Håndbold

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Brombi »

Heartbreaker skrev:Tillykke til Frankrig. Dejligt, det ikke var Manchester City som vandt VM.
Barca?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Heartbreaker »

Qatar?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Brombi »

hodor?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Heartbreaker »

Apropos det, laver du så ikke snart hodor iii?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Brombi »

jo

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Heartbreaker »

Brombi skrev:jo
Jeg siger yeah - YEAH
Mens jeg står på tæ'r - står på tæ'r
Og alle folk i huset stikker deres hænder i vejret
Til dette bop-bop-beat
Bop-bop-bop-beat
Ka' du li'et?
Hvis ikke så' du ude lissom politiet
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Luis Enrique »

emo skrev: Men kæft en fransk arrogance på det sidste angreb. Jubler inde på banen, mens de kaster den rundt og så smider han den ud til Qatar til sidst. Klamt at se.
Jeg ved ikke rigtig. Qatars opførsel på og udenfor banen synes jeg nu ikke indbyder til nogen fløjlshandske-mentalitet. Havde Qatar været i en tilsvarende situation, havde de næppe heller stået tilbage for at hovere med speederen i bund.

Man må også give franskmændene, at de har noget at have det i. De er knusende stærke - at det så går på hæld er en anden sag.

Ellers synes jeg nu ikke, at der var så meget at fejre. Ved VM var der for mange hold, der leverede en for bleg indsats. Nogle af de hold, man forventede fremgang eller en positiv indsats af - Rusland, Island, Brasilien, Sverige - skuffede fælt. Hold som Kroatien, Slovenien og Tyskland præsterede også under niveau og/eller med skidt indstilling. F.eks. har Slovenien rigtig mange sympatiske og dygtige holdboldspillere, der i glimt viser blændende kunnen, men det drukner i en ekstraordinær brutal og i øvrigt mentalt set fraværende indstilling, der indbringer dem et hav af udvisninger og 3 røde kort i deres sidste 2 kampe.

Forhåbentlig tager mange af holdene strømpilen fra denne turnering til efterretning: at der skrides hårdere ind over for brutalt spil og film og skuespil.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Håndbold

Indlæg af emo »

Havde reageret på samme måde ligemeget hvilket hold som havde gjort det...
Allez...

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Luis Enrique »

emo skrev:Havde reageret på samme måde ligemeget hvilket hold som havde gjort det...
Det er jeg ikke i tvivl om. Jeg søgte blot at skitsere, hvorfor der var forståelige grunde til at gøre sådan. Jeg ser også gerne, at Barça reagerer forskelligt, afhængig af om det er Real, Chelsea (Mourinho), Valencia eller Bayern (Guardiola), der besejres.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Brombi »

Er det ikke ret normalt i håndbold? I hvert de gange jeg har set det, både på landshold og i Spanien. Når kampen er afgjort, kører de den bare stille og rundt - og dette er VM finalen! Det sker også altid i Basket, det er nærmest fornærmende at gå op og prøve at score, hvis man er foran og kampen er afgjort.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Håndbold

Indlæg af emo »

Jo, synes ikke at jeg har set noget lignende før. 25 sek før tid, stod de og jublede ud til publikum og holdt på bolden. Inden da havde de stoppet spillet for at kramme. De sidste 5 sekunder kaster de så bolden over til Qatar.

Imo ikke super sportsligt og Qatar reagerede da også på det bagefter, overfor dommeren. Man kan også sige st dommeren kunne have forhindret det.

Er bare anderledes end før set. Synes jeg.
Allez...

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Håndbold

Indlæg af emo »

Ingen grund til at køre fuldt angreb, men så kast den ordentligt rundt. Desuden det er forskel på 25 sekunder og så når der er 5 sek igen.

Bare mit dagens irritationsmoment.
Allez...

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Luis Enrique »

Brombi skrev:Er det ikke ret normalt i håndbold?
Frankrig strammede den, det skal siges i sandhedens tjeneste.

Tyskeren Florian Kehrmann, i øvrigt en af håndboldhistoriens bedste fløjspillere, slog dog alle rekorder, da han, midt i den kroatiske jubel ved OL i Athen, lige benyttede lejligheden til at skubbe cheftræner Lino Cervar omkuld. Dårlig kvalitet, højrøstede kroatiske kommentatorer:

phpBB [video]

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Håndbold

Indlæg af kklaus »

Vild kamp Danmark og Rumænien har gang i. Danmark har endnu ikke været foran i kampen. 27-27, straffe til Rumænien lige som tiden løber ud. Rikke Poulsen redder. Nu Står den på 2x 5 min. forlænget.

Norge venter i semi.
Jeg kan godt lide Norge.
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Håndbold

Indlæg af kklaus »

Danmark foran!

Edit: det varede ikke længe. Og en 2 min. til DK :-(
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster