Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15121
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1705 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Jeg brækker mig over hvis Nuggets kommer i play offs
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvorfor? De er pisse gode.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Lopezzz skrev:Jeg brækker mig over hvis Nuggets kommer i play offs
De har da været utrolig gode? De spiller god basket, og The Joker gør et fortrinligt arbejde? What's not to like? Fordi de lige har voldtaget LeBron CryBaby? ;)
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15121
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1705 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Fordi jeg kan ikke lide dem. Nuggets, Pelicans og Clippers er dem jeg hader mest i denne sæson
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Kan slet ikke se det utiltalende ved Nuggets. De spiller underholdende, hurtigt og offensivt orienteret basketball. De har ikke en emotionelt ustabil lesbisk mand, som Pels, eller tolv spillere der ikke laver andet end at brokke sig, ligesom Clips. Mike Malone er en af mine yndlingstrænere i ligaen. Han er virkelig dygtig!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15121
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1705 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Du kan lide dem, jeg kan ikke lide dem. Så simpelt er det. Og jeg håber at de slutter under stregen.

Og endeligt kan jeg se Jazz på dansk tv i aften mod Clippers. Det er meget dårligt af Tv2Sport at de sjældent viser Utah kampe.
De prioriterer kun Cleveland, Warriors og OCT.
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Jamen, jeg siger da heller ikke noget om, at du ikke må have lov til ikke at lide dem. Jeg siger bare at jeg ikke forstår hvorfor. Der må vel være en eller anden grund til det. Der er jo eksempelvis flere grunde til at jeg hader Clippers og Cavs.

TV2Sport viser i øvrigt også ganske sjældent Timberwolves-kampe. Jeg tror ikke de har noget imod Jazz specifikt.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Kan slet ikke se det utiltalende ved Nuggets. De spiller underholdende, hurtigt og offensivt orienteret basketball. De har ikke en emotionelt ustabil lesbisk mand, som Pels, eller tolv spillere der ikke laver andet end at brokke sig, ligesom Clips. Mike Malone er en af mine yndlingstrænere i ligaen. Han er virkelig dygtig!

Hey, hey. Ikke snak sådan om Boogie. Han er for grineren. Og hvorfor lige lesbisk? Hører det så tit om Boogie. Hvad er der lesbisk ved ham? At han tuder?

Og syg kamp i nat af D-Book. 70 point som 20-årig mod et godt hold. Også selvom de fodrede ham gevaldigt og de brugte deres timeouts på at han skulle nå 70 point.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Boogie ligner en lesbisk. Ligesom Marco Verratti.

Det er vildt nok at D Book. Men også på en billig baggrund. De bliver jo kørt over af C's og det ender med at handle om, at få Booker til at score så meget som muligt, og ikke om at være med i kampen. 70 point er vildt. Men altså, Kobe og MJ ville ikke give en fuck for de 70 point, når man så samtidig taber og er så langt væk fra Playoffs. Jeg er ikke vild med Devin Booker. Han fører sig lidt for meget frem til min stil. Bærer sig selv som om han er noget helt specielt. Det irriterer mig, især fordi han ikke har noget som helst at have det i.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Boogie ligner en lesbisk. Ligesom Marco Verratti.

Det er vildt nok at D Book. Men også på en billig baggrund. De bliver jo kørt over af C's og det ender med at handle om, at få Booker til at score så meget som muligt, og ikke om at være med i kampen. 70 point er vildt. Men altså, Kobe og MJ ville ikke give en fuck for de 70 point, når man så samtidig taber og er så langt væk fra Playoffs. Jeg er ikke vild med Devin Booker. Han fører sig lidt for meget frem til min stil. Bærer sig selv som om han er noget helt specielt. Det irriterer mig, især fordi han ikke har noget som helst at have det i.
Synes da ikke at Boogie er så lesbisk at se på. Verratti kan jeg godt følge, men Nasri og Chicharito er to, der ligner lesbiske.

Ja, jeg er helt enig, det er en forkert indstilling, at man nærmest fejrer det som en sejr hos Suns (de har taget et billede nede fra omklædningsrummet, hvor D-Book står med holdkammeraterne og et stykke papir, hvor der står 70 på). De tabte stadig, og det er en helt anden indstilling til Kobes Black Mamba, der så alt andet end sejr som en fiasko og MJs konkurrencepræget ånd.

Men altså, du skal starte et sted. Kobe var jo også en cocky motherfucker tilbage i 1997 og 1998, da han var rook og 2. års, og selv der havde han jo ikke noget at have det i - akkurat som D-Book nu.

Synes D-Book ser lovende ud, og håber, at dette kan blive startskuddet på noget større. Han er en dygtig skytte, og hvis han får noget post-move, som man så det med Kobes fadeaway jumpshot efter et spin, så bliver han en sindssyg scoringsmaskine, for de elementære dele er der.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15121
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1705 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev:Jamen, jeg siger da heller ikke noget om, at du ikke må have lov til ikke at lide dem. Jeg siger bare at jeg ikke forstår hvorfor. Der må vel være en eller anden grund til det. Der er jo eksempelvis flere grunde til at jeg hader Clippers og Cavs.

TV2Sport viser i øvrigt også ganske sjældent Timberwolves-kampe. Jeg tror ikke de har noget imod Jazz specifikt.
Jeg holdt med dem i sidste sæson og ønskede at de kommer i PO men de formåede ikke at holde stabilt niveau i det afgørende fase og jeg tabte rigtig mange penge på dem.
Jeg tabte også penge i denne sæson og besluttede at jeg vil holde mig langt væk fra dem og nu er de lige pludselig godt kørende. Hvad fan sker der?
De må snart komme ned på jorden igen for jeg har ikke lyst til at se dem i finalen.
Men de når sikkert helt til finalen og vinder hele lortet.
Mark my words
MDCCCXCIX

PuyolErGud
Indlæg: 10778
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Basketball

Indlæg af PuyolErGud »

Så du hader dem, fordi du er dårlig til at oddse? I see...

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

PuyolErGud skrev:Så du hader dem, fordi du er dårlig til at oddse? I see...

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Sådan har jeg det faktisk også med FC Porto ... Hvor mange penge jeg har tabt på det lorte hold .....
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15121
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1705 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Jeg er Utah fan for life men lige nu ser det ud at Clippers vil køre dem over men der bliver ikke scoret mere end 180 point.
Jeg smider lige 300 kr på det
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15121
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1705 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

PuyolErGud skrev:Så du hader dem, fordi du er dårlig til at oddse? I see...

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Blandt andet...
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster