NFL (Amerikansk fodbold)

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Blaugrana92 »

Aner ikke hvem han er, men det lyder som rigtig mange penge. Eller vent. Det er rigtig mange penge.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Storken »

BarçaDK skrev:126 millioner dollars. 126.

Til Kaepernick. Over seks år. Han må da klaske sig på lårene.
Middelmådighed bliver fanme overbetalt nu om dage. De deals der er givet til Cutler, Flacco og Kaepernick er fuldstændig til grin. Det bliver endda endnu værre, når NFL udvider med 2 ekstra regular season kampe og 2 ekstra hold i playoff.

BarçaDK

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af BarçaDK »

Selvfølgelig venter der Wilson flere penge næste sæson, men det er sgu lidt sjovt, at Kaepernick tjener ca. 40 gange så meget i år :lol:

PuyolErGud
Indlæg: 10746
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 599 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af PuyolErGud »

Storken skrev:
BarçaDK skrev:126 millioner dollars. 126.

Til Kaepernick. Over seks år. Han må da klaske sig på lårene.
Middelmådighed bliver fanme overbetalt nu om dage. De deals der er givet til Cutler, Flacco og Kaepernick er fuldstændig til grin. Det bliver endda endnu værre, når NFL udvider med 2 ekstra regular season kampe og 2 ekstra hold i playoff.
Pengene må vokse på træerne derovre, hvis de giver 126 millioner dollars til en som ham. Hjernedødt.

BarçaDK

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af BarçaDK »

Der er vist kun 13 garanteret, men de må se et lys i ham, som jeg virkelig ikke kan se. God fysik og god til at løbe med bolden, men han er hvert fald ikke top 10 når det kommer til at kaste.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15052
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1694 gange
Blevet takket: 1127 gange
Kontakt:

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Lopezzz »

Fristende og så med dolphins cheerleaders åhhhh.....
http://www.sweetdeal.dk/deal/sweettravel/london-og-nfl
MDCCCXCIX

BarçaDK

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af BarçaDK »

Hvis man står lige uden for sin egen end zone og intercepter modstanderen og derefter omgående tackles hårdt, så man dømmes nede i sin egen end zone, dømmes der så touchback eller safety?
Altså i et tilfælde, hvor forsvarsspilleren ikke forsøgte at tage bolden op ad banen, men hvor han simpelthen ikke kunne undgå at blive plantet i sin egen end zone. Kan ikke finde svar vha. Google. :?

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af fidanho »

Ret sikker på det bliver til et touchback
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

BarçaDK

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af BarçaDK »

Nåja, fuck me. Det er jo bare en almindelig tackling - hvis man bliver forceret baglæns er man nede dér, hvor man var længst fremme. For helvede, jeg har går tænkt over det scenarie længe... :roll:

Jeg spurgte ikke. :oops:

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af klogfyr »

men hvad sker der så, hvis en spiller intercepter i end zone og løber ud, men ikke kan komme videre og derfor beslutter sig at løbe ind i end zone igen af egen fri vilje for at se om han kan komme forbi modstanderen i den anden side, men bliver tacklet i end zone? er det så en safety eller touchback?

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Jamial »

klogfyr skrev:men hvad sker der så, hvis en spiller intercepter i end zone og løber ud, men ikke kan komme videre og derfor beslutter sig at løbe ind i end zone igen af egen fri vilje for at se om han kan komme forbi modstanderen i den anden side, men bliver tacklet i end zone? er det så en safety eller touchback?
Touchback, han har vel selv valgt at løbe der tilbage?

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af klogfyr »

jeg ved det ikke, men han får jo umiddelbart en fordel ved at løbe tilbage i egen end zone og blive tacklet der, hvis der bliver touchback mod f.eks. at lade sig tackle på 1 yard linjen. Mit gæt er at der bliver dømt safety, hvis han tager en interception ud af end zone for så at løbe tilbage og blive tacklet. Mener også der bliver safety ved kickoff, hvis en returner tager den ud af endzone for så at løbe tilbage. Jeg er dog ikke 100 %, da jeg aldrig har oplevet det.

BarçaDK

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af BarçaDK »

klogfyr skrev:men hvad sker der så, hvis en spiller intercepter i end zone og løber ud, men ikke kan komme videre og derfor beslutter sig at løbe ind i end zone igen af egen fri vilje for at se om han kan komme forbi modstanderen i den anden side, men bliver tacklet i end zone? er det så en safety eller touchback?
Når en spiller dømmes nede i sin egen end zone er der touchback, hvis det andet hold førte bolden derind ("gave the ball momentum to cross the goal line", er måske mere præcist). Hvis spillerens eget hold gjorde, er der safety.

Altså (OBS: Fra en mand, der mener han er sikker nu efter at have tænkt sig lidt om, men var i tvivl for to timer siden):
Hvis en spiller intercepter i end zone og tackles med det samme: Touchback
"Mit tilfælde" (intercepter på 1-yardlinjen, og plantes i end zone): Har intet med end zonen at gøre, bolden spottes på 1-yardlinjen.
"Dit tilfælde" (intercepter i end zone, løber ud, og bringer selv bolden frivilligt i sin egen end zone): Safety


Den forklaring må sgu være legit (højt at flyve). Regular season om otte dage, glæder mig!
Senest rettet af BarçaDK ons aug 27, 2014 8:13 pm, rettet i alt 1 gang.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af klogfyr »

Har fundet et klip ved kickoff, som jeg nævnte og tror det er samme princip, der gør sig gældende ved interception.

http://www.nfl.com/videos/nfl-game-high ... on-kickoff

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af klogfyr »

BarçaDK skrev:
klogfyr skrev:men hvad sker der så, hvis en spiller intercepter i end zone og løber ud, men ikke kan komme videre og derfor beslutter sig at løbe ind i end zone igen af egen fri vilje for at se om han kan komme forbi modstanderen i den anden side, men bliver tacklet i end zone? er det så en safety eller touchback?
Når en spiller dømmes nede i sin egen end zone er der touchback, hvis det andet hold førte bolden derind ("gave the ball momentum to cross the goal line", er måske mere præcist). Hvis spillerens eget hold gjorde, er der safety.

Altså (OBS: Fra en mand, der mener han er sikker nu efter at have tænkt sig lidt om, men var i tvivl for to timer siden):
Hvis en spiller intercepter i end zone og tackles med det samme: Touchback
"Mit tilfælde" (intercepter på 1-yardlinjen, og plantes i end zone): Har intet med end zonen at gøre, bolden spottes på 1-yardlinjen.
"Dit tilfælde" (intercepter i end zone, løber ud, og bringer selv bolden frivilligt i sin egen end zone): Safety


Den forklaring må sgu være legit (højt at flyve). Regular season om otte dage, glæder mig!
jep sådan tror jeg også reglerne er.

Ja regular season kan ikke komme hurtig nok. Bliver awesome. Go Chargers!!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster