Cykling

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cykling

Indlæg af Visca El Barca »

Nårh, hvem er mon favorit til Roubaix?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cykling

Indlæg af Visca El Barca »

Sagan 4, hmmm. Hvor lang tid mon der går, før Tinkov begynder at svine til højre og venstre igen? Måske Roubaix?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Fantastisk sejr af Kristoff. Han kan slå dem alle i spurten, men han angriber alligevel udefra. Stærkt.

I øvrigt fremragende kørt af Tiesj Benoot. Neopro og 21 år på femtepladsen.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cykling

Indlæg af Visca El Barca »

Jan fantastisk kørt af Kristoff. Han er en verdensklasse rytter. Måske også den største favorit næste søndag, efter dagens sejr?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Sagan 4, hmmm. Hvor lang tid mon der går, før Tinkov begynder at svine til højre og venstre igen? Måske Roubaix?
Tinkoff-Saxo så svage ud og Sagan måtte igen nøjes med en sekundær placering, men han så i det mindste stærk ud. Sammen med Kristoff og van Avermaet nok den stærkeste på sidste tur op ad Paterberg.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Cykling

Indlæg af emo »

Det ser Tinkov igennem med. Han sviner holdet snart, igen.
Allez...

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Jan fantastisk kørt af Kristoff. Han er en verdensklasse rytter. Måske også den største favorit næste søndag, efter dagens sejr?
Ja, Kristoff må være favorit. Thomas og Terpstra er også gode bud, hvis de kan få styr på taktikken.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cykling

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Visca El Barca skrev:Sagan 4, hmmm. Hvor lang tid mon der går, før Tinkov begynder at svine til højre og venstre igen? Måske Roubaix?
Tinkoff-Saxo så svage ud og Sagan måtte igen nøjes med en sekundær placering, men han så i det mindste stærk ud. Sammen med Kristoff og van Avermaet nok den stærkeste på sidste tur op ad Paterberg.
Ja han så stærk ud, men så løb han tør for kræfter helt tilsidst. Normalt burde han slå Avermaet i en spurt. Meeen, jeg tænker bare mere, om stærk kørsel er nok for Tinkov når det ikke resulterer i sejr? Han tænker meget anderledes end næsten alle andre. Og så er han ret god til at svine folk til på twitter. Jeg tør slet ikke tænke på, hvad hans reakion vil være, hvis nu Tinkoff-Saxo ikke vinder næste søndag, heller ikke nogle af Ardenner klassikere og Contadors Giro-Tour forsøg slår fejl.

Lige nu er det i hvert fald mere sandsynligt at de ikke vinder Roubaix ligesom de heller ikke en af de absolut største favoritter til Ardenner løb. Er det mon igen igen igen Contador som skal redde dem i Giroen?
Senest rettet af Visca El Barca søn apr 05, 2015 5:56 pm, rettet i alt 2 gange.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Kristoff er fantastisk på de her lange distancer. Han elsker de løb, hvor man skal hente kræfter helt nede i reserve tanken til sidst. Jeg mindes et løb for et par år siden, tror faktisk det var Ronde van Vlaanderen, hvor han efterfølgende udtalte at det var en skam at løbet ikke lige havde varet en time længere, hvilket altså var efter han havde lige kørt over 250 kilometer. Han er en sej satan.

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

Kristoff vandt også Scheldeprijs! Hvis han vinder Roubaix på søndag, så bliver han den første nogensinde der laver hattrick på en sæson! :smile:

Jeg tror Wiggins vinder Roubaix!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Belitime skrev:Jeg tror Wiggins vinder Roubaix!
watz poppiin!! :)

(That's an NBA joke.)

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Cykling

Indlæg af emo »

Så tror jeg på Terprstra, igen.
Allez...

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Belitime skrev:Kristoff vandt også Scheldeprijs! Hvis han vinder Roubaix på søndag, så bliver han den første nogensinde der laver hattrick på en sæson! :smile:

Jeg tror Wiggins vinder Roubaix!
Men det er ikke det helt store hattrick (som består af Gent-Wevelgem, Flandern Rundt og Paris-Roubaix). Faktisk er Scheldeprijs lidt af en joke. Altid massestyrt, altid massespurt. Forfærdeligt løb.

Jeg tror, at Kristoff vinder på søndag. Han ligner i hvert fald feltets stærkeste rytter lige nu. Men alt kan ske i Paris-Roubaix. Det er derfor, at det er mit absolutte yndlingsløb. Det kunne være vildt med en Wiggins-sejr.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Desuden er jeg da ret sikker på at Boonen vandt hele molevitten i 2012. Godt nok ikke Scheldeprijs. Men jeg mener at han vandt E3 Harelbeke, Gent-Wevelgem, Flandern Rundt og Paris-Roubaix i 2012.

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

Derfor er der stadig ingen der har vundet Scheldeprijs, Flandern Rundt og Paris-Roubaix på en sæson og nej det er ikke en lille bedrift at vinde disse tre løb på en uge.

John Degenkolb er den største favorit i mine øje, han er stærkere end Kristoff på flade brostensstykker, stærkere på flad vej og verdens bedste sprinter efter +250km. Men som sagt Wiggins vinder, favorit eller ej!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster