Cykling

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

Xavi6Smede skrev:Sidst der blev kørt på Mûr de Bretagne blev Hushovd nr 6 i samme tid som Evans, der vandt. Taber Contador, Nibali og Quintana meget tid til Froome imorgen, så skal hans cykel godt nok undersøges for motor :lol:
Hvorfor skal du altid være sådan der ? Du ved jo godt at jeg mener masser af tid i forhold til etapen. Masser af tid er 10 sek på den etape. Jeg ved godt at Froome ikke tager flere minutter i morgen. Så meget forskel kan han trods alt ikke gøre på 2 km.

PuyolErGud
Indlæg: 10777
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Cykling

Indlæg af PuyolErGud »

Hvis der er nogen der skal lade være med "altid at være sådan der", så er det vist ikke andre end dig. Vi ved godt du elsker Froome, men det ville være rart med nogle nuancer, i stedet for bare at tale dårligt om alle andre.

Men nok om det. Det bliver en spændende afslutning i morgen. Enten giver favoritterne den gas og afprøver hinanden, ellers vil de bare se hinanden lidt an, og en rytter fra andet geled kan få chancen. OG så må vi se om Sagan kan sidde med over starten.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Belitime skrev:Hvorfor skal du altid være sådan der ?
Hold nu din kæft, Messi1987. Helt ærligt. Beklager - overfor alle andre - i øvrigt tonen, men nok må altså være nok.

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

Du må meget gerne lige uddybe "Hvorfor skal du altid være sådan der ? " Belitime.

Hvor jeg dog håber Sagan kan sidde med og det stejle stykke og vinde etapen imorgen. Ville fandme være fortjent hvis han vandt en etape, fik den grønne og den gule på samme etape. Dagen efter tager Froome og Sky nok godt med tid på Tinkoff, og så er chancen lig med 0 for at Sagan kommer i den gule senere hen.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cykling

Indlæg af Jesni »

Det kan simpelthen ikke siges nok. Froome er en spastiker på en cykel. Føj.

PuyolErGud
Indlæg: 10777
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Cykling

Indlæg af PuyolErGud »

Haha ja, det ser ikke kønt ud. Han sidder jo nærmest heller ikke stille med hovedet.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Froome er forfærdelig. Gennemført forfærdelig. Men jeg forstår ikke Riis' kritik i dag. Froome fik da sat Nibali, så helt meningsløst var det vel ikke.

Det er irriterende, at alle kører mod Sagan. Lad nu lige manden vinde lidt før I behandler ham sådan.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cykling

Indlæg af Jesni »


PuyolErGud
Indlæg: 10777
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Cykling

Indlæg af PuyolErGud »

Tror ikke det var et angreb. I så fald ikke et der havde gjort noget, så ikke den store betydning.


Dagens holdtidskørsel er tilgengæld voldsomt betydende, og det bliver spændende at se hvordan de forskellige hold klarer sig. Især med tanke på, at ruten ikke bare er flad og lige ud hele vejen, og at flere hold har mistet ryttere eller haft folk nede.

PuyolErGud
Indlæg: 10777
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Cykling

Indlæg af PuyolErGud »

Dagens etape er færdig. BMC vandt med 6/100 af et sekund til SKY med Movistar 4 sekunder efter. Saxo Bank taber 27 sekunder og Astana yderligere 7. Så Ikke den store margin, men alligevel en lille sejr til SKY og Movistar. Contador nu 1:03 efter Froome.

kklaus
Indlæg: 9731
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Cykling

Indlæg af kklaus »

Jeg havde ikke forventet, at Movistar ville køre så godt. Froome, og resten af Sky, må være lidt træt af Porte :)
Giv mig min sko tilbage, røv!

PuyolErGud
Indlæg: 10777
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Cykling

Indlæg af PuyolErGud »

kklaus skrev:Jeg havde ikke forventet, at Movistar ville køre så godt. Froome, og resten af Sky, må være lidt træt af Porte :)
Var det ikke Roche der sad og hang? Måske mere ham de skal være lidt trætte af. Movistar havde endda et mega kiks efter anden mellemtid. De ser gode ud.

Quintana ser også skarp ud. Kan blive spektakulært i bjergene.
Senest rettet af PuyolErGud søn jul 12, 2015 5:56 pm, rettet i alt 1 gang.

kklaus
Indlæg: 9731
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Cykling

Indlæg af kklaus »

PuyolErGud skrev:
kklaus skrev:Jeg havde ikke forventet, at Movistar ville køre så godt. Froome, og resten af Sky, må være lidt træt af Porte :)
Var det ikke Rocho der sad og hang? Måske mere ham de skal være lidt trætte af. Movistar havde endda et mega kiks efter anden mellemtid. De ser gode ud.

Quintana ser også skarp ud. Kan blive spektakulært i bjergene.
Hmm, kan da godt ske, at det var Rocho - jeg ser tennis, så fulgte ikke så meget med :-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9731
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Cykling

Indlæg af kklaus »

Ivan Basso har fået konstateret en tumor i sin venstre testikel. Han er ude af Tour de France og tager hjem til Italien #tourtv2
Woah!..
http://sporten.tv2.dk/cykling/tour/2015 ... -af-touren
Giv mig min sko tilbage, røv!

PuyolErGud
Indlæg: 10777
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Cykling

Indlæg af PuyolErGud »

Virkelig ærgerligt for både ham og Saxo Bank. Helbredet kommer dog selvfølgelig i første række.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster