbage med godt forsvarsspil og hevet sig tilbage i kampen og endte med at vinde med 12 point. På Spurs' hjemmebane i en back-to-back kamp, efter at Warriors også lige havde slået en anden title contender i Houston Rockets på deres hjemmebane. Alt dette uden Kevin Durant, som er Warriors ledende spiller i point, blocks og rebound, mens Spurs spillede med full squad.

Det er noget af en præstation, må jeg sige, det man har set fra Warriors.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Jeg er overbevist om, at Gregg Popovich og Sir Alex Ferguson er én og samme person.

Det er ganske enkelt vildt, hvor mange ligheder de har med hinanden!

- Begge har portvinstude
- Begge har gråhåret
- Begge er født i 40'erne
- Begge har et enestående sans for mandskabspleje, der får selv middelmådige spillere til at præstere på et fantastisk niveau
- Begge har haft spillere, som har været hjørnestenene i flere årtier for deres trænere (Ferguson med Neville, Scholes og Giggs og Pop med Manu, Parker og Tim Duncan)
- Begge har temperamentsfulde totalitære militærfolk
- Begge er fædre for mange af deres spillere
- Begge gør en stor dyd af at udvikle talenter
- Begge giver ikke en fuck for pressen
- Begge har deres hårtørrer

Og jeg kunne blive ved.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Som den basketballnørd jeg er, så ser jeg lige HAwks mod Cleveland. Hawks sparede alle stjernerne og spillede ikke med en eneste starter, da de blev sparet, og de førte her med 2 minutter tilbage med 20 point over Cleveland og LeCry James. Cavs stiller op med alle stjernerne på egen hjemmebane, og de får tæsk af Hawks' B/C-hold. Hverken Bazemore, Millsap, Howard, Schröder eller Sefolosha fik så meget som et minut. Ingen af deres startere var med.

Jeg caller den. Spurs eller GSW vinder den i år. De kan forsvare. Cavs er en katastrofe af et defensivt hold.

Det ville fryde mig så meget, hvis tudehornet ikke engang kommer i finalen i år. For mange år, hvor han er kommet for let til finalerne pga. for dårlgie hold i ØSt, og jeg håber, at Raptors kan stoppe dem. Det er "desværre" det eneste hold ,som har spillere, der kan gøre skade på Cavs.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster