Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Skidt kamp af OKC... Nu skal Timberwolves vinde, og så må de tabe i morgen.. :D Og Wiggins, fuck hvor ser han allerede god ud..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Basketball

Indlæg af Storken »

Jeg hørte lige en sjov fiktiv anekdote om basket:
"McDeere shot 1 for 23 from the field last night. Missed his first 18 attempts. Wouldn't you think after the first 17 misses the coach would say, "Mickey, this isn't your night"?
1 for 23. That's excactly one better than my mother would have done. She's been dead for 12 years.
"

:grin:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Du får set noget West Wing for tiden, kan jeg høre! :D
Det er nu også en fantastisk serie.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Timberwolves-OKC i nat. Ser den i morgen. Skal du se den blau?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Jep, det regner jeg med. :)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Altså du ved, om natten...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja ja, jeg er klar med to-tre espressi, en kande kaffe og hvad jeg nu ellers skal have, for at holde mig vågen! :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Billede

Ser den i morgen.. :(

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Basketball

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:
Storken skrev:Jeg hørte lige en sjov fiktiv anekdote om basket:
"McDeere shot 1 for 23 from the field last night. Missed his first 18 attempts. Wouldn't you think after the first 17 misses the coach would say, "Mickey, this isn't your night"?
1 for 23. That's excactly one better than my mother would have done. She's been dead for 12 years.
"

:grin:
Du får set noget West Wing for tiden, kan jeg høre! :D
Det er nu også en fantastisk serie.
West Wing var meget forudseende:
Ronaldo havde 23 skud og et mål til VM :) Det mål scorede han i det 80. min i den tredje gruppekamp. Kunne du forestille dig den portugisiske træner sige, "Ronaldo, dette er ikke din slutrunde"?

:-)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Puha det var tydeligt at det var 2 hold der spillede back to back. Og det var også tydeligt at Thunder havde spillet 5 kampe på 8 dage! Jeg synes det er ret vildt at Timberwolves spillerne får lov til at spille så mange minutter. Ved godt det er et ungt hold, men jeg havde nok roteret lidt mere. Især når opgaven i forevejen synes at være lidt umulig (at vinde mod OKC på udebane, uden Rubio og en ny Pek). Det var nemlig også ret tydeligt, at Pekovic lige var kommet tilbage fra skade. Skyder 3 af 12 (25%) og har kun 7 rebounds. Man kunne også se det på hans tilbageløb, han gik hev efter vejret flere gange.

Timberwolves gør mange ting rigtigt, de har mange rebounds, kommer til free throw linjen, ikke alt for mange turn overs. Men de skyder bare ikke godt nok. Jeg ved ikke lige om det skyldes OKC forsvar, jeg tvivler lidt men jeg tror at det er frusterende at stå over for Russ, Waiters og Reggie, fordi de går så meget op i fjæset på folk - de har tilsammen 5 steals! Men Timberwolves skyder altså 2 af 13 (15%!) på 3-pointslinjen og ellers 29 af 85 (34%).

Men hold kæft Timberwolves har et spændende hold! Ved godt du har sagt det nogle sæsoner i træk nu, Blau. Men damn hvis de kan holde sig skadesfrie i næste sæson, tegner det godt! Udover Pek og Rubio har de Thaddeus Young, Gorgui Dieng, Zach LaVine, Anthony Bennett og ikke mindst Andrew Wiggins! Jeg har før kritiseret Flip, og jeg ved endnu ikke helt om han er den helt rette, men umiddelbart ligner det at han er rigtig god for de unge spillere.


OKC viste nogle gode tegn. Jeg håber at Ibaka har indset hvor han er bedst. Det var lækkert at se ham slås inde under kurven. Han havde ikke sin bedste kamp rent scoringsmæssigt, hvor det blev til 13 points (46% - 6 af 13). Men dominerede rent reboundsmæssigt. Han havde 19 i alt, 14 defensive! Han tog tre 3'ere, hvilket jeg kan leve med. Men OKC skal til at ramme bedre hvis de skal have nogle forhåbninger om at komme i playoffs. Westbrook skød 7 af 22 (31%), Waiters skød 4 af 12 (33%) og Morrow (som angiveligt er vores sharp shooter), skød 5 af 13 (38%) og 1 af 7 (14%) fra 3'eren!

Håber det bliver bedre, og at det bare er januarkulden som holder hænderne kolde. Hvad gør de når de møder et stærkt defensivt hold? Nu har de måske Knicks i morgen (snestorm), hvilket med al respekt burde være en walkover selvom det er i MSG, men på lørdag skal de til Memphis og spille mod Grizzlies, som er et meget bedre defensivt hold. Der går det ikke at skyde 40%, 20% på 3'ere og 60%(!) på straffe!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

phpBB [video]


Watch this shit. Jeg tror aldrig at jeg kan se en basketball kamp og blive imponeret igen. Det der ... holy shitsnacks.

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Basketball

Indlæg af fidanho »

Vanvittigt. Aldrig set 9/9 3'ere på én quarter. Og så har han en dejlig kæreste. Hannah Stocking, followable på instagram d'herrer.

Billede
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Skal lige til at se Bulls-GSW. Fik en sms fra en af mine venner hvor der stod "Bulls-Golden State. Vild kamp. Se den." ...hvilket umiddelbart ikke tegner så godt da han holder med GSW.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15053
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1694 gange
Blevet takket: 1130 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Tak Tim for at redde Mirzas liv. Jeg var i chok da jeg læste nyheden :(

http://www.nba.com/nets/without-teletov ... 08-73-utah
MDCCCXCIX

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

JonasV skrev:Skal lige til at se Bulls-GSW. Fik en sms fra en af mine venner hvor der stod "Bulls-Golden State. Vild kamp. Se den." ...hvilket umiddelbart ikke tegner så godt da han holder med GSW.
Ok, det var underholdende kamp, med nogle ret overraskende aspekter. Anbefales.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster